Otrdien, 8. janvārī, Lasvegasā, ASV Nevadas pavalstī, Sony Corporation (“Sony”) atklāja savus jaunos produktus pasaulē lielākajā tehnoloģiju izstādē CES 2019.

Sony Corporation prezidents Keničiro Jošida uzstājās Sony preses konferencē, kas notika pirmdien, 7. janvārī un atgādināja, ka “Sony ir radošās izklaides uzņēmums. Sony profesionālās klases tehnoloģijas atbalsta satura radītājus visās izklaides nozarēs, lai palīdzētu radīt pārsteidzošu saturu. Mums ir mūsu Sony ierīces un tehnoloģijas, kas palīdz radīt un izplatīt šo izklaides saturu tā, lai cilvēki varētu to izbaudīt kad un kā vien viņi vēlas. Mūsu plašpatēriņa produkti savieno satura radītājus un lietotājus, ļaujot cilvēkiem izbaudīt šo saturu iespējami augstākajā kvalitātē”.

Viņš sacīja arī to, ka Sony veidos“ interešu kopienas”, kuru vienojošais faktors būs kopīgas intereses un aizraušanās ar konkrētu izklaides saturu vai produktiem, piemēram,“ PlayStation”; digitālā bezspoguļa kamera “α™” vai citi produkti. Viņš beidza savu runu, uzsvērdams, ka „Sony ar savām  tehnoloģijām ir šeit, lai piedāvātu saviem atbalstītājiem vislabāko izklaižu pieredzi, kā arī lai piepildītu pasauli ar emocijām”.

Pēc tam uz skatuves kāpa Toms Rotmens (Motion Pictures Group, Sony Pictures Entertainment vadītājs) un Kristīne Belsone (Sony Pictures Animation, SPE, vadītāja). Viņi runāja par to, ka Sony vīzijas realizēšanā papildus izcilām tehnoloģijām ir nepieciešams spēcīgs izklaides saturs un ilgstošs IP.  Tālāk viņi pastāstīja, kā Sony tehnoloģijas un produkti palīdz pārveidot radītāju ieceri realitātē. Pēc tam viņi iepazīstināja ar tādām Sony jaunākajām audio tehnoloģijām un profesionālajām kinematogrāfiskajām kamerām kā, piemēram, Sont CineAlta kameru VENICE un A9 pilnakadra bezspoguļu kameru, kas tiek izmantoti TV seriālu un filmu veidošanā. Tika izrādīti arī jaunumi Sony televizoru klāstā, iekļaujot BRAVIA® MASTER sēriju, kas atbilstoši mākslinieku radošajam nodomam nogādā saturu lietotājiem.

Turklāt Robs Stringers (Sony Music Entertainment vadītājs) uz skatuves norādīja uz “Lost in Music” zīmola kampaņu kā piemēru tam kā apvienot mūziku ar Sony jaunākajām tehnoloģijām. Pēc tam viņš atklāja, ka Sony parūpēsies par mūzikas fanu pieredzi ar 360 Reality Audio tehnoloģiju.

Sony stendā ir vairākas zonas – vizuālās izklaides, mūzikas, α” un PlayStation, – un tās katra koncentrējas uz atbilstošu piedāvājumu saskaņā ar “kopienas interesēm”. Tajās apmeklētājus iepazīstina ar Sony sasniegumiem un produktiem, kas savieno satura radītājus un lietotājus ar jaunāko aparatūru un tehnoloģijām, un nodrošina klientiem visplašāko un iespaidīgāko izklaides pieredzi.

Vizuālā izklaide

Šajā zonā centrālā vieta ierādīta jaunajiem BRAVIA® MASTER modeļiem, un te tiek izrādītas Sony augstas kvalitātes attēla un audio tehnoloģijas, kas uzticīgi aiznes radošo mākslinieku nodomu tieši lietotājiem.

