Reklāma

“Walmart” spēļu platformā “Roblox” reklamē rotaļlietas bērniem

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Gada sākumā rakstījām, ka mazumtirdzniecības milzis “Walmart” plāno nopietni un vērienīgi ienākt metaversa pasaulē, kur tirgotu visu, kas cilvēkam nepieciešams, uzturoties virtuālajā telpā. Uzņēmums ir turējies pie saviem nodomiem un ienācis tiešsaistes spēļu platformā “Roblox“, kur jau labi iekārtojušies tādi zīmoli kā “Gucci“, “Spotify” un citi. “Walmart” tur plāno uzrunāt tieši jauno auditoriju, sniedzot metaversa pieredzi un reklamējot rotaļlietas.

Mazākajiem “Roblox” spēlētājiem “Walmart” piedāvā apmeklēt divas tiešsaistes pasaules – “Walmart Land” un “Walmart’s Universe of Play”, – kur visādos veidos reklamē rotaļlietas un aksesuārus. Tur lietotāji atradīs dažādas izklaides iespējas, piemēram, panorāmas ratu, interaktīvas klavieres, kas tur nav tāpat vien, bet gan, lai vērstu uzmanību uz konkrētiem zīmoliem. Tāpat “Walmart” piedāvā dažādos veidos tikt pie “Walmart Land” virtuālajām monētām, ko lietotāji var tērēt, lai, piemēram, uzlabotu savu avataru, iegādātos tam aksesuārus, kā “Fitbit” viedo aproci u.c. “Walmart” virtuālajās pasaulēs spēlētāji var arī izklaidēties ar draugiem, izbraukāties ar “Razor” skrejriteņiem, satikties ar populāru filmu un seriālu varoņiem utt.

Zināms, ka līdz šim “Walmart” virtuālo pasauļu labumus izmēģinājuši vismaz 200 000 spēlētāju, kuriem ir piešķirtas “Welcome to Walmart Land” nozīmītes. Jāsaka arī, ka “Walmart” izvēle iesaistīties “Roblox” bijusi ļoti pārdomāta. Aktīvo spēlētāju skaits šajā  platformā sasniedz 50 000 miljonus, no kuriem 2/3 ir bērni vecumā līdz 16 gadiem.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma