Web Analytics
More
    Reklāma

    Sony prezentē pilna kadra matricas kompaktkameru RX1R II

    Jaunākie raksti

    Sony tikko prezentējis RX1R II fotoaparātu, kas aprakstāms kā pilna kadra matricas kompaktkamera ar nenomaināmu objektīvu. Jaunpienācējs saņēmis to pašu BSI-CMOS gaismjūtīgo 42.4 megapikseļu matricu, kas atrodama Sony a7R II fotoaparātā.

    RX1R II autofokusa sistēmai ir 399 fāzes nobīdes noteikšanas punkti, kā arī fotoaparāts nodrošinās visai augstvērtīgu makro fotogrāfiju uzņemšanu ar tai speciāli izstrādātu režīmu. Sony RX1R II aprīkots ar 35 mm f/2.0 Zeiss Sonnar T* objektīvu un izbīdāmu XGA OLED elektronisko skatu meklētāju ar 2.4 miljoniem pikseļu. Sony RX1R II ir 3.0″ LCD ekrāns ar 1.2 miljoniem pikseļu.

    Reklāma

    Dīvaini, bet vismaz šobrīd RX1R II piedāvā tikai 1080p video uzņemšanu ar 60 kadriem sekundē, bet 4K filmēšana iet secen. Sony gan ir pazīstams kā ražotājs ar veiklu atjauninājumu politiku un dažreiz atjauninājumi atnes pavisam necerētus jaunievedumus. Iespējams, ka 4K video uzņemšanas iespējas gaidāmas vēl pēc pāris mēnešiem. RX1R II piedāvās 14-bitu RAW fotogrāfiju datņu formātu, Wi-Fi un NFC savienojumus un manuāli izslēdzamu “low-pass” (neliela aizmiglojuma) filtru, kas novērš tā dēvēto moiré efektu.

    Plānotā Sony RX1R II cena nav zema – 3300 dolāri. Eiropā, visticamāk, ap 3500 eiro. Tirdzniecībā fotoaparāts nonāks novembrī.

    RX1R II 1 RX1R II

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    15.10.2015 12:06

    Ārprāc, kā tādu mazu pintiķi, lai rokās notura? Nu trīc cilvēkam rokas. Abas. Vienmēr! Jo smagāks bodijs, jo mazāk “redzas” trīcēšana. Ja vēl klāt ir skatu meklētājs kuru tu atstutē pret uzaci, tad ar 3 atbalsta punktiem jau kaut kas jēdzīgāks sanāk. Divroku izstieptā režīmā, vai pasarg dies’ pašiņu kokā būs vien bildes telefonam.
    Citādi, kā tehnoloģisks saniegums, super.

    Mareks Matisons
    15.10.2015 12:52
    Reply to  KKTK

    Pabildēju ar līdzīgo 5100 – viss stabili un labi – galā jau var “pieskrūvēt” arī 70-200 un tad gana labi nobalansēt ;)

    15.10.2015 13:28

    Sony a5100 ir APS-C un visai švakas plastmasas bezspogulis. Manuprāt, tā ir pavisam cita kategorija.

    Mareks Matisons
    15.10.2015 13:31
    Reply to  Artis Abols

    Arti – es par SVARU (ja nesaprati) (:
    + mazā 5100 megazibensātrais autofokuss ir atsevišķas, ilgas un jūsmīgas sarunas temats

    15.10.2015 15:29

    Tas ir kā salīdzināt 1 kg saldējumu ar 1 kg kūcmēsliem. It kā jau 1 kg abos gadījumos, bet fīlings ir cits. Šeit Sony cenšas tirgot fīlingu. Ne gluži kā Leica, bet uz to pusi.

    Mareks Matisons
    15.10.2015 15:36
    Reply to  Artis Abols

    Arti. Saņemies. (:
    KKTK komentāra būtība ir par svara jautājumu. Mana atbilde ir par ierīces un tai svarā (grami, mārciņas vai unces) tuviem aparātiem, kur to kompaktumu neizjūtu kā faktoru, kas traucē.
    Par svaru.
    Savukārt tu par izjūtu.
    Un es Tev piekrītu, ka šis Sony fotoaparāts izjūtu un emociju līmenī ir tuvu Leica (:

    Janis
    15.10.2015 17:12

    Ko Tu Te muldi!!!
    Tu neesi foķējis ne ar vienu ne ar otru !!!
    Un kā Tev nav KAUNA salīdzināt Leica ar Sony fīlinga ziņā?? Tas ir vnk kkas traks!!! Domāju ka foto gīki “novāktu” Tevi pat aci nepamirkšķinot!!!!

    Mareks Matisons
    15.10.2015 17:20
    Reply to  Janis

    Mēs droši varam sarunāt klātienē šo apspriest Rīga Photo Show laikā (:

    Mareks Matisons
    16.10.2015 12:05
    Reply to  Janis

    Jap. Nākamnedēļ jābūt klāt..

    2015-10-15 17:12 GMT+03:00 Disqus :

    Mareks Matisons
    15.10.2015 12:51

    Vienīgasi kas man šajā mazulītī nepatīk (ļoti nepatīk) ir cena.
    :/

    Kaspars
    15.10.2015 15:36

    “Dīvaini, bet vismaz šobrīd RX1R II piedāvā tikai 1080p video uzņemšanu ar 60 kadriem sekundē, bet 4K filmēšana iet secen.”

    Nekā dīvaina- tas mazais korpuss pārkarsīs acumirklī un visi tīmekļa plašumi būs pilni ar gaudām par to, cik 4K nelietojams un līdz ar to kamera pilnīgs mēsls un izmetama…

    Mani vairāk apbēdina tas, ka šeit nav attēla stabilizācijas, tā gan būtu noderīga fīča.

    15.10.2015 15:52
    Reply to  Kaspars

    Attēla stabilizācija jau palīdz par kādiem 2… max 3 “klikšķiem”. Acīm redzot Sony uzskata, ka to var kompensēt ar ISO celšanu.

    Kaspars
    15.10.2015 16:11
    Reply to  Artis Abols

    Sony A7 II attēla stabilizācija reāli ļauj bildēt ar 1/10 no rokas, varbūt uzmanīgāk pat vēl zemāk, dienas laikā ar to pietiek, lai kaut nedaudz izsmērētu strūklaku, piemēram. Nav jau jāiedomājas, ka attēla stabilizācija ir tikai, lai labāk varētu bildēt tumsā.

    Purvavelns
    15.10.2015 17:55
    Reply to  Kaspars

    nu Tu dod… izsmērēta struktūra un attēla stabilizācija – kā šīs lietas ir savienojamas, ja stabilizācija ir kā reiz lai pirmo novērstu? un attēla stabilizācija nekad nav tajā mirklī, kad tev to vajag – tā vienmēr ir nobīde. jaunā, digitālā cilvēka plastmasas smadzeņu ieradums. stabilizēties. fotogrāfija = gaisma. nav gaismas – nav fotogrāfijas. a Tu runā par 1/10 vai mazāk dienā… kur, pagrabā? fotografējot ko? var kādu piemēru no savas daiļrades?

    Kaspars
    15.10.2015 18:27
    Reply to  Purvavelns

    Purvavelns- ar nezināšanu nav jāplātās… pateikt otram, ka plastmasas smadzenes var ikviens! Attēla stabilizācija vispār pašā pamatā nedarbojas uz kustīgiem objektiem, nezinu kur Tu esi salasījies, ka attēla stabilizācija ir, lai novērstu strūklakas kustību, varētu padalīties ar kādiem konkrētiem avotiem, gribētu dzirdēt tieši pamatojumu šim: “izsmērēta struktūra un attēla stabilizācija – kā šīs lietas ir savienojamas, ja stabilizācija ir kā reiz lai pirmo novērstu?” Attēla stabilizācija novērš roku kustību, slēdža radītās vibrācijas un varbūt vēl ko, kas ietekmē nelielu kustību attēla uzņemšanas brīdī, īpaši svarīgi lielu megapikseļu skaita kamerām, kā šai, piemēram. Par manu foto piemēru- kustīgu objektu izsmērēšana attēlā ir diezgan populārs triks kā panākt, lai foto izskatās interesantāk un savādāk nekā tā vieta izskatās dzīvē. Es minēju strūklaku, jo tas ir viens no tādiem objektiem, tik pat labi tās var būt auto gaismas, ūdens kritums, koša karuseļa kustība, pirotehnika, ugunskura liesmas, vai da jebkas cits, kas kustas un bildei var piedod citādu noskaņu. Kāpēc mums tur vajag attēla stabilizāciju? Vienkārši lai nekustīgie objekti būtu asi un neizsmērēti, piemēram mājas vai kalns- no kura krīt ūdens, vai akmeņi, ap kuriem plūst upe. 1/10 vai 1/4 nav tas ātrums, ar kuru panākt baigākos wow momentus, bet tas ir pietiekami ,… Read more »