BRAVIA MASTER sērijas ZG9 8K HDR pilna spektra LED televizori, Sony pirmie 8K HDR pilna spektra LED televizori, kas pieejami 98 un 85 collu izmērā, aprīkoti ar jaunākās paaudzes attēlu procesoru X1 ™ Ultimate ar 8K izcilas izšķirtspējas datubāzi, kas ļauj 8K X -Reality ™ PRO pārveidot jebkuru saturu, lai pietuvinātu īstai 8K kvalitātei. Turklāt Sony unikālajai un pilnveidotajai fona apgaismojuma tehnoloģijai Backlight Master Drive ir tikko izstrādāts jauns LED modulis un vadības algoritms, kas pielāgots 8K kvalitātei.

Šo tehnoloģiju kombinācija nodrošina 8K augstās izšķirtspējas un izteiksmīga kontrasta attēla kvalitāti ar pārsteidzošu efektu. Turklāt akustiskā multiaudio sistēma (Acoustic Multi-Audio) ar četriem skaļruņiem, kas novietoti virs ekrāna un zem tā, ļauj skatītājiem dzirdēt skaņu, kas nāk no ekrāna, nevis no skaļruņa atrašanās vietas, un tādējādi sniedz augstu skaņas kvalitāti, kas piestāv lielā ekrāna reālistiskajam 8K attēlam.

Jaunais flagmanis BRAVIA MASTER sērijas modelis AG9 4K HDR OLED TV (77 “/ 65” / 55 “) ir apmēram uz pusi plānāks par iepriekšējiem modeļiem un, piestiprināts pie sienas, nemanāmi saplūst ar jebkuru telpu. Papildus attēlu procesoram X1 Ultimate tajā ir unikāla pikseļu kontrasta korekcijas (Pixel Contrast Booster™) paneļu vadības tehnoloģija, kas precīzi un pārsteidzoši izteiksmīgi atveido visas attēla nianses, sākot no dziļākajiem melnajiem līdz gaišākajiem toņiem. Aprīkots ar akustisko virsmu jeb Acoustic Surface ™ audio sistēmu  + un TV centrālo skaļruņu režīmu (Center Speaker Mode) un saderīgs ar jaunāko audio formātu Dolby Atmos®. Augstas kvalitātes skaņa, kas nāk no paša ekrāna, harmonizē attēlu un skaņu un ļauj izbaudīt vienotu un iespaidīgu visaptverošu skanējumu.

MASTER sērijas televizori atbalsta arī Netflix kalibrēto režīmu un IMAX® Enhanced, kurus izstrādājuši Sony inženieri sadarbībā ar satura radītājiem, lai precīzi atainotu radošo redzējumu un ieceri, ko nes Netflix jaunākais saturs un filmas.

Mūzikas izklaide

Šīs izstādes tēma ir mākslinieku un Sony tehnoloģiju kopīgs radošs process, kurā uzsvērti trīs elementi. Pirmais ir „bagātīga skaņas kvalitāte”, kas panākta ar augstas izšķirtspējas audio (Hi-Res). Otrais ir „Izcila audio funkcionalitāte”, ko apliecina mūsu augsti novērtētā trokšņu slāpēšanas funkcija. Un trešais ir “360 Reality Audio” – jauna mūzikas klausīšanās pieredze, kas veido “skaņas ainavas” un  klausītājiem liek justies tā, it kā skaņa būtu viņiem visapkārt.

360 Reality Audio iecere ir īstenota, izmantojot objektos balstītu telpisko audiālo tehnoloģiju. Tā ņem vērā  attālumu, leņķi un citu informāciju par skaņas avotu novietojumu telpā, piemēram, vokālu, kori, instrumentiem utt., lai radītu trīsdimensiju skaņas lauku, kur dažādos skaņas un mūzikas elementus var projicēt no jebkuras vietas 360 grādu telpā ap klausītāju. Līdz ar to tiek radīta bagātīga un aizraujoša mūzikas klausīšanās pieredze, it kā jūs atrastos īstā koncertā. Savietojams saturs tiks radīts sadarbībā ar lielākajām mūzikas ierakstu kompānijām, un to paredzēts padarīt pieejamu ar mūzikas izplatīšanas pakalpojumu sniedzējiem.

Stendā ir multiskaļruņu sistēma no 13 skaļruņiem un demo, izmantojot MDR-Z7M2 austiņas. Tiks izrādīts arī vienkorpusa stila bezvadu skaļruņa sistēmas prototips, kas nodrošina 360 Reality Audio atskaņojumu.

