Web Analytics
More
    Reklāma

    Gada sākumā Ķīnas tirgū dominē Honor un Huawei viedtālruņi

    Jaunākie raksti

    Jau iepriekš ziņojām, ka Apple zaudējis pārdotākā viedtālruņa zīmola godu 2024. gada pirmajā ceturksnī. Tas ir cieši saistīts ar izmaiņām Ķīnas tirgū, kur pirmajās pozīcijās izvirzījušies Honor un Huawei zīmoli.

    Šī gada pirmajos trīs mēnešos Ķīnā pārdoti 69.3 miljoni viedtālruņu, kas ir par 6.5% vairāk nekā gadu iepriekš šajā pašā periodā. Līdz ar to ir redzams kopējais tirgus pieaugums. Taču daļai zīmolu tas nācis par labu, bet daļai nē. Šoreiz vispārdotākais viedtālruņu zīmols Ķīnā ir bijis Honor, kas no tirgus aizņem 17.1%, un izdevies pārdot par 13.2% vairāk tālruņu nekā pirms gada.

    Reklāma


    Tas saistīts ar veiksmīgo Magic 6 sēriju. Tikmēr otrajā vietā uz papēžiem ar 17% tirgus daļu min Huawei. Šim zīmolam padevies ļoti ražīgs ceturksnis, jo salīdzinot ar pirmo ceturksni pirms gada, pieaugums ir 110% liels. Huawei veiksmes atslēga ir budžeta un vidējas klases viedtālruņu modeļi, kā arī MI popularitāte premium klases telefonos.

    Trešajā vietā ar 15.7% seko Oppo, kas gan piedzīvojis iespaidīgu 15.5% tirgus daļas kritumu, bet ceturtajā vietā ar 15.6% tirgus daļu atrodas iepriekš pieminētais Apple. Arī iPhone pārdošanas apjomi Ķīnā piedzīvojuši 6.6% kritumu, salīdzinot ar 2023. gada pirmo ceturksni. Talkā nav nākušas arī speciāli Ķīnas tirgum piešķirtās iPhone 15 atlaides.

    Avots: IDC
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis
    30.04.2024 18:32

    Honor tas pats Huawei vien ir, tā sadalīšana tak ir veikta fiktīvi, lai visi būtu apmierināti, gan ASV, gan Ķīna sankciju ziņā…

    Reklāma