Web Analytics
More
    Reklāma

    Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

    Jaunākie raksti

    Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību noteikti nevēlas palaist garām arī mazumtirdzniecības milzis “Walmart“, kas jau iesniedzis vairākus preču zīmju pieteikumus, kas liecina par uzņēmuma vērienīgajiem plāniem pārdot daudz un dažādus virtuālos labumus.

    “Walmart” vairākkārt uzsvēris, ka nepārtraukti pēta, kā jaunās tehnoloģijas var ietekmēt turpmāko iepirkšanās pieredzi, tāpēc gluži loģiski, ka uzņēmums vēlas iesaistīties šajā trakumā ap metaversu. “Walmart” norādījis, ka metaversā plāno tirgot teju visu, kas cilvēkam nepieciešams, uzturoties virtuālajā pasaulē, tostarp elektroniku, apģērbu, mājas preces, rotaļlietas. Uzņēmums arī izrādījis interesi izveidot savu kriptovalūtu maksājumu pieeju, kā arī ekskluzīvu NFT kolekciju.

    Reklāma

    Neskatoties uz daudzu kompāniju plāniem attiecībā uz metaversu, uzņēmumu vadītāji joprojām nav pārliecināti par to, kā izveidot pilnvērtīgu, pašpietiekamu metaversu. Vēl arī jādomā, kā piesaistīt klientus pirkt šīs virtuālās preces. Taču analītiķi prognozē, ka, metaversam uzplaukstot, tā vērtība varētu sasniegt 8 triljonus dolāru.

    Šobrīd jau vairāki lielie uzņēmumi iemēģina roku savu pirmo NFT kolekciju radīšanā. Tādi ir, piemēram, “Nike“, “Adidas“, kuri vēlas izveidot savu virtuālo sporta apģērbu līniju.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma