Web Analytics
More
    Reklāma

    Par spīti skandālam ar Džo Roganu “Spotify” gada sākumā audzējis lietotāju skaitu

    Jaunākie raksti

    Gada sākums “Spotify” nešķita diez ko rožains. Janvāra beigās vadošais mūzikas straumēšans serviss tika ierauts skandālā Džo Rogana dēļ, kurš sava podkāsta sērijā izteica alternatīvu viedokli par Covid-19 un vakcīnām. Tādēļ vairāki mūziķi izņēma savu saturu no “Spotify”. Tam sekoja lietotāju ievērojamā interese pāriet uz citiem mūzikas straumēšanas servisiem. Pēc tam februāra beigās pasauli pāršalca Krievijas iebrukums Ukrainā, kā dēļ “Spotify” slēdza savus pakalpojumus reģionā. Varētu šķist, ka tie ir pietiekami iemesli, lai uzņēmuma 1. ceturkšņa finanšu dati rādītos visai drūmās krāsās. Taču tā nebūt nav.

    Savā jaunākajā paziņojumā “Spotify” atklāj, ka gada sākuma notikumi nav būtiski ietekmējuši finanšu datus un pat redzama pozitīva izaugsme. “Premium” abonentu skaits 1. ceturksnī, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn, pieaudzis par 15% un ir par diviem miljoniem lielāks nekā 2021. gada beigās, sasniedzot 182 miljonus. Savukārt kopējais aktīvo lietotāju skaits, salīdzinot ar iepriekšējā gada sākumu, pieaudzis pat par 19% un sasniedz 422 miljonus. Tas ir par 16 miljoniem vairāk nekā 2021. gada beigās.

    Reklāma

    To, ka podkāsta skandāls kopumā ir atstājis diezgan blāvu ietekmi, pierāda arī paša Džo Rogana abonentu skaits. Podkāsteris nesen atklāja, ka kopš šī skandāla viņa klausītāju skaits pieaudzis par diviem miljoniem. Lieki piebilst, ka Rogans par šiem rezultātiem pats bija diezgan pārsteigts.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma