Web Analytics
More
    Reklāma

    Arī “Spotify” iekāpj metaversā un piedāvā ikvienam iepazīt savu virtuālo salu

    Jaunākie raksti

    Arvien vairāk uzņēmumu paver metaversa priekškaru, lai ieraudzītu, ko tad šī jaunā pasaule piedāvā un kādas iespējas varētu sniegt. Vēl viena liela kompānija, kas 3. maijā oficiāli iekāpa metaversā, ir neviens cits kā “Spotify“. Platformā “Roblox” tagad var atrast tādu interaktīvo telpu kā “Spotify Island”. Tā ir vieta, kur lietotāji radošā gaisotnē varēs radīt mūziku, tikties ar māksliniekiem, piekļūt dažādiem virtuālajiem labumiem un vienkārši atpūsties.

    “Spotify” ekskluzīvā sala, ko var apmeklēt jau no 3. maija, radīta atbilstoši uzņēmuma zīmolam. Visvisādi zaļie toņi un jau pazīstamās ikonas redzamas it visur. Lietotāji var staigāt pa šo salu un vākt sirds formas “patīk” ikonas, un, sakrājot noteiktu skaitu, tikt pie  virtuālām balvām. Šī būs arī vieta, kur māksliniekiem satikties ar klausītājiem, pārdot savus oriģināldarbus un pelnīt. Daļu no peļņas, protams, savāks “Spotify”, bet precīzs ienākumu sadalījums gan pašreiz nav zināms.

    Reklāma

    Kopumā “Spotify Island” piedāvā trīs galvenās iespējas: pavadīt laiku kopā ar māksliniekiem, izpildīt uzdevumus un piekļūt “ekskluzīvam saturam”. Uzņēmums arī informē, ka jau pēc pāris nedēļām salā viesos pirmie mākslinieki Stray Kids un SUNMI, kas iestartēs šo jauno “Spotify” attīstības posmu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    04.05.2022 15:59

    Metaverse, vetsīt

    Reklāma