Mercedes-Benz un inovāciju uzņēmums Starship Technologies vienojušies kopīgi attīstīt Robovan – pasaulē pirmo transporta sistēmu, kurā integrējot speciāli pielāgotus mikroautobusus –  “mātes kuģus” un autonomus piegādes robotus būs iespēja efektīvāk piegādāt sūtījumus cilvēkiem.

“Jaunais projekts vēlreiz pierāda, ka Mercedes–Benz drosmīgi raugās nākotnē, esot soli priekšā. Sākot jau no tā dibināšanas 1871. gadā, uzņēmums nepārtraukti apliecina līderību inovāciju ieviešanā, jo spēj redzēt tālāk un plašāk par vienas industrijas robežām. Mercedes-Benz un tehnoloģijas radītas, lai kalpotu cilvēkam, nevis otrādi, tāpēc zīmola izcilības meklējumi ir bezgalīgi,” uzsver Domenikss valdes priekšsēdētāja Benita Sadauska.

Reklāma

Zaļo tehnoloģiju inkubatora eksperts Dāvids Štēbelis: “Ar šo projektu Mercedes-Benz ieviesis inovācijas uzreiz trīs līmeņos – inovatīva tehnoloģija, inovatīvs produkts un inovatīvs biznesa modelis. Turklāt tas paveikts salīdzinoši tradicionālā nozarē kā pārvadājumi un piegādes. Tas apliecina, ka globālas pārmaiņas, kas saistītas ar automatizāciju un cilvēka darba aizstāšanu ar robotiem, ir sākušās. Roboti ļaus lietas darīt produktīvāk un būtiski samazinās izmaksas, dodot iespēju uzņēmumiem būt konkurētspējīgiem nākotnē.”

robovan4

Nākamo piecu gadu laikā projektā plānots investēt 562 miljonus ASV dolāru jeb 492,8 miljonus eiro daļēji autonomas transporta sistēmas ieviešanai Mercedes-Benz Sprinter mikroautobusos, kuri līdzīgi kā kosmosa “mātes kuģis” vadīs astoņus piegādes robotus.

Specializētais mikroautobuss Robovan, izmantojot plauktu sistēmu, tiks piepildīts ar robotiem, tādejādi deviņu stundu darba dienā spējot piegādāt 400 sūtījumus jeb par 120% vairāk. Iepriekš tādā pašā laika periodā tika piegādāti tikai 180 sūtījumus.

Šobrīd Starship Technologies piegādes roboti apkalpo 1,2 miljonus cilvēku, 12 valstīs un 47 pilsētās visā pasaulē, aptverot vairāk nekā 12 000 kilometru lielu platību.

Mercedes-Benz ir Vācijas autobūves lepnums ar vairāk nekā gadsimtu senu vēsturi un labākajām autobūves tradīcijām, ikkatrā automobilī tiecoties pēc izcilības. Zīmola kodolu veido vēlme radīt pasaulē labākos automobiļus, kas pārliecina prātu un iepriecina sirdi. Mercedes-Benz, tāpat kā Domenikss vadmotīvs  izcilība it visā, tāpēc tas iemieso augstāko kvalitātē, drošībā, ilgtspējā un komfortā, kas iet roku rokā ar izcilu dizainu, inovācijām un klientu apmierinātību.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Andish Gonzalez

Visu cieņu!

Skābene

Lai piegādātu man botas no sportsdirect.com kurjeram nācās zvanīt 2x un prasīt vārtrūmes vārtu kodu un trepju telpas durvju kodu!
Vai šitā kaste mācēs to pašu ko kurjers?Domāju ka nē!

KKTK

Tad diemžēl nāksies izkustināt savu slinko pakaļu un iziet ārā pie robota.