Reklāma

Arī “Spotify” iekāpj metaversā un piedāvā ikvienam iepazīt savu virtuālo salu

Jaunākie raksti

Izveidota bezmaksas tālmācības programma sabiedrības digitālo prasmju pilnveidei

Digitālā transformācija, e-pakalpojumi, jauno tehnoloģiju iespējas – mūsdienu realitāte ir aizraujoša, bet prasa arī atbilstošas prasmes. Vides aizsardzības un...

Latvijā sāks darbību pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma

Apvienojoties jauniem uzņēmējiem, Latvijā izveidota pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma OX DRIVE, kas savu darbību uzsāks šī gada 1....

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Arvien vairāk uzņēmumu paver metaversa priekškaru, lai ieraudzītu, ko tad šī jaunā pasaule piedāvā un kādas iespējas varētu sniegt. Vēl viena liela kompānija, kas 3. maijā oficiāli iekāpa metaversā, ir neviens cits kā “Spotify“. Platformā “Roblox” tagad var atrast tādu interaktīvo telpu kā “Spotify Island”. Tā ir vieta, kur lietotāji radošā gaisotnē varēs radīt mūziku, tikties ar māksliniekiem, piekļūt dažādiem virtuālajiem labumiem un vienkārši atpūsties.

“Spotify” ekskluzīvā sala, ko var apmeklēt jau no 3. maija, radīta atbilstoši uzņēmuma zīmolam. Visvisādi zaļie toņi un jau pazīstamās ikonas redzamas it visur. Lietotāji var staigāt pa šo salu un vākt sirds formas “patīk” ikonas, un, sakrājot noteiktu skaitu, tikt pie  virtuālām balvām. Šī būs arī vieta, kur māksliniekiem satikties ar klausītājiem, pārdot savus oriģināldarbus un pelnīt. Daļu no peļņas, protams, savāks “Spotify”, bet precīzs ienākumu sadalījums gan pašreiz nav zināms.

Kopumā “Spotify Island” piedāvā trīs galvenās iespējas: pavadīt laiku kopā ar māksliniekiem, izpildīt uzdevumus un piekļūt “ekskluzīvam saturam”. Uzņēmums arī informē, ka jau pēc pāris nedēļām salā viesos pirmie mākslinieki Stray Kids un SUNMI, kas iestartēs šo jauno “Spotify” attīstības posmu.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
04.05.2022 15:59

Metaverse, vetsīt

Reklāma