Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen cenšas atkarot pozīcijas Ķīnā un nāk klajā ar radikālu ID.Code konceptu

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Volkswagen gadiem ilgi varēja lepoties ar tirgus līdera statusu milzīgajā Ķīnas tirgū, tomēr vietējo autoražotāju ārkārtīgi straujā izaugsme VW neļauj gulēt uz veciem lauriem. Ko nu par lauriem, VW jau ir zaudējis tirgus līdera pozīciju Ķīnā, tāpēc kompānija nākusi klajā ar visai radikālu ID.Code konceptu, kas iepazīstina ar pilnīgi jaunu Volkswagen dizaina virzienu. Vismaz pagaidām tikai Ķīnai nevis visai pasaulei.

    Šis SUV-Coupe stila koncepts sniedz ieskatu topošajos modeļos, kas tiek izstrādāti sadarbībā starp Volkswagen un vairākiem viņu partneriem Ķīnā, paudis Volkswagen zīmola šefs Tomass Šēfers.

    Tas ir bāzēts uz pagaidām publiski nenosauktas platformas, bet ražotājs ziņo, ka mašīnas varēs aprīkot ar vienu elektromotoru aizmugurē vai diviem elektromotoriem pilnpiedziņai. Tāpat gaidāmas dažādas akumulatoru versijas. ID.Code koncepts savā sērijveida izpildījumā kļūs par jauno Volkswagen flagmani Ķīnā.

    Ar šo konceptu Volkswagen krasi maina savu virzienu tieši dizainā, piedāvājot jaunu stilu. Ražotājs uzskata, ka ar šo piedāvājumu viņi spēs uzrunāt gados jaunākus pircējus Ķīnā. Autoražotāja dizaina direktors Andreass Mindts saka, ka šajā konceptā Volkswagen izvēlējies iet krietni ekspresīvāku ceļu nekā ar līdzšinējiem ID modeļiem.

    Lai arī viss šis vismaz pagaidām ir plānots ķīniešiem, Volkswagen pietuvināti avoti ziņo, ka Volfsburgas biroju gaiteņos jau dzirdamas sarunas, kā un cik daudz šie Ķīnai paredzētie auto var ietekmēt tos modeļus, kas plānoti Eiropas tirgum. Arī Mindts nenoliedz, ka sērijveida versija ID.Code konceptam nākotnē varētu tikt piedāvāta citos tirgos, bet pagaidām gan tas ir plānots Ķīnai. Viņš arī saka, ka ID.2all koncepts demonstrē plānoto dizaina attīstību Eiropas modeļiem, tomēr tie piedāvā vairāk konservatīvu, tradicionālu dizainu.

    Kopumā Volkswagen ir ambiciozi plāni paplašināt savu elektroauto piedāvājumu tieši Ķīnai, sadarbojoties ar vietējiem ražotājiem. Netiek atmesti plāni arī par iekšdedzes dzinējiem, proti, VW piedāvās arī virkni plug-in hibrīdu.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    25.04.2024 12:05

    Disku dizains nošpikots no SUBARU XV. :D
    comment image

    Last edited 9 days ago by Skābene
    Biteme
    25.04.2024 13:04
    Reply to  Skābene

    Tā līdzība ir dizaina elementos, nevis nošpikots. VW haube ar pacēlumiem ārmalās, cits priekšas risinājums, citas lampas, slīpāks stikls. Līdzība sānu pakaļējā stikla kontūrā ar pacēlumu un riteņu disku izskats ar “sniegpārslu” gan jau ir vēl strēķītim mūsdienu auto.

    REALAIS
    25.04.2024 16:36
    Reply to  Biteme

    Tu izlasīji, ka runa ir tikai par diskiem, ne pašu mašīnu?

    Biteme
    25.04.2024 16:37
    Reply to  REALAIS

    Tu izlasīji, ko es rakstīju vai tikai pēdējā teikuma otro daļu?

