Ķīniešu kompānija Xiaomi pirms kāda laika iepazīstināja ar savu pirmo elektroauto SU7. Jau pirmo 24 stundu laikā ražotājs ziņoja par labiem pārdošanas rezultātiem, bet tagad, kad pagājis nedaudz ilgāks laiks, aina iezīmējas skaidrāk – Xiaomi vadība ziņo, ka pasūtījumu skaits trīs līdz pat piecas reizes pārsniedz prognozes, atkarībā no komplektācijas.
Xiaomi arī nebuksē ar piegādēm un pat ātrāk nekā plānots sākuši piegādāt pirmās mašīnas klientiem. Tas attiecas uz mašīnām, kuras klients pasūtījis pēc saviem ieskatiem un savām aprīkojuma izvēlēm, nevis iegādājies kādu no standartkomplektācijas mašīnām.
Ražotājs sācis piegādāt “Standart” un “Pro” komplektācijas mašīnas, bet vēlāk sekos arī jaudīgākās un lepnākās versijas. Mašīnas sākumcena bāzes komplektācijā sākas no aptuveni 29 tūkstošiem dolāru, bet plašāk ar versijām un dažādiem parametriem var iepazīties šeit.
Kad sāk paskatīties par Ķīnas neatkarīgās ziņas, tad nekas vairāk nav tik rožaini un daudz šo ziņu ir mākslīgi uzpumpētas. Un tikai “pozitīvās” lietas nonāk līdz Eiropas ziņām.
Es gan tā neteiktu, pēc tam, kad čaina ir pacēlusi savu kvalitāti un Vācija nolaidusi miskastē.
Esi pats gatavs iegādāties kvalitatīvās Ķīnas automašīnas?
Ja būtu dažādu Ķinas auto piedāvājums Latvijā, drošvien ka arī iegādātos.
Nav jau runa par kvalitāti. Es negribu lai mana nauda nonāk Ķīnas valdības kontrolētā ekonomikā tāpat kā negribu pirkt neko no tagadējās Krievijas.
tad jau jāiet dzīvot mežā:) Lielākai daļai publikas vismaz 50% no mājās esošā būs no Ķīnas:) Pat adītos “tautas” cimdus un šalles jau ved no Ķīnas un tirgo tajos gadatirgos kā Latvijas preci:)
Vai tas ir iemesls klāt visam nopirkt vēl arī Ķīnā ražotu auto?
Šaubos par kvalitāti,smuki jau tie Ķīnas auto bet pieredzei autobūvē jābūt.
Tās maš’īnas būs tādas pašas kā Xiaomi telefoni?
Lai uzliktu ziemas riepas, vajadzēs unlock bootloader?
tam nu jāpiekrīt – pirkt kaut ko no Xiaomi ir vājprāts – lielāko daļu produkcijas tie iegādājās no citiem ražotājiem nevis paši ražo un kronis visam – softs Xiaomi produktiem ir totāli murgains ar visām tām spiegu programmām ar automātisko routingu caur ķīnas serveriem.
Ojj, labāk tad sifonu ar spiegu ierīcēm uz Ameriku. Un Jums ir tādi NEREĀLIE dati ko paņemt. Šie visi teksti ir no Amerikas, lai sifons vienmēr būtu priekšā. Paši xiamiu esat lietojuši, ka varat teikt par programmatūru? Starpcitu, aifons arī pilnībā nāk no čainas.
Mans sapņu auto
29k izklausās pasakaini labi. Pārējie ražotāji dabūs iespringt!
kamēr atvedīs uz Eiropou (ja atvedīs), tad maksās visus 40.
paskaties teslas mājaslapā cik maksā 3 vai Y un to kāds sanāk gala cipars, ja gribi nopirkt
Xiaomi ir sava rūpnīca? Pārāk straujš attīstības ātrums.
Man patīk, ka ir pateikts “pasūtījumu skaits trīs līdz pat piecas reizes pārsniedz prognozes”, kas ir precīzi “nekas” bez kaut viena no tiem skaitļiem – bet publika gardi ņem pretī šo rakstu un komentē..
kādreiz delfos bija populāra komentāru sadaļa – Kursors tagad atsauc atmiņā tos laikus :)
Nav “uz*irsiens”, tikai gribētos sapurināt autorus, jo ļoti bieži diezgan dzelteni raksti tiek vienkārši nokospektēti un publicēti kursorā..vai tad nevar taču parakties par situāciju mazliet dziļāk un iedot ko jēdzīgu?