Web Analytics
More
    Reklāma

    Mercedes nākotnes elektriskie modeļi izskatīsies līdzīgāki parastajām mašīnām

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Mercedes nedaudz piebremzējis ar savām elektrifikācijas ambīcijām, taču darbs neapstājas – jaunie Mercedes EQ elektriskie modeļi nākotnē izskatīsies līdzīgāki parastajām mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem, atklājuši autoražotāja pārstāvji.

    Tas nozīmē, ka vienas līnijas modeļi, piemēram, E-klase un EQE nākotnē atkal būs līdzīgi, saka Mercedes ārienes dizaina vadītājs Roberts Lesniks sarunā ar Autocar. Zināmu ieskatu šajā virzienā varam gūt ar jauno, elektrisko G-klasi, kas visādā ziņā izskatās teju identiska parastajam modelim ar iekšdedzes dzinēju.

    “Vienmēr esam teikuši, ka pirmās paaudzes elektroauto ir jāizskatās citādi. Tie būvēti uz speciālas platformas un tiem vajag īpašu dizainu. Ticam, ka nav īstas vajadzības padarīt elektroauto atšķirīgus, jo ļaudis pieradīs pie elektriskajām mašīnām. Apzināmies, ka šobrīd esam pārejas fāzē,” saka Mercedes pārstāvis.

    Protams, elektrisko mašīnu dizainā jāpatur prātā tāda svarīga nianse kā efektivitāte un nobraucamais attālums ar vienu uzlādi, bet to var panākt ar aerodinamisku auto virsbūvi. Lesniks atzīmē, ka nav jēgas piedāvāt mašīnu ar nelielu nobraucamā attāluma rezervi. Viņš atzīmē, ka auto diski ļoti ietekmē aerodinamisko efektivitāti un nobraucamo attālumu, tāpēc tie gan netiks koriģēti.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    02.05.2024 13:01

    Vai tas nozīmē, ka aerodinamiskās formas tiks ziedotas par labu lielākiem akumulatoriem, lai ķieģelis varētu nobraukt tādu pašu distanci, kā aerodinamisks auto ar mazāku akumulatoru?

    Krotow
    02.05.2024 15:24
    Reply to  Skābene

    Vnk pieskaņojas zināmai klientūrai. Kuri par klucisku formu labi maksā.

    Uldis
    02.05.2024 17:34

    Jā un nē… vienā ziņā jau pareizi ka nemaina dizainu, jo tie paši BMW sākumā ļoti šāva ar šo garām… no otras puses, Elektroauto pēc uzbūves ir pilnīgi savādāks un ir ļoti bezjēdzīgi veidot milzīgu auto priekšgalu ar lielu “radiatora resti” vai tās imitāciju, ja zem pārsega ir bagāžas nodalījums…

    Reklāma