Web Analytics
More
    Reklāma

    “Amazon” no tirdzniecības platformas izņēmis vairāk nekā 600 ķīniešu zīmolu

    Jaunākie raksti

    Iespējams, nācies kādreiz pamanīt, ka no tirdzniecības platformas “Amazon” pazuduši atsevišķi zīmoli, kuri tā arī vairs nav parādījušies. Īstenībā tas nav nekas rets un ārkārtējs, tā notiek ik pa laikam. Ziņots, ka nesen “Amazon” aizliedzis vairāk nekā 600 ķīniešu zīmolus, kuri krāpušies ar atsauksmēm, tāpēc tos, visticamāk, platformā vairs neredzēsim. Zināms, ka šie uzņēmumi vairākkārt pārkāpuši “Amazon” politiku, tāpēc tiem nekas cits neatliks, kā teikt atā šim tirgus placim.

    Arī iepriekš šādi līdzīgi gadījumi ir notikuši, taču “Amazon” ar tiem īpaši neplātījās un drīzāk noklusēja. Pirmo reizi tā skaļāk par šādu e-komercijas giganta rīcību varēja dzirdēt, kad no tirdzniecības platformas bija jāatvadās tādiem zīmoliem kā “Aukey” un “Mpow”. Pārdevēji tika pieķerti, piedāvājot atlīdzības, tostarp dāvanu kartes, lai klienti atstātu pozitīvas atsauksmes par preci. Vēlāk “Amazon” par līdzīgu uzvedību patrieca “RAVPower”, “Vava” un citus salīdzinoši labi pazīstamus zīmolus, no kuriem daži kaut kā tomēr pamanās iemānīt savas preces atpakaļ. Nav gan skaidrs, cik kopumā ne-ķīniešu zīmolu aizliegti “Amazon”.

    Reklāma

    Krāpšanās ar atsauksmēm nav nekas jauns. Daudzi uzņēmumi maskē savu negodīgo biznesu, pircējiem piedāvājot VIP labumus vai pagarināto garantiju. Citi uzņēmumi nāk ar piedāvājumu tikai tad, ja pircējs atstājis sliktu atsauksmi. Piemēram, piedāvā naudas atmaksu bez vajadzības preci atdot atpakaļ, bezmaksas produktus, ja tikai pircējs izdzēsīs šo negatīvo atsauksmi.

    Pašreiz nav skaidrs, kuri Ķīnas zīmoli tiks iekļauti melnajā sarakstā, taču aplēsts, ka šis aizliegums ietekmēs vairāk nekā 3000 pārdevēju, kuri tirgoja viņu preces.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma