Reklāma

Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību noteikti nevēlas palaist garām arī mazumtirdzniecības milzis “Walmart“, kas jau iesniedzis vairākus preču zīmju pieteikumus, kas liecina par uzņēmuma vērienīgajiem plāniem pārdot daudz un dažādus virtuālos labumus.

“Walmart” vairākkārt uzsvēris, ka nepārtraukti pēta, kā jaunās tehnoloģijas var ietekmēt turpmāko iepirkšanās pieredzi, tāpēc gluži loģiski, ka uzņēmums vēlas iesaistīties šajā trakumā ap metaversu. “Walmart” norādījis, ka metaversā plāno tirgot teju visu, kas cilvēkam nepieciešams, uzturoties virtuālajā pasaulē, tostarp elektroniku, apģērbu, mājas preces, rotaļlietas. Uzņēmums arī izrādījis interesi izveidot savu kriptovalūtu maksājumu pieeju, kā arī ekskluzīvu NFT kolekciju.

Neskatoties uz daudzu kompāniju plāniem attiecībā uz metaversu, uzņēmumu vadītāji joprojām nav pārliecināti par to, kā izveidot pilnvērtīgu, pašpietiekamu metaversu. Vēl arī jādomā, kā piesaistīt klientus pirkt šīs virtuālās preces. Taču analītiķi prognozē, ka, metaversam uzplaukstot, tā vērtība varētu sasniegt 8 triljonus dolāru.

Šobrīd jau vairāki lielie uzņēmumi iemēģina roku savu pirmo NFT kolekciju radīšanā. Tādi ir, piemēram, “Nike“, “Adidas“, kuri vēlas izveidot savu virtuālo sporta apģērbu līniju.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma