Web Analytics
More
    Reklāma

    Starbucks jau šomēnes pārtrauks savu NFT programmu

    Jaunākie raksti

    Plaši pazīstamā kafijas bāru ķēde Starbucks paziņojusi, ka tā izbeigs savu NFT programmu, kas ļauj klientiem nopelnīt un iegādāties digitāli kolekcionējamus zīmogus, lai atbrīvotu vietu jaunām iniciatīvām.

    Saskaņā ar neseno paziņojumu, Starbucks “Odyssey Beta programma” noslēgsies 31. martā. Programma lietotājiem ļāva iesaistīties ar kafiju saistītās spēlēs un izaicinājumos apmaiņā pret digitālajiem zīmogiem, kuri tālāk deva iespēju piekļūt jaunām priekšrocībām un interaktīvai pieredzei. Tāpat tiks slēgta tirgus platforma un Discord serveris.

    ReklāmaAdvertisement

    Patiesais iemesls, kāpēc Starbucks nolēmis slēgt programmu joprojām nav skaidrs. Tāpat nav zināms, vai tā vietā tiks izstrādāts cits Web 3.0 risinājums. Kafijas ķēde NFT servisu uzsāka 2022. gada septembrī, kas bija kriptovalūtu nozarei izaicinošs periods. Tas notika tieši pirms lielās kriptovalūtas biržas FTX nenovēršamā sabrukuma.

    Skaidrs, ka patiesais vēstījums šeit ir tajā, ka ja lielie uzņēmumi atsakās no NFT risinājumiem, tad tie būs izdzīvojuši savu īso slavas vilni bez ilgtspējīgas nākotnes un nekam īsti nav derīgi. Kā arī tas ir kārtējais sliktais pavērsiens kriptovalūtas nozarei kā tādai. Interesanti, kādi ir plāni mūsu pašu AirBaltic šī risinājuma dzīvotspējā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gundars
    18.03.2024 09:07

    Tāds tādu atrod – kafijas glāzīšu tirgotājs par cenu, par kuru normāli var dzert mēnesi kafiju mājās un bezjēdzīgu digitālu štruntu tirgotājs. Ir jābūt galīgi prātā tukšam, lai uz šīm abām lietām tērētu savu naudu. “Izaicinājumi, priekšrocības un peļņa”, kā var nest cauri nozombēto patērētāju sabiedrību.

    Kursors.lv
    18.03.2024 10:12
    Reply to  Gundars

    Vispār nav ne vainas Starbucks kafijai. Ilgus gadus es pats skeptiski uz to raudzījos, bet tad izlasīju grāmatu par uzņēmuma rašanos un nopirku pāris pakas Starbucks kafijas, kas tagad tiek aktīvi (arī ar labām atlaidēm) tirgota Latvijas veikalos. Nav ne vainas.

    Biteme
    18.03.2024 10:46

    Ar derīguma termiņu kā makaroniem. Smuks iepakojums, tas ir svarīgi.

    Kursors.lv
    18.03.2024 10:59
    Reply to  Biteme

    Lielākā daļa pasaules dzer rūpnieciskos apjomos grauzdētu un tirgotu kafiju un es tev saku, ka Starbucks kafija no šādām kafijām nav tā sliktākā. Protams, te vēl arī jāņem vērā subjektīvais skatījums, jo, kas garšo vienam, var negaršot citam.

    Biteme
    18.03.2024 11:08

    Subjektīvais faktors 100%. Vieniem garšo viegli grauzdētas kafija garša ar izteiktu skābenumu, citiem – tumša “ogle” bez skābenuma (īpaši ar pienu dažādos veidos, kam neder skābums). Vieniem vajag lielu tilpumu, citiem otrādi – mazu tilpumu. Kur nu vēl sīrupi, skaidiņas, utt.

    Gundars
    19.03.2024 08:40

    Kafija droši vien laba. Es par to, ka ieber papīra krūzītē 5g un paprasa par to pat 10eur. Pašiszmaksa tam ir 50centi, pat pierēķinot tirgotāja izmaksas, peļņu un pārējos uzrēķinus.

    Kursors.lv
    19.03.2024 09:13
    Reply to  Gundars

    Nav absolūti nekādas nozīmes tam, cik tas beigās maksā. Ja cilvēki pērk, tad viss kārtībā – bizness aug un attīstās. Starbucks nav tikai par kafiju.

    Gundars
    20.03.2024 16:24

    Sorry, bet tuvredzīgs un šaurs skatījums. Kad ar viltīgām marketinga metodēm cilvēki būs finansiāli izsūkti, tad sāksies nekārtības. Jā, jā, protams, kafija nav tas sliktākais produkts, bet stāsts ir par sistēmu, ka neproporcionāli ieguvumam tiek pārlikta nauda no vieniem pie otriem. Tie kas pērk šitās pārcenotās krūzītes un digitālos štruntus pēctam dīc naudu citur(vecākiem, pabalstos), jo viņiem savas neapdomīgās rīcības dēļ vairāk nepietiek normālām ikdienas vajadzībām.

    Kursors.lv
    20.03.2024 17:40
    Reply to  Gundars

    Vispār neredzu problēmu. Kafijas dzeršana nav spiesta lieta. Un it īpaši neviens nespiež tev dzert dārgu kafiju šādā vai tādā kafejnīcā.

    Riko
    18.03.2024 18:40

    Tft vārdiņš vairs nav topā, jāmeklē jauni bārdiņi piemēram – ilgspējīgs

    Reklāma