Sporta apģērbu ražotājs Nike oktobrī pieteica preču zīmi saviem digitālajiem apaviem, tādējādi sākot attīst šo nozari ar skatu nākotnē. Tagad ir sperts nākamais solis, iegādājoties nozares jaunuzņēmumu RTFKT (izrunā kā “artifact”).
RTFKT palīdzēs Nike straujāk veidot un attīstīt tieši digitālos sporta apavus, kas korelē kopā ar metaverss izveidi, jo cilvēki jau šobrīd ir gatavi maksāt reālu naudu par dažādiem digitālajiem objektiem, kurus izmantot virtuālajā pasaulē. RTFKT ir dibināts vien 2020. gadā, un tas darīts ar domu veidot un dizainēt dažādus sporta apavus, kā arī citus digitālos produktus. Tādējādi Nike ar šo iegādi cer attīstīt savu nākotnes vīziju, un, visticamāk, tas ir gudrs solis un atmaksāsies tad, kad metaverss ieņems krietni “taustāmāku” stāvokli mūsu ikdienā.
Nike neplāno pārņemt un pārsaukt RTFKT, bet ar šī uzņēmuma resursu palīdzību attīstīt digitālos produktus, veidojot speciālu produktu līniju, taču ļaujot jaunuzņēmumam saglabāt savu rokrakstu un oriģinalitāti, kā arī pašu brendu. Protams, Nike kalpos arī kā labs finansējuma avots. Līdz šim RTFKT ir izlaiduši īpašus digitālos sporta apavus par trīs, pieciem un desmit tūkstošiem dolāru, kurus iegādājās 600 cilvēku. Tas ļāva ģenerēt 3,1 miljonu dolāru ieņēmumus. Tāpat plānos ir jau nākamais projekts, kas nosaukts par CloneX, un tas piedāvās ļoti kvalitatīvus digitālos avatarus.
RTFKT is now a part of the NIKE, Inc. family. 🌐👁🗨 pic.twitter.com/5egNk9d8wA
— RTFKT Studios (@RTFKTstudios) December 13, 2021
Jauki, kad uz ielas kāds prasīs palīdzību ēdienam vai apģērbam, varēšu iešķiebt virtuālās botas un virtuālo Bigmaku! :D
NFT ar bigmaka bildīti heh. Sak, tas maksā baltu naudu – pārdod citam bēdubrālim un būsi paēdis ne vienu vien reizi.
priekš kam vajag apavus metaverss bezkājainajiem rumpīšiem ?