Elektroauto jaunuzņēmuma Fisker problēmas mēs Kursorā esam gana plaši aprakstījuši, savukārt uzņēmuma finansiālā veselība neuzlabojas, tieši pretēji – ja Fisker neizdosies iegūt papildus finansējumu, tad 30 dienu laikā plānots pieteikt bankrotu.
Fisker martā nav nomaksājis kredītmaksājumu 8,4 miljonu ASV dolāru vērtībā. Kompānija šobrīd visnotaļ izmisīgi cenšas mazināt dažādas izmaksas, turpinot samazināt darbaspēka izmaksas, kā arī citus tēriņus. Uz laiku apturēta jebkāda jaunu mašīnu ražošana un sarunas par finansējuma piesaisti ir izgāzušās.
Lai mēģinātu iegūt papildus finanses, kompānija par aptuveni 40% samazināja cenas savam Ocean modelim, cenšoties pārdot, ko nu iespējams pārdot, lai iegūtu finansējumu. Tas viss, protams, īsti negāja pie sirds tiem, kas savu auto nopirka par pilnu cenu, jo viņu mašīnas vērtība vienā momentā nogāzās kā no klints. Īpašnieki ir uztraukti, kas notiks ar auto apkopēm, ja ražotājs bankrotēs, turklāt mašīnām ir savas problēmas gan ar programmatūru, gan arī nopietnākas ķibeles. Par otrreizējo tirgu runāt ir faktiski bezjēdzīgi.
Firskers ļoti daudziem auto uztaisīja superīgu dizainu.
Arī saviem auto, bet ražošana nav viņa sitprā puse.
Visai ražošanai kurai viņš pieskaras, tur visa jūk un brūk.
Nav saprotams kas viņam iedeva otro reizi naudu, lai viņš atkal to varētu nolaist
Ar ražošanu šoreiz viss bija kārtībā jo to uzticēja profesionāļiem – Magna (skrūvē kopā arī BMW un Gelengevagen).
Pietrūkā profesionāļa loģistikā un klientu servisā, kā arī labs CEO kā tāds būtu noderējis. Būtu uzreiz izgājuši uz dīleru tirdzniecības modeli tad ar lielu varbūtību viss būtu kārtībā
Dizains ir piem. lādētāja spraudiena vieta uz kreisā priekšējā spārna, kas ir tuvu durvīm, bet cik tas ērti? Vads jāvelk pa vienu sānu, jārēķinās ar kuru sānu piebraukt.
ja godīgi, dīvaini likās jau mājaslapa, kurā nav bilžu galerijas katram modelim, tikai okeānam ir skati no vairākām pusēm. Tie pārējie bija tikai plānoti?
Bankrotēja jo stulbs nosaukums. Fishker. Asociācijas ar zivīm. 😁 😁 😁