    Biteme
    25.04.2024 18:22
    Reply to  REALAIS

    Tev taisnība. Disku.

    Zini
    25.04.2024 14:43

    Nikola motors arī rādīja savu koncept smago automašīnu, izrādījās ka tas tik tiešām brauca zaļi, tikai ar gravitācijas palīdzību un bija tikai uzprušināts no ārpuses, lai izskatītos futūristiski.
    Konceptauto nevienu neinteresē, tikai gatavs produkts.

    Edgars
    26.04.2024 04:22

    Man izskatās, ka sākusies ēra, kurā Eiropā kopē no Ķīnas…

    Nauris
    26.04.2024 11:09
    Reply to  Edgars

    Paskaties pec kā izskatas jaunie 7 serijas limuzīns un džips, ar tiem lukruriem, pēc aziātiska auto.
    Sen jau visi pielago savu dizainu ķīnas tirgums. Demokratija, lielākie vairumpircēji diktē izskatu.
    :)

    Edgars
    26.04.2024 12:03
    Reply to  Nauris

    Es ne par pielāgošanu, es vairāk par to, ka agrāk ķīnieši izskatījās pēc vecākiem eiropiešiem, bet tagad sāk palikt otrādi

    Reinis Rozitis
    26.04.2024 11:47

    Kas gan šeit tāds radikāls?

    Kādā no iepriekšējiem Kursora rakstiem par EV testiem bija saraksts ar auto – vienīgais interesantais, manuprāt, bija BMW i3 (kuru vairs neražo), pārējie tādi standarta/tipiski (lai neteiktu garlaicīgi) auto ar piekabinātu bateriju apakšā.

    Kaut kādi kaut cik radikāli auto kā Teslas Cybertruck droši vien Eiropā nespīd. Vēl kaut kāda cerība bija, piemēram, ka kāds Canoo parādīsies, bet tam ar kaut kādas bankrota priekšnojautas..

    MrDoc
    26.04.2024 15:04
    Reply to  Reinis Rozitis

    I3 bija īpašs? Joprojām noskurinos to ieraugot. Atgādina pussabrauktu mopsi

    Reinis Rozitis
    26.04.2024 15:31
    Reply to  MrDoc

    > I3 bija īpašs?

    Atkarībā, kas tavuprāt ir “īpašs”..

    Radikāls obligāti nenozimē, ka dizains vai funkcija ir izdevusies (nu, piemēram, tas pats CT ir diezgan nejēdzīgs (un nepraktisks)), bet konkrēti par to pašu i3 – kaut kāda oglekļa/plastikāta šasija un “suicide” durvis bez vidus statnes (B pillar) jau vien ir diezgan “radikāli” un atkāpe no ierastā ..

    Šajā gadijumā (vismaz) attēlos ir parasts ziepju trauks – saplacināts Y (vai kāds no neskaitāmiem citiem eksistējošiem modeļiem).

    Radikāls, manā skatijumā, EV kontekstā būtu, piemēram, motori riteņos (hub) vai kaut kas cits bez tradicionālājiem kārdānu pievadiem utt, drive-by-wire (tam pašam Canoo), būtiski savādāks salona izkārtojums, piemēram, bez bezjēdzīgā vidus tuneļa, kas nāk no ICE .. utt utjprjm.

    karlis
    26.04.2024 15:39
    Reply to  Reinis Rozitis

    uh, ka tas radikāls ziemā rūsēs zem sniega+sāls putras apstrādes.

    Reinis Rozitis
    26.04.2024 15:51
    Reply to  karlis

    Nu vēl jo vairāk – tas arī to radikalitāti nosaka ..

    p.s. lai gan jau ar nekas jauns vai unikāls, jo DeLorean jau pirms gadiem ~40 :).

    Reinis Rozitis
    26.04.2024 15:46
    Reply to  MrDoc

    Vēl piemēram – kaut kas šāds varētu pretendēt uz radikalitāti https://www.dacia.co.uk/concept-cars-range/manifesto.html

    Reklāma