Reklāma

Par spīti skandālam ar Džo Roganu “Spotify” gada sākumā audzējis lietotāju skaitu

Jaunākie raksti

Izveidota bezmaksas tālmācības programma sabiedrības digitālo prasmju pilnveidei

Digitālā transformācija, e-pakalpojumi, jauno tehnoloģiju iespējas – mūsdienu realitāte ir aizraujoša, bet prasa arī atbilstošas prasmes. Vides aizsardzības un...

Latvijā sāks darbību pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma

Apvienojoties jauniem uzņēmējiem, Latvijā izveidota pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma OX DRIVE, kas savu darbību uzsāks šī gada 1....

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Gada sākums “Spotify” nešķita diez ko rožains. Janvāra beigās vadošais mūzikas straumēšans serviss tika ierauts skandālā Džo Rogana dēļ, kurš sava podkāsta sērijā izteica alternatīvu viedokli par Covid-19 un vakcīnām. Tādēļ vairāki mūziķi izņēma savu saturu no “Spotify”. Tam sekoja lietotāju ievērojamā interese pāriet uz citiem mūzikas straumēšanas servisiem. Pēc tam februāra beigās pasauli pāršalca Krievijas iebrukums Ukrainā, kā dēļ “Spotify” slēdza savus pakalpojumus reģionā. Varētu šķist, ka tie ir pietiekami iemesli, lai uzņēmuma 1. ceturkšņa finanšu dati rādītos visai drūmās krāsās. Taču tā nebūt nav.

Savā jaunākajā paziņojumā “Spotify” atklāj, ka gada sākuma notikumi nav būtiski ietekmējuši finanšu datus un pat redzama pozitīva izaugsme. “Premium” abonentu skaits 1. ceturksnī, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, pieaudzis par 15% un ir par diviem miljoniem lielāks nekā 2021. gada beigās, sasniedzot 182 miljonus. Savukārt kopējais aktīvo lietotāju skaits, salīdzinot ar iepriekšējā gada sākumu, pieaudzis pat par 19% un sasniedz 422 miljonus. Tas ir par 16 miljoniem vairāk nekā 2021. gada beigās.

To, ka podkāsta skandāls kopumā ir atstājis diezgan blāvu ietekmi, pierāda arī paša Džo Rogana abonentu skaits. Podkāsteris nesen atklāja, ka kopš šī skandāla viņa klausītāju skaits pieaudzis par diviem miljoniem. Lieki piebilst, ka Rogans par šiem rezultātiem pats bija diezgan pārsteigts.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma