Web Analytics
More
    Reklāma

    Lielāks, jaudīgāks un ar izaicinošu dizainu – debitē jaunās paaudzes BMW X3

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs BMW prezentējis jauno, ceturtās paaudzes BMW X3, kas ierodas ar ļoti pretrunīgu, drosmīgu dizainu gan ārpusē, gan salonā, kā arī krietni pārstrādātu šasiju. Šis ir ļoti svarīgs auto, jo tas ir viens no vislabāk pārdotajiem BMW modeļiem pasaulē. Patiesībā tas ir vislabāk pārdotais modelis – dati liecina, ka pērn BMW pārdeva apmēram 350 tūkstošus X3 vienību, tam apsteidzot pat mūžam populāro 3. sēriju.

    Ja līdz šim parastais un elektriskais X3 bija faktiski viens un tas pats auto, tikai ar atšķirīgu piedziņas sistēmu, tad nākotnē tā vairs nebūs – benzīna, dīzeļa un hibrīdu versijas izmantos šo konkrēto dizainu un CLAR platformu, savukārt pilnīgi elektriskā versija tiks prezentēta nākamgad. Tā jau būs būvēta uz jaunās Neue Klasse platformas un atšķirsies ne tikai tehniski, bet arī vizuāli.

    Reklāma

    Ražotāja pārstāvji skaidro, ka auto būvēts uz tās pašas CLAR platformas, kas tika izmantota līdz šim, bet tā ir pamatīgi pārstrādāta, lai mašīnai sniegtu “plašākas dinamiskās īpašības un lielāku komfortu.” Pārstrādāta balstiekārtas ģeometrija un tā dažādās vietās padarīta stingrāka. Tāpat BMW izmainījuši stūres sistēmu, cenšoties uzlabot gaitas īpatnības, un pieejama arī adaptīvā balstiekārta. Auto pastiepies garumā par apmēram trim centimetriem, kas dod nedaudz vairāk vietas salonā, kā arī bagāžas nodalījumā.

    Acīmredzamākās izmaiņas novērojamas auto ārienē, kas ir pārstrādāta BMW aktuālās dizaina valodas vadlīnijās. Radiatora reste ir pamanāmāka nekā iepriekš un, ja ir tāda vēlēšanās, to arī var izgaismot. Zināmas līdzības ar nu jau aizejošo modeli varam novērot auto aizmugurē, taču BMW saka, ka dizains un sānu profils veidots, lai auto radītu sportiskāku stāju.

    Kardinālas izmaiņas piedzīvojis salons un tas veidots minimālistiskā stilā – centrālo lomu ieņem ieliektais panelis, kurā izvietoti divi ekrāni. Tos tagad darbina jaunākā BMW iDrive 9 sistēma un ražotājs saglabājis arī apaļo džoistiku, lai varētu ērtāk veikt dažādas izvēles, neizmantojot pieskārienu ekrānam. Līdzīgi kā citos aktuālajos auto no BMW, arī šeit aizvāktas faktiski visas fiziskās pogas priekšējā panelī, tostarp pogas klimatkontrolei, kas tagad vadāma tikai ekrānā. Ievērojami mainījies durvju karšu dizains, atšķiras arī stūres pogas, tāpat pilnīgi citādi veidota noskaņas apgaismojuma sistēma un noformējums.

    BMW X3 joprojām būs nopērkams ar dažādiem jaudas agregātiem, saglabājot arī dīzeļdzinēju. Dzinēju piedāvājums Vācijā sākas ar BMW X3 20 xDrive – tajā izmantots divu litru četrcilindru benzīna dzinējs ar mild-hybrid sistēmu, kas attīsta 208 zirgspēku jaudu. Svarīgi atcerēties, ka jaunajos benzīna auto vairs netiks izmantots “i” apzīmējums, tas tagad rezervēts tikai elektriskajiem modeļiem. Pieejams arī divu litru dīzelis ar 197 zirgspēku jaudu, tāpat pieejama arī plug-in hibrīda versija – tajā divu litru benzīna dzinēju papildina elektromotors ar 184 zirgspēku jaudu, bet sistēmas kopējā jauda šajā izpildījumā ir 300 zirgspēki. Šajā izpildījumā auto aprīkots ar 24kWh akumulatoru, kas ar vienu uzlādi ļaus veikt ap 80-90 kilometriem tikai elektriski. Ātrākais un jaudīgākais X3 vismaz sākotnēji būs M50 – šajā versijā pieejams elektrificēts 3 litru dzinējs, auto attīstot 393 zirgspēkus un līdz 100km/h ieskrienoties 4,4 sekundēs. Nākamgad gaidāma pilnvērtīga X3 M versija.

    Auto sākumcenas Vācijā ir no 57 900 eiro un pie klientiem jaunais X3 sāks ierasties gada beigās.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    22 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Oskars
    20.06.2024 12:59

    Mazo kraaninju un debiliku auto, kuri nemak izradit cienu pret citiem soferiem, ka ari nav ne reizi kartojusi ne teoriju kur nu vel brauksanas eksamenu.

    REALAIS
    20.06.2024 14:28
    Reply to  Oskars

    Lielo krāniņu komentārs?
    Izskatās, ka tev ir neveselīga domāšana, kad ieraugi BMW mašīnas :))

    grh
    20.06.2024 15:42
    Reply to  Oskars

    labāk iemācies braukt pa trotuāru vai velojoslu un nebāzies ārā uz brauktuves #kritiskamasa

    Oskars
    20.06.2024 18:04
    Reply to  grh

    Nu ierunajas cilveks kurs brauc ar trisriteni, pa smilskasti.

    grh
    20.06.2024 18:18
    Reply to  Oskars

    Es braucu ar BMW jau 20 gadus bez avārijām, ar 0 soda punktiem, strādājošiem pagrieziena rādītājiem kā arī strādājošām bremzēm gājēju pāreju tuvumā.
    Piedod, ja sāpināju.

    azad
    22.06.2024 08:53
    Reply to  grh

    Ne katrs ir ideots kam ir BMW, bet katram ideotam ir BMW. Un tas ir dienžēl fakts🤷🏼‍♂️

    Tomy_lee
    20.06.2024 14:17

    Es brīnos par tiem cilvēkiem kas pieņem lēmumus. Viņi tiešām visi paskatījās uz dizainu un teica- jā, tas ir labākais ko mēs varam, visiem patiks, tiešām apliecina BMW vērtības un filozofiju, izceļas starp citiem?

    Vai arī – aii, saiģot…

    Banāns
    20.06.2024 14:26
    Reply to  Tomy_lee

    Kāpēc, lai katra mašīna patiktu visiem? Kur rodas šādas idejas? BMW ražo cik daudz modeļus, tu tiešām uzskati, ka tev būtu jāpatīk katrai viņu ražotajai mašīnai? Cilvēki nav dažādi? Cilvēkiem neinteresē dažādas lietas?

    Sergejs
    20.06.2024 14:53
    Reply to  Banāns

    Citāts no raksta : “Līdzīgi kā citos aktuālajos auto no BMW”… Tātad visi tie būs vienādi, atšķirsies pārsvarā ar uzrakstu (1/3/5/7 ar X, M vai bez) un virsbūves garumu. Televizoru iekšā “hlabic”, zili-sarkanas chinastyle gaismiņas sakarinam un “pīpls lai norij” ir top princips mūsdienu autobūvē.

    REALAIS
    20.06.2024 15:41
    Reply to  Sergejs

    Un tur pat figurē kā pārdotākais BMW 2023.gadā. Tev nepatīk, tu nepērc, bet lielai daļai patīk un pērk. Ir pieprasījums, ir piedāvājums. Ja cilvēki nepirks, tad arī ko tādu neražos.

    Nepatīk BMW mūsdienu dizains, skaties uz citām kompānijām. Laiki iet lietas mainās, un cilvēki mainās, kas tev patika 20 gados visticamāk nepatīk 30/40 gados. Bet te tik negatīvi viss.

    Viss kas šeit ir tavs personīgais viedoklis, bet jāsēž internetā un jāgāž ārā žults :))

    Last edited 22 days ago by REALAIS
    Andis
    20.06.2024 22:42
    Reply to  Sergejs

    Vai esi kādreia bijis kaut tuvu autobūves industrijai? Lai nonāktu pie dizaina, BMW ir ieguldījuši miljoniem eiro, un tikpat stundu studējot, kas viņu klientiem patīk.

    Pieņemsim, Tev patīk KIA markas automobīļi. Tātad, Tu visticamāk nekad nebūsi BMW pircējs. Un ražotājam līdz ar to Tu arī neesi interesants, jo Tavas vērtības, kritēriji, dzīves stils utt. būs pavisam cits, kā tas ir BMW pircējiem.

    Kursors.lv
    20.06.2024 23:07
    Reply to  Andis

    Jā, bet ko darīt, ja jaunie BMW sāk izskatīties pēc KIA mašīnām? :D

    Tomy_lee
    21.06.2024 12:27

    Tieši tā. Turklāt izskats lai gan ir subjektīvs es vairāk domāju par proporcijām. Izskatās kā liels zābaks.

    xs1
    21.06.2024 13:10

    Viss kārtībā … pozicionējas šobrīd uz Āzijas tirgiem un tur tas acīmredzot patīk ( tāpat kā 3 sērija Long izpildījumā un visādi tamagoči spoki ) … EU pilsonis ir novārdzināts ar inflāciju un pirktnespējīgs šobrīd … p.s. video skatoties tas auto nav tik kosmisks

    azad
    22.06.2024 08:55
    Reply to  Banāns

    Dizains iet auzās ar tām tām nesamērīgajām restēm piemēram, nu kuram cilvēkam, kam patīk auto var patikt, ka 90% no priekšas ir reste.

    Uldis
    21.06.2024 08:59

    Wou! Salons riktīgi atgādina JBL Partybox vai citu lielo Bluetooth skaļruņu ar LEDiem dizainu… Es pat varu iztēloties kā tās gaismiņas kustās kad klausies savu Tuc-Tuc muzonu 😅

    Biteme
    21.06.2024 09:13

    Auto sākumcenas Vācijā ir no 57 900 eiro – sākumcena ir tikai viena un tā ir 57900, nevis no. Un cenas, kas ir > 57900, vairs nav sākumcenas.

    ZAZ
    21.06.2024 16:40
    Reply to  Biteme

    Sākumcena katram dzinēja tipam ir sava, tāpēc arī tāds teksts gan jau.

    Biteme
    21.06.2024 18:02
    Reply to  ZAZ

    Rakstīts “auto sākumcenas”, nevis “komplektācijas sākumcenas”. Kopu teorija, 1. kurss.

    azad
    22.06.2024 08:50

    Jancīgs nedaudz izskatās tas dizains, bet ir ok. Taču nu tā planšete ir pretīga, precīzāk sakot kā tā novietota🤦🏼‍♂️ Kāpēc nevar atstāt normālu instrumentu paneli, kā normāliem auto, kad padziļinājums, kur ir tas ekrāns un tad otru planšeti pa vidu. Tagad sanāk, ka vienkārši planšete pieskrūvēta kā pie dēļa. Ir braukts kad planšete šādi novietota ļoti nekomfortabli, prasās nedaudz dziļāk, kā normāli iepriekš bija novietots. Gaumes lieta, bet nu par gaumi nestrīdas, par gaumi smejas. Labi ka neesmu BMW cilvēks un netaisos neko tādu pirkt😄

    Varga
    22.06.2024 13:56
    Reply to  azad

    Tak dinozaur atšujies ar savām vēlmēm pēc instrumentu paneļa. Nebūs un viss. Vari ar savu karieti un kučieri iet ieskrieties

    azad
    25.06.2024 01:31
    Reply to  Varga

    Sēdi mājās un lupī planšetē nevis rādies uz ceļa labāk. Auto ir braukšanai nevis planšetēm.

    Reklāma