Web Analytics
More
    Reklāma

    Pirmais Adidas NFT nopelna 23 miljonus dolāru

    Jaunākie raksti

    Burtiski pēdējo dienu laikā arī sporta apģērbu ražotāji ir likuši runāt par saviem pirmajiem NFT un nākotnes digitālajiiem apģērbiem un sporta apaviem. Adidas pavisam nesen paziņoja par sadarbības uzsākšanu ar trim NFT jomu pārstāvošiem uzņēmumiem, bet pirmie pārdošanas rezultāti jau radījuši 23 miljonu apgrozījumu.

    Adidas noslēdza sadarbību ar Bored Ape Yacht Club, Gmoney and Punks, un jau pirmajā NFT pārdošanas reizē tikušas pārdotas 30 000 vienības. Adidas pat nācās apturēt tirdzniecību, jo radījušies tehniski sarežģījumi. 15,5 miljoni dolāru tika iegūti caur “Early Access” pirkumiem, bet vēl 7,5 miljoni ikdienas pārdošanas režīmā visiem interesentiem. Viena NFT aptuvenā cena ir 0,2 ETH (Ethereum) jebšu 810 USD.  Varbūt šis skaitlis neliekas tik grandiozs, tomēr tas ir pietiekami daudz priekš ierobežota daudzuma digitāla produkta, kas tikai meklē savu vietu ikdienas ekonomikā.

    Reklāma

    Vēl pagājušajā nedēļā ziņojām par to, ka Nike iegādājies uzņēmumu, lai radītu savu virtuālo sporta līniju. Kā redzam, tad šie jēdzieni metaverss un NFT arvien vairāk parādās mūsu ikdienā, un noteikti tuvojas laiks, kad saviem digitālajiem tēliem mēs iegādāsimies virtuālu apģērbu par īstu naudu, attīstot divas pasaules.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma