Web Analytics
More
    Reklāma

    Mercedes-Benz EQE 43 AMG SUV – garš nosaukums kam fenomenālam

    Fotogrāfs: Mārcis Gaujenietis

    Jaunākie raksti

    Ir automašīnas par kurām varu rakstīt uzreiz pēc tās izmēģinājuma. Un ir tās, kuras man galvā vēl ir jāapstrādā. “Galvā”. Un nekādā ziņā vienas par otrām nav sliktākas vai mazāk emocionālas. Nu, lūk. Man ar Mercedes-Benz nav lielas pieredzes, šis pēc kārtas ir trešais kāda šī vācu zīmola modeļa izmēģinājums. Varētu teikt, ka šī ir ražotāja atgriešanās Kursors.lv aprindās, kas ir priecīga ziņa ik visiem, vai ne? Un ja jau atgriešanās, tad sāksim diezgan skaļi. Trīs burtu skaļi – AMG.

    Atkal jauni nosaukumi?

    Mieru tikai mieru, šis patiešām ir īstens AMG modelis nevis vienkārši AMG pakotne, tāpēc lieciet vien krēslus atpakaļ uz zemes. Mercedes-Benz vismaz ar savu elektrisko auto paleti cenšas vienkāršot nosaukumus. Kaut to pašu EQ, kas ir burtu sākums visiem elektriskajiem modeļiem. Nezinot šīs abreviatūras skaidrojumu, uzreiz gribas domāt, ka E varētu būt electric un Q kaut kas ar karalieni. Par karalieni joks, bet E es patiešām apzīmēju ar vārdu elektrisks. Ne velna. Pēc Mercedes skaidrojuma tas nozīmē emotion and intelligence. Emocijas un inteliģence. Un burts pēc EQ jau apzīmē konkrētu modeli. Dotajā brīdī Mercedes-Benz jau ir 10 EQ, kas ir diezgan iespaidīgs rādītājs. Nu gandrīz 10, par centību ieliksim papildus punktus. Sākam ar mazajiem krosoveriem EQA un EQB, turpinām ar nedaudz lielāko EQC un pie EQE apstājamies. Kā EQE tā EQS ir pieejami gan sedana, gan SUV formā, tā kā Mercedes-Benz pavisam ģeniāli piekabina klāt SUV vārdu. Visiem viss top skaidrs. Turpinām ar EQV, kas ir mums pazīstamā V klases elektriskā versija. Un gandrīz nobeidzam ar EQT, kas ir tautā sauktais bulciņvāģis – tas gan ir tikai pārbrendots Renault Kangoo. Un visbeidzot EQG, kas ir lielā un slavenā G-klases elektriskais līdzinieks, kurš pārdošanas ceļos vēl nav devies, bet drīz. Tāpēc jau teicu – gandrīz 10.

    Reklāma

    Tīrasiņu Mercedes-Benz EQ modeļi ir radīti uz jaunas īpaši EV izstrādātas platformas, ko ražotājs sauc par EVA (Electric Vehicle Architecture). Tā ir īpaša luksus auto platforma. Uz platformas radīti ir pagaidām tikai EQE un EQS. Mazākie EQ vēl nav uzbūvēti uz atsevišķas EV platformas. Savukārt jaunie mazāko krosoveru un sedanu modeļi no 2025. gada tiks radīti uz jaunas MMA (Mercedes-Benz Modular Architecture) platformas.

    Un tagad precīzāk ar EQE SUV

    Kopā šim diezgan lielā izmēra pilsētas auto ir 5 versijas, no kurām 2 ir AMG. Visas versijas gan ir pietiekami jaudīgas un kā Lielais Kristaps teiktu – pārāk jaudīgas. Es sen neesmu licis tabuliņu, tā kā aiziet:

    350+ 350 4Matic 500 AMG 43 4Matic AMG 53 4Matic+
    1 motors (RWD) 2 motori (4Matic)
    292 Zs 292 Zs 408 Zs 476 Zs 625 Zs
    565 Nm 765 Nm 858 Nm 858 Nm 950 Nm
    590 km 558 km 547 km 488 km 470 km

     

    Cerams, ka tabula ir pati par sevi paskaidrojoša. AMG 53 kā papildus opcija ir pieejama AMG Dynamic Plus pakotne, kas iedod vēl nedaudz “chiptuning”, proti, dinamikas rādītājus paceļot līdz 687 Zs un 1000 Nm. Lielas atšķirības jaudas datos nav, tas tāds “varu atļauties” variants.

    Nav pieminēts baterijas izmērs, bet, lai cik savdabīgi arī tas nebūtu, baterija visiem modeļiem ir identiska – 100 kWh, no kuriem lietotājam ir pieejami 90.6 kWh. Pietiekami liela baterija, bet Audi Q8 e-tron ir pieejams ar lielāku.

    Elektrības parametri arī visiem modeļiem ir vienādi, proti, auto ir pieejama 22 kW AC un 174 kW DC uzlāde, kas ir jau robežvērtība 400 voltu uzlādes sistēmām. Labs jautājums – kāpēc šeit nav 800 V arhitektūras baterijas?

    Un ko vēl dod AMG?

    Cenu. Haha. Kaut tas nav joks, AMG versijas bāzes cena ir nieka 20 tūkstošus EUR augstāka, bet ko nu mēs runājam par sīkumiem. Turklāt, šī nav cenu diskusijas sadaļa.

    Protams, pirmkārt jau jauda. Un tā kā Mercedes-Benz ir paredzējis, ka ar AMG modeļiem to īpašnieki brauks par kārtu dinamiskāk, ir ieviestas dažas AMG specifiskas dzesēšanas burvestības, lai izturētu karstumu, ko rada atkārtotas paātrināšanās pie luksofora ar launch-control. Karstums ir bende visam – kā ar benzīnu darbināmiem, tā arī elektriskajiem auto. Aizmugurējais motors ir aprīkots ar “ūdens lāpstiņu”, kas ir doba vārpsta motora rotorā, kur cirkulē dzesēšanas šķidrums. Citi AMG specifiskie elementi, kas paredzēti siltuma novadīšanai, ietver īpašas statora ribiņas uz invertora, kas ir izgatavotas no specializētas keramikas.

    Tāpat ir lielākas bremžu mašīnas. “Parastajās” versijās bremžu diski ir attiecīgi 390 mm priekšā un 355 mm aizmugurē, kamēr AMG tie ir 415 mm un 378 mm. Bremzēšanu nodrošina 6 cilindru priekšējie un 1 cilindra aizmugurējie supporti. Ir iespēja tikt pie oglekļa šķiedras bremžu diskiem, kas priekšējo izmēru pacels līdz pat 400 mm ar 40 mm biezumu. Šie cipari der pat trasei. Ja vien Biķernieku trase vispār atļautu ar EV! Papildus arī inženieri ir piestrādājuši pie bremžu pastiprinātāja programmatūras, lai dotu AMG atbilstošu atsaucību. Cik nu elektroauto tas vispār ir nepieciešams, bet tā jau ir saruna citai dienai.

    Balstiekārta arī ir pārveidota, lai auto braukšanas dinamika atbilstu AMG robežvērtībām.

    Interjers ir no citas pasaules

    Labi, labi, tie ir skaļi vārdi. Saprotams, ka Mercedes-Benz EQE ir premium produkts par premium cenu, attiecīgi mēs sagaidām premium kvalitāti. It kā vienkārši, bet nav tik vienkārši. Ja pirms 10 gadiem katra ražotāja modeļa interjers bija unikāls, tad elektroauto ērā dizaini kļūst arvien unificētāki – liekts liels ekrāns un lieta darīta. Dizaineri ir padevušies. Un tad ir Mercedes-Benz, kurš diezgan skaļi pasaka šim visam NĒ, vismaz pagaidām mums nebūs vienveidīgo liekto ekrānu, mums vajag WOW efektu. Audi iet vēl konservatīvāku ceļu un saglabā visu vienādu ar naftas produktu versijām, kas arī ir labs risinājums. Kā varat noprast, es neesmu šķībo ekrānu fans. BMW risinājums man vienkārši riebjas. Arī viena liela planšete salonam pa vidu ir gatera risinājums.

    Pirmo reizi iekāpjot elektrisko EQ salonā patiešām ir WOW efekts. Mercedes-Benz šo opciju sauc par Hyper screen un tie ekrāni tiešām ir hiper. Līdzīgas sajūtas mani pārņēma 2018. gadā, kad izmēģinājām toreiz jauno Volkswagen Touareg, kura ekrāni pat pēc pagājušajiem 5 gadiem vēljoprojām izskatās labi.

    Hyper screen sastāv no 3 ekrāniem ar kopējo platumu 141 cm. 56 collas skan iespaidīgāk. Šoferim ir pieejams 12.3 collu ekrāns, konsoles vidusdaļā gozējas 17.7 collu ekrāns un pasažierim ir pieejams arī 12.3 collu ekrāns. Jā, jā, nepieciešamības pēc tik daudz ekrāniem nav un tas pasažiera ekrāns ir tikai “es varu atļauties” opcija.  Bet situācija nav tik biedējoša – EQE ir dabūjams arī konservatīvākā paskatā ar 2 ekrāniem, proti, vidējais 17.7 collu ekrāns tiek aizstāts ar 12.8 collu ekrānu un pasažieriem nākas iztikt ar telefonu, lai iegūt ekrānu. Kāds es jokdaris šodien esmu, vai ne?

    Bet nevajag nekādus milzīgus ekrānus, lai iegūtu to sajūtu, ka auto ražotājs domā par braucēja un pasažiera labklājību. Pirmkārt jau tas ir lietu izkārtojums. Jā, ir liels centrālais displejs, caur kuru var regulēt sev vēlamos auto parametrus, bet tajā pašā laikā, manuprāt, labais tonis ir saglabāt arī fiziskos slēdžus funkcijām, kuras ir ātri un regulāri nepieciešamas. Kurš gan grib multimedijas skaļumu regulēt tikai caur ekrānu, vai ne? EQE gadījumā centrālajā konsolē ir atsevišķs skārienpanelis ar īsceļiem uz svarīgākajām lietām, stūres vadība ir izveidota ļoti ērta un viegli uztverama un arī grozāmās sviras stūres apakšējā daļā ļauj ātri un viegli saregulēt dažādus braukšanas režīmus. Turklāt, visas skārienvirsmas strādā ar tik augstu precizitāti, ka praktiski nav iespējams atšķirt to vadību no fizisku pogu spiešanas. Arī tur viss ir nostrādāts kā sacīt jāsaka Mercedes līmenī. Šis ir akmentiņš VAG lauciņā.

    Sēdekļi, protams, ir kolosāli un ērti, un ir arī pagalvju regulācija gan augstumā, gan arī dziļumā, kas man, piemēram, ir ļoti svarīgi. Visa apdare ir nostrādāta augstākajā līmenī, nav gandrīz nevienas dīvainas platsmasas vai cita taustei nesaprotama materiāla. Diemžēl iepriekšējā teikumā figurē vārds diemžēl. Mans augstāk minētais regulējamais pagalvis ir lielisks, bet tā aizmugures plastmasa ir vienkārši trīs burtu savienojuma vērtas. WTF. Krēsla mugura ir no taustei patīkama materiāla, bet pagalvim plastmasa ir vienkārši briesmīga. Un tur nav nekāda tehnoloģiskā ierobežojuma to plastmasu apstrādāt tāpat kā krēsla muguru – nesaprotu, kāpēc tas nav nostrādāts adekvāti! Bet tā ir vienīgā lieta, pie kā es varēju piesieties.

    Interjera noskaņu pamatīgi paceļ gaismas spēles – apgaismots ir praktiski jebkurš elements. Tas dod ne tikai prieku acīm, bet arī dod pietiekami daudz gaismas, lai tumsā ērtu varētu visu nepieciešamo vadību viegli atrast. Un pat uz augstāko gaismas intensitātes režīmu pilnīgā tumsā netiek traucēts droši pārvietoties.

