Gada sākumā rakstījām, ka mazumtirdzniecības milzis “Walmart” plāno nopietni un vērienīgi ienākt metaversa pasaulē, kur tirgotu visu, kas cilvēkam nepieciešams, uzturoties virtuālajā telpā. Uzņēmums ir turējies pie saviem nodomiem un ienācis tiešsaistes spēļu platformā “Roblox“, kur jau labi iekārtojušies tādi zīmoli kā “Gucci“, “Spotify” un citi. “Walmart” tur plāno uzrunāt tieši jauno auditoriju, sniedzot metaversa pieredzi un reklamējot rotaļlietas.
Mazākajiem “Roblox” spēlētājiem “Walmart” piedāvā apmeklēt divas tiešsaistes pasaules – “Walmart Land” un “Walmart’s Universe of Play”, – kur visādos veidos reklamē rotaļlietas un aksesuārus. Tur lietotāji atradīs dažādas izklaides iespējas, piemēram, panorāmas ratu, interaktīvas klavieres, kas tur nav tāpat vien, bet gan, lai vērstu uzmanību uz konkrētiem zīmoliem. Tāpat “Walmart” piedāvā dažādos veidos tikt pie “Walmart Land” virtuālajām monētām, ko lietotāji var tērēt, lai, piemēram, uzlabotu savu avataru, iegādātos tam aksesuārus, kā “Fitbit” viedo aproci u.c. “Walmart” virtuālajās pasaulēs spēlētāji var arī izklaidēties ar draugiem, izbraukāties ar “Razor” skrejriteņiem, satikties ar populāru filmu un seriālu varoņiem utt.
Zināms, ka līdz šim “Walmart” virtuālo pasauļu labumus izmēģinājuši vismaz 200 000 spēlētāju, kuriem ir piešķirtas “Welcome to Walmart Land” nozīmītes. Jāsaka arī, ka “Walmart” izvēle iesaistīties “Roblox” bijusi ļoti pārdomāta. Aktīvo spēlētāju skaits šajā platformā sasniedz 50 000 miljonus, no kuriem 2/3 ir bērni vecumā līdz 16 gadiem.
This video of Walmart's chief marketing officer on a stage in Roblox talking about its new "Walmart Land" experience is one of the saddest videos ever created. pic.twitter.com/HtIIToShKs
— Zack Zwiezen (@ZwiezenZ) September 26, 2022