Apmeklētāji varēs iepazīties arī ar Signature līnijas Hi-Res saderīgiem audio produktiem, kas izmanto Sony augstas kvalitātes audio tehnoloģijas, kas tiek izstrādātas daudzu gadu garumā, un pagājušā gada rudenī klajā nākušās bezvadu austiņas WH-1000XM3 ar vislabākajiem trokšņu slāpēšanas rādītājiem.

Sony vēlas paplašināt mākslinieku un satura radītāju mūzikas un radošuma redzesloku, turpinot iepazīstināt ar jauniem mūzikas baudīšanas veidiem.

α

Reaģējot uz fotogrāfu un filmu veidotāju mākslinieciskiem mērķiem, Sony izrādīs α9 un α7 sērijas pilnkadra  bezspoguļa kameru ar jaunām attēlveidošanas iespējām, kā arī ar pilnu klāstu ar speciāla, pielāgota dizaina bezspoguļu objektīviem, kuru vidū G Master™. Tiks demonstrēti profesionālu fotogrāfu darbi.

Turklāt tikai ar viena veida stiprinājumu (E-bajonete) iespējams aptvert daudzveidīgu foto un video kameru klāstu, un Sony arī paplašina savas produktu līnijas, kas sekmēs bagātīgo pielāgoto objektīvu klāsta izmantojumu. Izstādē var iepazīties ar α bezspoguļa kameru (saderīga ar E-bajonetes objektīvu, kas atbalsta pilnkadra un APS-C izmēra attēlu sensorus), XDCAM ™ atmiņas videokameru un CineAlta Camera VENICE produktu līnijas.

Turklāt Sony centīsies arī turpmāk vēl vairāk uzlabot kameras piecu pamatelementu (objektīvs, attēla kvalitāte, ātrums, akumulatora kalpošanas laiks, kompaktums un vieglums) iespējas un funkcijas. Izstādē mēs esam izveidojuši dažādus demo stūrīšus, kuros apmeklētāji paši var iepazīties ar visiem pieciem pamatelementiem un izbaudīt unikālu pieredzi, kas iespējama tikai ar α ierīcēm ar funkcijām, kas atbalsta profesionāļus darbā, tādām kā ātrums, augsta izšķirtspēja, izcilas veiktspējas autofokusēšana (AF) un acu autofokuss. Turklāt apmeklētāji ar Sony personāla atbalstu var fotografēt un filmēt dejas un izrādes speciāli iekārtotā studijā.

PlayStation

Sony lielākā interešu kopiena ir PlayStation. Šī kopiena turpina veidoties uz PlayStation®4 (PS4 ™) spēka, kas nesen sasniegusi 91,6 miljonus pārdoto vienību visā pasaulē, un PlayStation ™ Network, kas vieno vairāk nekā 90 miljonus ikmēneša aktīvo lietotāju pasaulē. Izstādē apmeklētāji var spēlēt PS4 un virtuālās realitātes (VR) spēles, piemēram, aktīvas darbības spēli Astro Bot: Rescue Mission  ar PlayStation®VR, kur VR sistēma bagātina spēļu pieredzi un padara PS4 platformu vēl pievilcīgāku.

Vēl apmeklētāji var sacensties Gran Turismo Sport divos demo posmos, kas pieejami stendā, un skatīties PlayStation reklāmas videoklipus 4K HDR saderīgā Crystal LED displeja sistēmā ar pārsteidzošu lielā ekrāna attēlu.

Papildus iepriekš minētajam, Sony stendā būs skatāms arī konceptuālais video par nākotnes autonomo braukšanu, kas tapis ar Sony automobiļu attēlu sensoriem, kā arī izklaides robotu “aibo”, kas tika laists klajā ASV 2018. gada septembrī.

1 komentārs

  1. Pa lielam neko jaunu sony ne prezentēja, viss vecais labākos izteicienos un nosaukumos :)

    Un labojums tekstā vajadzīgs pie mūzikas sadaļas ‘vislabākajiem7’

Ir ko teikt?