Xiaomi meties jaunā piedzīvojumā, izziņojot elektroauto tapšanu. Xiaomi pirmais modelis būs SU7, kas it kā būšot ātrāks par Porsche un tehnoloģijām bagātāks par Tesla.
Xiaomi SU7 darbināšot HyperOS operētājsistēma, tai drīzumā būtu jānonāk arī viedtālruņos un citos Xiaomi veidotos produktos. Xiaomi arī paziņojis, ka vēlas kļūt par Top 5 auto ražotāju pasaulē. Topu iekarot Xiaomi plāno tuvāko 15 līdz 20 gadu laikā.
Xiaomi automašīnas izziņošana izvēlēta interesantos laikos, kad Tesla un VW samazina elektroauto piegāžu apjomus. Tāpat vismaz Eiropa sāk savu tirgu aizsargāt ar dažādiem instrumentiem, piemēram, Francija vairs nepiedāvā valsts atbalstu elektroauto iegādē, ja mašīna ražota ārpus Eiropas.
Pagaidām tiek plānots, ka Xiaomi mašīnas tiks ražotas Ķīnas valdības īpašumā esošā BAIC Group rūpnīcās. Xiaomi mērķē gadā izlaist aptuveni 200 000 automašīnu. Nav gan skaidrs, kad tiks sasniegts šāds ražošanas apjoms. Nebija arī informācijas par to, kad Xiaomi SU7 būs pieejams Ķīnā, nemaz nerunājot par pārējo pasauli.
Kādēļ uz riepas rakstīts “Michelin”?
Jo 1) paši neprot uztaisīt superauto riepas un 2) vietējie biezie klienti pieprasa redzamu “firmu”.
Tie vietējie klienti, kam rūp “firma”, brauc ar mb, bmw
Uz androida?
Nē, rakstā taču ir teikts, ka šo auto darbinās HyperOS operētājsistēma.
Stūres vietā būs ikona “Sāc braukt”? Un tad četrvirzienu ikonas, pa labi, pa kreisi, uz priekšu, atpakaļ? Ko nozīmē darbinās? Vai arī elektromotora vietā būs OS?
Marketologu klaunāde valda pār pasauli
> Vai arī elektromotora vietā būs OS?
Tev šķiet, ka (aktuālie) elektromotori griežas tikai, ja viņiem piemet divus vadus?
> Marketologu klaunāde valda pār pasauli
Nemāku teikt (jo neinteresējos) par Xiaomi vai viņu HyperOS (kas uz mobilajām ierīcēm ir kaut kāds AOSP atvasinājums / MIUI reskins) kaut ko kontrolēs (bez multimēdiju sistēmas) arī pašā auto, tad to varētu saukt arī tikai par marketingu/rebrandingu, bet nu piem. Tesla cik zinu ir kaut kāds modificēts Ubuntu..
Visādi citādi CAN bus’am būs jau gadi 50 (kas gan nav gluži OS, bet tālu ar nav).
Ir elektromotori kam vajag 3 vadus un elektroniski pārslēdzamu barošanu.
Vai tad HyperOS nav bāzēta uz Android tāpat kā MIUI?
Taču darbosies arī turpmāk visas Android aplikācijas.
Jā, HyperOS ir bāzēts uz androīda..
Jā, tā būs pavisam precīzi. Paldies!
Tātad uz androida
Jā, var teikt arī tā.
Varbūt aziātiem ar viņu skudrupūžņa domāšanu patīk, ka viens ražotājs gan telefonam, gan tējkannai, gan auto.
Aziātiem un nu arī Eiropiešiem patīk, ka visi produkti uz kuriem ir Xiaomi vārds pamatā ir kvalitatīvi produkti par pieņemamu cenu. Ja būtu Apple veļas mašīnas, tējkannas, powerbankas utt., arī šiem produktiem būtu savs lojāls pircēju loks, tāpat kā Samsungam. :)
Negribu tējkannu, kas mani mēģina piedabūt reģistrēt xiaomi kontu un ik pa laikam darbināt ūdens drošības skaneri, šad tad bārstot ieteikumus kā man gatavot tēju vai kafiju)
Varētu padomāt, ka Apple nav vajadzīgs konts! :)
Tur vismaz pietiek ar vienu. OK, xiaomi arī pietiek ar gugles kontu, bet savas fiškas viņi realizē caur x-kontu.
Bez Apple konta tev neies servisi kas vajadzīgi IOS telefonu un tagad arī MacOS datoru darbināšanai. Kapēc konts vajadzīgs tikai lai ieslēgtu tējkannu, gan ir labs jautājums. Un ja kontu izownos, var gadīties ka tējkanna “pati” ieslēgsies nakts vidū un nocepsies.
Nevajag pārspīlēts pats personīgi lietoju gan Xiaomi, gan Iphone. Īpašumā ir viedtālrunis Xiaomi 13T Pro un iPhone 15 pro max. Un godīgi sakot neredzu pilnībā nekādas atšķirības. Foto kamera pat reizēm tumšā vakara periodā Xiaomi kamera ir kvalitatīvāka. Kā arī testējot jaudīgākas video spēlītes uz Xiaomi, tad Xiaomi sit pušu jauno Iphone.
Jāsagaida kad tirgū parādīsies jaunais T14, noteikti pārsteigs vēl vairāk.. Protams, lētais Xiaomi gals ir zem zemākas kritikas, bet viedtālruņi virs 400 eiro cenas ir iespaidīgi. Otrkārt manuprāt iPhone ir labs izdevies mārketinga triks, nekas vairāk..
Sauc sevi par speciālistu, bet lasi starp rindām. Vai es teicu, ka Xiaomi ražo sliktus telefonus vai ka auto būs slikts?