    Un tā Burmester 3D audio sistēma. Murrr. Labākais, ko es esmu automašīna klausījies – 15 skaļruņu burvība.

    Pie eksterjera dizaina būs jāpierod

    EQE ārpuse ir ļoti atšķirīga un auto uz ceļa izskatās absolūti savādāk kā jebkas cits. EQE tā īsti neatgādina arī aktuālos Mercedes-Benz naftas produktu dedzinātājus. Šim auto priekšroka tiek dota funkcijai nevis formai, tā dizains galvenokārt ir vērsts uz pretestības koeficienta samazināšanu.

    EQE 43 AMG priekšpuse ir zema un plata, ar milzīgu Mercedes emblēmu centrā. Priekšējais režģis patiesībā ir liels plastmasas gabals, aiz kura ir paslēpti visi automašīnas radari un sensori. Vertikālās svītras, kas liek tai izskatīties pēc režģa, var būt aptumšotas vai ar hromu imitāciju. Tas ir atkarīgs no komplektācijas. Teikšu godīgi – priekšējā reste varēja tikt izvēlēta no kāda dārgāka materiāla. Kopumā EQE 43 AMG priekšpuse nekādā veidā neizskatās nežēlīgi vai agresīvi. Neagresīvo izskatu vēl vairāk veicina ļoti nedaudzās atšķirības starp bāzes EQE 350 un daudz sportiskāko EQE 43 AMG. Priekšpusē tie izskatās gandrīz identiski, tikai ar nedaudz sportiskāku priekšējo buferi ar divām ventilācijas atverēm.

    Priekšējo lukturu blokos ir modernā “Digital Light” tehnoloģija, ko Mercedes piedāvā modelim standarta aprīkojumā. Tajos ir iekļautas raksturīgās LED dienasgaismas ar papildu funkcionalitāti, projicējot attēlus uz virsmas transportlīdzekļa priekšā, līdzīgi kā mājas projektoram. Šī apbrīnojamā savdabīgā detaļa nekādā veidā netraucē priekšējo lukturu darbību, jo visas standarta apgaismes funkcijas pilda LED gaismas.

    EQE durvju rokturi uznirst, kad jūs pietuvojaties transportlīdzeklim. Tas nav nekas jauns un esam līdzīgu ballīšu triku redzējuši jau iepriekš. Rokturu neesamība miera stāvoklī pēc būtības nodrošina vienmērīgākas virsbūves līnijas un atkal mazāku gaisa pretestību braucot. Ja mani ļoti neuztrauc bargas ziemas potenciālās rokturu izlīšanas problēmas, jo inženieri noteikti to visu ir pārdomājuši, tad pati darbība var būt mulsinoša. Un fotosesijas laikā mēs saskārāmies ar vienu no problēmām. Auto atslēgas palika salonā, kamēr auto bildējām. Nekas neierasts, jo auto jau ar atslēgām salonā neaizslēdzas, šeit ir iebūvēti dažādi aizsardzības mehānismi. Tomēr pēc kāda laika rokturi iebrauca atpakaļ virsbūvē. Un tā kā atslēgas kabatā nav, tad tuvošanās automašīnai vairs rokturus nepamodina. Kā tad tikt salonā? Caur bagāžnieku, lai cik tas arī stulbi neizklausītos. Stāsta morāle – neatstāj auto atslēgas mašīnā, ja izkāp no tās uz ilgāku brīdi.

    Auto aizmugures daļu arī neizraisa agresiju – tai ir jau mūsdienās ierasta pilna izmēra LED gaismas līnija. Tomēr paši lukturi un to dizains skaļi kliedz un atgādina, ka dodies Mercedes-Benz virzienā. Ir skaisti.

    Nu bet braukt, braukt ir kā?

    Braukšanu nodrošina divi pastāvīgi ierosināti sinhronie motori, kas AMG 43 gadījumā nodrošina līdz pat 476 Zs lielu jaudu, taču jauda ir ierobežota atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma. Ir arī aizmugurējo riteņu piestūrēšana – tie griežas līdz pat 9 grādiem. Tas ir diezgan daudz, kas manevrēšanu padara ekstrēmi vieglu. Ir jāatceras, ka tas auto ir milzīgs, bet tāds braukšanā nav, kas ir lieliski. Tikai nevajag aizmirst, ka braukšanas sajūtas var būt mānīgas un milzenis visur nevar iebraukt. Pagrieziena rādiuss ir iespaidīgs tik lielam transportlīdzeklim.

    Braukšana ar EQE 43 AMG ir atalgojoša pieredze, kas sagādā prieku un sajūsmu. Auto jūtas ļoti stabils kā mazā pilsētas, tā arī lielākā šosejas ātrumā. Vēl viens faktors, kas padara EQE tik labi vadāmu, ir slavenā AirMatic balstiekārta. Stingrība jūtami mainās starp braukšanas režīmiem, nodrošinot komfortablu braukšanu komforta režīmā un patiesi atsaucīgu uzvedību sporta režīmā. Dažbrīd pat šķiet, ka gaita ir pārāk cieta, bet tad pietiek tikai atcerēties, ka sēdi AMG. Šo varētu salīdzināt ar rudmati – kad sāk šķist, ka trakā uzvedība ir neizskaidrojama, atceries matu krāsu.

    Svaram ir būtiska loma auto veiktspējā uz ceļa. 2.5 tonnas ir ievērojams masas daudzums, ko var just. Mercedes patiešām ir iesprindzis, lai to paslēptu visas bedres un ceļa nelīdzenumus ar savu izsmalcināto balstiekārtu un zemo smaguma centru, taču fizikas likumus nepiečakarēsi. Pat milzīgās bremzes nebūs pietiekamas, ja nedraudzēsies ar galvu. Bremzējot ir tāda nepatīkama subjektīvā sajūta, it kā riepas apstājas, bet mašīnas virsbūve turpina braukt uz priekšu. To īpaši izjūt dinamiskā pilsētas braukšanā. Slapjais ceļš arī nepalīdzēja auto apstāties. Arī šeit varam veikt salīdzinājumu. Subaru Impreza un vasaras riepas ziemā – paātrināsies Tu varbūt ātrāk par visiem, bet apstāties nespēsi.

    Arī līkumos sajūtas ir līdzīgas. AMG abreviatūra iedveš viltus pašpārliecinātību līkumos, jo virsbūve līkumā īpaši neļogās, bet galu galā riepas padodas zem svara spiediena un auto var sākt slīdēt. Tas gan nav nekas unikāls un jebkurš liela svara sportiskais auto darīs līdzīgi, tikai auto patiešām lieliskā dinamika ļoti ātri Tev tik ļoti sajauc galvu, ka sēdi it kā nelielā sporta auto, ka var sanākt negaidīts pārsteigums. Ir jāatceras, ka brauc milzīgā un smagā SUV.

    Stūres iekārta ir pārsteidzoši precīza. Tā ir ļoti viegla komforta režīmā un var būt pat trenažieris Sport+ režīmā, lai sniegtu ceļa stāvoklim adekvātu atgriezenisko saiti. Es principā ļoti ātri pielāgojamajā režīmā balstiekārtu atstāju komforta režīmā, kamēr stūres iekārtu un dzinēju Sport režīmā – tas deva visforšāko braukšanas atbalstu. Un atkal tas ir punkts, kas Tev var sniegt viltus pašpārliecinātību, ka sēdi sporta auto, kaut tā nav. Ir jābūt īpaši uzmanīgam.

    Race-start režīma aktivizēšana ne tikai padara SUV ātrāku pie luksofora, bet arī nodrošina AMG Sound Experience, kas sūta dīvainu troksni caur automašīnas skaļruņiem, lai atdarinātu V8. Porsche Taycan ir līdzīga fīča, kura man diezgan pamatīgi kaitināja. Esi mierīgs, to var atslēgt, jo es dodu priekšroku īstu cilindru dabiskajai skaņai. Bet kolēģiem šis patika un es patiešām varu saprast, ka būs cilvēki, kurus virtuālā skaņa liks pasmaidīt un justies labāk. Ārpus šī mākslīguma salons ir īpaši kluss, jo EQE SUV ir pildīts ar tonnu skaņu slāpējošiem materiāliem, laminētajiem stikliem un citām āra trokšņu nomācošiem elementiem. Ir labi. Race-start tā “iesit” pa muguru ar savu paātrinājumu, ka tam ir jāsagatavojas. Visai auto dinamikai ir ļoti jāsagatavojas, jo auto brauc un paātrinās fenomenāli.

    Par patēriņu man ir grūti spriest, jo pāris dienas ir par maz, lai sāktu “normāli” braukt ar šo auto. Pēc divām dinamiskām dienām es EQE atdevu ar nepilniem 30 kWh / 100 km patēriņu, kas ir dikti daudz. Tas, ko uzticamais EV-Database interneta resurss min, ka pilsētā tie varētu būt ap 22 kWh / 100 km, kas ir diezgan ticami.

    Cenas

    Nu ko, gaidījāt? Jā, demo auto ir vājprātīgi dārgs, bet tāpat kā dinamiskā braukšanā ar šo milzeni, tā arī cenā nevajag aizmirst, ka šis ir AMG. Nevis AMG pakotne, bet AMG versija. EQE 43 AMG SUV sākas no 98 tūkstošiem EUR un var sasniegt nebijušas augstienes. Konkrētas auto dižojas lieliskos 157 tūkstošos EUR. Jā, ir vareni.

    Pirms es nedaudz aprakstu šīs gandrīz 60 tūkstošu EUR vērtās papildopcijas, bildīšu, ka EQE SUV ir iegādājams reprezentatīvā auto robežās, proti, 90 tūkstošos EUR. Tā gan nebūs AMG, bet pieticīgākā 350+ versija, bet ar to 90% cilvēku pietiek atlieku likām. Tas tāpat ir daudz, bet ļoti daudz uzņēmumu to var atļauties.

    Kas tad sastāda šos 157 tūkstošus? Divas dārgākās lietas ir jau pieminētie milzīgie Hyper screen ekrāni, kas paņems uzreiz 7200 EUR un 5200 EUR paprasīs Premium Plus pakotne, kas dod tonnu fīču. Piemēram, pilnu telefona integrāciju ar bezvadu uzlādi un Apple CarPlay un Android Auto atbalstu, projekcijas ekrānu uz priekšējā stikla, bezatslēgas piekļuvi un pilnu braukšanas un drošības asistentu jūru.

    Akustiskā komforta pakotne maksā 900 EUR, panorāmas lūka 1500 EUR, 22 kW uzlāde 1000 EUR, baltā pērles krāsa 1000 EUR un īpašais ādas salons gandrīz 2300 EUR, 22 collu lietie diski 2000 EUR. Un šādi var turpināt līdz vakaram.

    Secinājumi

    Skaisti dzīvot neaizliegsi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    16 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Pigors
    22.11.2023 16:06

    AMG modeļiem to īpašnieki brauks par kārtu dinamiskāk – labi, divreiz dinamiskāk, bet par KĀRTU😀

    Zemene
    22.11.2023 20:00

    Māris: MI, uzjauc, lūdzu, šo reklāmas bukletu ar prozu.
    MI: gatavs!

    Zemene
    22.11.2023 21:00
    Reply to  Māris Gaugers

    Savādi, ka MB AMG izvēlas tie, kuriem ir nosliece uz autokrātiju un darba augļu piesavināšanos pa kapeikām no citiem.

    Nelabojams
    25.11.2023 10:37
    Reply to  Zemene

    Nu, sociālisms kaukā pie mums jau vairāk nekā 30 gadus ir beidzies.

    Biteme
    28.11.2023 07:15
    Reply to  Nelabojams

    To var formulēt “jau gadus 20 varēji braukt ar AMG vai jebkuru citu godīgi nopelnītu auto”.

    Vards
    22.11.2023 20:35

    Sen senos laikos, portāla īpašnieks pasolīja arī kāda ICE apskatu. Nu jau pagājuši vismaz 1,5g

    Iesaku portālu pārsaukt par e-kursors, lai nejaušam lasītājam nerastos šaubas, kur nonācis

    Elons*
    23.11.2023 15:55

    Kad es lasu, kā MB dīleršips klārē, ka cilvēki īsti nepērk elektriskos meršus, man mazliet nāk smiekli

    Nav jau piedāvājuma

    nedarata
    23.11.2023 16:41

    Šito varētu paņemt meitai kā pirmo auto.

    Vilis
    24.11.2023 10:49

    Mani uzjautrina pēdējā laika modes izmisums bāzt priekšā izgaismotu vienuzaci.
    VW šitais it īpaši izskatās ka kādam palikusi pāri pēc dzīvokļa remonta led virtene.

    Auto absurds, bet tas tā, reizēm var arī tādus izstrādājumus apdzejot.

    Alberts Kviesis
    26.11.2023 19:36

    Tātad. Kā mēs varētu izdomāt elektrisko Mersedesu? Ja reiz ir MB EQ elektro auto sērija, piekabināsim vēl vienu E burtu, lai visiem ir skaidrs, ka MB EQE ir elektrisks mersedess. Iekāpjot auto, vadītāja krēsla regulāciju paredzam ar vienu absurdu apaļu pogu uz krēsla pamatnes. Krēslam apsildes funkciju uzliksim atsevišķi uz durvīm. Durvju roktura aizmugures plastmasu paņemsim melnu, lētāko, jo nebūs jau nekāds EQS. MB vadītājs ar laiku pieradīs – kaut kas no šī, kaut kas no tā.. Tālāk rullis (stūre). Apaļas stūres nav modē, tādēļ nošķelsim apakšdaļu. Apakšā divi spieķi. Diviem spieķiem katrā sānā vēl pa divi spieķi. Kurš ir teicis, ka EQE ir jābūt saprotamam auto? Papildus vingrojumiem ieliksim zem centrālās konsoles divas uzlādes ligzdas, lai vadītājs un pasažieris katrs var lādēt savu viedierīci. Tas, ka uzlādes spraudņiem var piekļūt četrāpus pie atvērtām durvīm – sīkums. Kurš ir teicis, ka EQE jābūt ērtam lietošanā? Smukumam iebūvēsim LED virtenītes, izgaismosim eksterjeru un wualāā – gatavs. Papildus opcijās pievienosim Hyper screen ekrānus pa 7200 EUR un 5200 EUR

    Last edited 5 months ago by Alberts Kviesis
    SSs
    27.11.2023 13:23

    Atkal pastalas norej visu, ko sēžot trolejbusā, nevar atļauties nopirkt !

    Vards
    27.11.2023 22:28

    Kad būs pirmais ICE auto apskats pedējo n-to gadu laikā?
    Kaut vai par šo:
    https://stock.volkswagenbaltic.eu/lv?car_id=291453
    Pgooglējot tādu atradu. Marketologam “5” par nosaukumu.

    Kursors.lv
    27.11.2023 22:37
    Reply to  Vards

    Tak pirms dažiem mēnešiem jau bija vairāku ICE auto apskati: https://kursors.lv/category/auto-moto-jaunumi/auto-apskati/

    Saki, ka vajag testēt Taigo?

    Vards
    27.11.2023 22:54

    Taigo bija mans sarkasms par ICE.

    A, B un M ir 3 vācu auto, kas man ir piederējuši.
    Tagad ir viens favorīts uz mūžu.

    Par vienu no šiem derētu apraksts.
    Izcili būtu par augšējo galu.

    Kursors.lv
    27.11.2023 22:57
    Reply to  Vards

    Kāda vaina Taigo? Ja tas maksātu uz pusi mazāk, varētu pirkt un braukt.

    Reklāma