Elektroauto ražotājs Tesla tomēr neatsakās no plāniem par jaunu, lētāku modeli, izteicies kompānijas vadītājs Īlons Masks, izziņojot pirmā ceturkšņa finansiālos rezultātus. Ilgāku laiku tika spekulēts par tā saucamo Tesla Model 2, kas būtu lētāks nekā šobrīd aktuālie modeļi, bet pēdējo pāris mēnešu laikā izskanēja ziņas, ka projekts ir apturēts.
Masks nekādas konkrētākas detaļas nesniedza, tomēr viņš solīja, ka sīkākas detaļas tiks sniegtas 8. augustā. Šo datumu tātad piefiksējam. Tāpat viņš teica, ka jaunu modeļu laišana tirgū ir gaidāma ātrāk nekā sākotnēji plānots.
“Šie jaunie auto, tajā plašāk pieejamie modeļi, izmantos daļas gan no mūsu jaunās, gan līdzšinējās platformas. Tas nozīmē, ka tos varēsim ražot uz tām pašām ražošanas līnijām, kas tiek izmantotas pašreizējiem auto,” saka Masks.
Tesla arī apstiprināja, ka samazinās darbinieku skaitu par vairāk nekā 10%, kas kompānijai ļaus ieekonomēt vairāk nekā 1 miljardu ASV dolāru. Masks to sauc par gatavošanos “nākamajai attīstības fāzei”. Visādi citādi 1. ceturkšņa finansiālie rezultāti nav tik spīdoši kā cerēts un vērojams kritums, ja salīdzina ar pērno gadu. Tesla vadītājs arī atzīmēja tendenci, ka daudzi autoražotāji piebremzē elektrifikācijas plānus, tā vietā izvēloties pieturēties iekšdedzes dzinējiem un hibrīdiem. Masks, protams, to uzskata par nepareizu stratēģiju, tomēr beigu beigās visu pa plauktiņiem saliek tirgus pieprasījums.
Pašlaik ģeopolitiski apstākļi nestabili (aka mūsu austrumu kaimiņi un citi), tāpēc hibrīdi būs pašlaik būs pieprasītāki, jo elektriskā infrastruktūra būs pirmā, kas cietīs kara gadījumā. Forši, ka jaunie hibrīdi jau var nobraukt ap 100km, līdz ar to daļēja pārēja uz elektroauto notiek.
Ja esi zem mainstrīma tupeles, tad iespējams kaut kas ekonomikā liekas nestabils. Cikliski nekas pēdējos 200 gadus būtiski nav mainījies. Proletariātam skābeklis piegriezts šobrīd, tamdēļ arī krītas pārdošanas apjomi. Atlaidīs bankas grožus ( drīz, pacieties ) un būs heijā atkal .
Es nebūtu tik pārliecināts, taču ceru, ka Tava pārliecība būs īstenība.
Esi redzējis kara gadījumā, kas notiek pie degvielas uzpildes stacijām?
Skatoties kurā kara fāzē un kurā vietā.
Ja nav elektrības padeves sūkņiem un ģeneratoriem beidzies dīzelis vai tos ir aizvilkuši prom cilvēki, kas tos grib izmantot citur – nav arī nekādas rindas. Vai elektrība ir, bet cisternas nevar piegādāt degvielu DUSam (dažādu iemeslu dēļ)….
Kas traucē garāžā uzglabāt 3 x 20L kannas ar degvielu?
Un, paldies Dievam, nevajadzēšanas pielietot dēļ – reizi gadā kannas iztukšot bākā un atjaunot ar svaigu degvielu? Vismaz es tā daru un esmu drošs, ka ārkārtas gadījumā savus +- 500km ģimene nobrauks droši.
Ķēpa neliela ir, bet reizi gadā šo nav grūti izdarīt, jo labāk būt gatavam, nekā ***.
Protams, runa ir par privātmāju īpašniekiem.
Mhm. Dzīvoklī turēt pēc ugunsdrošības noteikumiem vairāk par 20l nav atļauts. Pie tam smaka.
20L dzīvoklī, 20L uz balkona, vēl 20L – pagrabā)
Tā teikt, negaidīsim tankus, ja visu var paveikt pašu rokām….par balkonu saku no pieredzes – ciemos esot uz apakšējā balkona bija kannas un blakus auto riepas, līdz ar to pieņemu ka dzeltenais šķidrums baltajās kannās tomēr nebija urīns.
Runā tā itkā to vienā dienā varētu īstenot. Šīs lietas briest mēnešiem ilgi un neviens pa to laiku neliedz iegādāties ICE auto kuru pārdošanas sludinājumā ir rakstīts “priekš krūmu gonkām”.
Ukrainā pirmos kara mēnešus tikai elektroauto uz ielām pārvietojās, jontos var pie jebkuras rozetes piespraust, kamēr degvielas uzpildes stacijas iztukšoja pirmajās dienās un daudzus mēnešus nebija degvielas. Tā kā apgalvojums par elektrisko infrastruktūru, kas pirmā cietīs ir diezgan aplams
Pats smieklīgākais ,ka nav nekāda Tesla Model 2 tas ir tik fanu izdomājums ,bet kā var apturēt to ,kas nav? Tesla strādā un turpinās strādāt pie nākošās paaudzes EV platformas ,kas nav ātri un visi grib lētu Teslu tagad tāpēc mainīja plānus un pielāgos esošo platformu. Nekas īpašs.