Reklāma

Mercedes-Benz eSprinter elektriskais kravas auto ir nopērkams arī Latvijā

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Ar tikpat lielu maksimālo iekraušanas tilpumu un uzticamību kā Sprinter, kā arī priekšrocībām, ko sniedz tieši elektriskā piedziņa, Mercedes-Benz eSprinter citviet pasaulē sevi jau paguvis apliecināt kā uzticamu partneri pilsētas loģistikā. Tagad eSprinter ir ienācis arī Latvijā.

“Pieprasījums pēc furgoniem ar elektrisko piedziņu ir augošs ne vien Eiropā, bet arī Latvijā. Piemēram, “Amazon” izmantošanai uz Eiropas ceļiem ir jau pasūtinājis 1800 Mercedes-Benz e-furgonus, no kuriem 1200 ir tieši eSprinter. Arī Latvijā par autoparka nomaiņu uz bezizmešu transportlīdzekļiem ir paziņojuši vairāki kurjerpasta un loģistikas uzņēmumi, tostarp DHL Latvia, kam gada sākumā tiks piegādāti pirmie Mercedes-Benz eSprinteri. Fakts, ka arī Latvijā tuvāko gadu laikā pilsētvidē plānots uzsākt zemo emisiju zonu izveidi, nosakot ierobežojumus transportlīdzekļiem ar iekšdedzes dzinējiem, šīs kategorijas potenciālu palielina vēl vairāk,” saka Vitālijs Ročans, SIA “Domenikss” komercdirektors, valdes loceklis. “Uzņēmumi, lemjot par autoparka atjaunošanu vai paplašināšanu, galvenokārt vērtē ekspluatācijas un uzturēšanas izmaksas, kā arī komfortu šoferim. Tāpat aizvien biežāk elektro auto iegāde tiek vērtēta kā investīcija sava zīmola reputācijā. Sprinter jau vairāk nekā 25 gadus ieņem vadošo lomu komerctransporta segmentā. eSprinter ir radīts, lai šo veiksmes stāstu turpinātu.”

eSprinter ir pielāgojams jebkura uzņēmuma vajadzībām

eSprinter ar maksimālo iekraušanas tilpumu 11 m3 un kravnesību līdz 1040 kg ir paredzēts lielāku apjomu pārvadāšanai.

eSprinter elektriskā piedziņa sasniedz 85 kW jaudu, griezes moments – līdz 295 ņūtonmetriem. Sasniedzamība ar akumulatora ietilpību 47 kWh ir līdz 168 kilometriem. Savukārt konfigurācija ar akumulatora ietilpību 35 kWh ļauj mērot līdz 120 kilometrus lielu attālumu.

Uzlāde no 10-80% nieka 30 minūtēs

eSprinter standartā ir aprīkots ar diviem uzlādes portiem. Viens paredzēts maiņstrāvai ar maksimālo uzlādes jaudu līdz 7.4 kW, otrs uzlādei ar līdzstrāvu ar maksimālo jaudu līdz 80 kW. Integrētā ātrās uzlādes funkcija nodrošina iespēju uzlādēt akumulatoru no 10 līdz 80 procentiem aptuveni 25-30 minūtēs. Savukārt uzlādei no 0-100% ar jaudu 47kWh nepieciešamas 8 stundas, ar jaudu 35kWh – 6 stundas.

eSprinter ir trīs piedziņas programmas – “E” un “C”, un četri rekuperācijas, jeb enerģijas atgūšanas līmeņi – “D-“, “D”, “D +” un “D ++”, ko izvēlas ar lāpstiņu pie stūres. Atkarībā no veiktās izvēles, eSprinter izmanto enerģiju par labu lielākai sasniedzamībai, vai uzlabotam komfortam. Atbilstoši veicamajam uzdevumam konfigurēt var arī maksimālo ātrumu – 80 km/h, 100 km/h vai 120 km/h.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Diginauts
27.01.2022 17:34

Tik liela kārba un tik mazs nobraukums.
Nu nezinu. Tas ir komercauto, viņa mērķis ir braukt 24/7, nevis braukt 4h un 20h lādēties.
Izskatās pēc slinkas atrādīšanās.

Rudolfs
28.01.2022 09:11
Reply to  Diginauts

Rakstu izlasīji? Uzlādēt var 30 minūtēs. Tā kā šis brauks pa pilsētu, 140km domāju pilnībā pietiks starp uzlādēm. Šiem auto parametri noteikti izstrādāti uzklausot kā tos izmantos klienti.

karlis
28.01.2022 09:36
Reply to  Rudolfs

preču saņemšanu/nodošanu tad vajag organizēt lādēšanas stacijās. kamēr notiek apmaiņas process, tikmēr var uzlādēt 3A baterijas.

Reklāma