    Kaspars
    15.10.2015 18:47
    Reply to  Purvavelns

    Purvavelns- ar nezināšanu nav jāplātās… pateikt otram, ka plastmasas smadzenes var ikviens! Attēla stabilizācija vispār pašā pamatā nedarbojas uz kustīgiem objektiem, nezinu kur Tu esi salasījies, ka attēla stabilizācija ir, lai novērstu strūklakas kustību, varētu padalīties ar kādiem konkrētiem avotiem, gribētu dzirdēt tieši pamatojumu šim: “izsmērēta struktūra un attēla stabilizācija – kā šīs lietas ir savienojamas, ja stabilizācija ir kā reiz lai pirmo novērstu?” Attēla stabilizācija novērš roku kustību, slēdža radītās vibrācijas un varbūt vēl ko, kas ietekmē nelielu kustību attēla uzņemšanas brīdī, īpaši svarīgi lielu megapikseļu skaita kamerām, kā šai, piemēram. Par manu foto piemēru- kustīgu objektu izsmērēšana attēlā ir diezgan populārs triks kā panākt, lai foto izskatās interesantāk un savādāk nekā tā vieta izskatās dzīvē. Es minēju strūklaku, jo tas ir viens no tādiem objektiem, tik pat labi tās var būt auto gaismas, ūdens kritums, koša karuseļa kustība, pirotehnika, ugunskura liesmas, vai da jebkas cits, kas kustas un bildei var piedod citādu noskaņu. Kāpēc mums tur vajag attēla stabilizāciju? Vienkārši lai nekustīgie objekti būtu asi un neizsmērēti, piemēram mājas vai kalns- no kura krīt ūdens, vai akmeņi, ap kuriem plūst upe. 1/10 vai 1/4 nav tas ātrums, ar kuru panākt baigākos wow momentus, bet tas ir pietiekami ,… Read more »

    Kaspars
    15.10.2015 18:54
    Reply to  Kaspars

    Un te viens neliels piemērs ar 1/10 dienas laikā.

    Purvavelns
    15.10.2015 20:28
    Reply to  Kaspars

    labi – palielies ar zināšanām – kā šī stabilitāte tiek panākta. tehniski – un kā tas ietekmē visus pārējos objektus, arī kustīgos. Mīnvail – uzliec uz statīva un nofotografē to pašu ūdenskritumu vai uguni – ar un bez stabilizācijas. Ā un jā – par kuru mēs runājam – sensoru vai to, kas objektīvā? Kā pie mums Odesā saka; dve boļšije razņici…

    Kaspars
    15.10.2015 20:39
    Reply to  Purvavelns

    Tipiskais latvietis- tikai tukši pļurkst bez jebkāda pamatojuma un argumentiem un tikai izmet kaut kādas gudrās frāzes un gaida, kad nu kāds atbildēs.

    Jau gana ielaidos šajā bezjēdzīgajā diskusijā ar trolli, zemāk negrasos nolaisties. Labu vakaru!

    Purvavelns
    15.10.2015 21:18
    Reply to  Kaspars

    Izņēmuma kārtā atvainošos Tev, ja uztvēri personīgi par to plastmasu. Biju to domājis drusku savādāk. Nu fiška tāda, ka esmu radis strādāt ar smagu tehniku – agrāk vienkārši viss bija smags, tāpēc ff kamerai ar 80nieku objektīvu joprojām nav problēmas ar 1/10 sekundes kaut ko nofotografēt. Ar IS man nesanāk – laikam tā visa modernā un vieglā plastmasas tehnika dara savu. Mani novērojumi ar rāda, ka ar ieslēgtu is daudziem sanāk sliktākas bildes kā bez.

    x
    15.10.2015 21:44
    Reply to  Purvavelns

    daudzi nezin, kam tas is ir domāts, kā jau augstāk apskaidrots.
    ne jau kustīgiem objektiem, un tad daudziem rodas kreņķis par isa bezjēdzīgumu.

    Reklāma