Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” beidzot aptur savu darbību Krievijā

    Jaunākie raksti

    Karš Ukrainā rit nu jau vairāk kā mēnesi, un mūzikas straumēšanas gigants “Spotify” beidzot paziņojis, ka aiziet no Krievijas tirgus. Marta sākumā jau rakstījām, ka uzņēmums aizver savus birojus Krievijā, tomēr uzsvēra, ka pakalpojumus netaisās pārtraukt, jo šīs valsts lietotājiem vēlas nodrošināt globālas, uzticamas un neatkarīgas informācijas pieejamību, kas ir svarīgi brīdī, kad dominējošais ir Kremļa propagandas saturs. Tomēr, baidoties par savu darbinieku un klausītāju drošību, “Spotify” nolēmis apturēt savu servisu Krievijā.

    Uzņēmums martā apturēja “Premium” maksas abonementa plāna darbību Krievijā, kā arī izņēma valsts atbalstīto mediju “Russia Today” un “Sputnik” saturu. Savukārt ar šo jaunāko soli “Spotify” aptur bezmaksas abonementa pieejamību un kopumā šis pakalpojums Krievijā “uz nenoteiktu laiku” ir atslēgts.

    Reklāma

    Aiziešana no Krievijas tirgus, visticamāk, būtiski neietekmēs “Spotify” finansiālo situāciju, taču varētu ierobežot uzņēmuma ietekmi Krievijā. Lai gan šī valsts veido tikai 1% no “Spotify” kopējiem ieņēmumiem, uzņēmums “Deloitte” lēš, ka tas bija otrs lielākais mūzikas straumēšanas serviss Krievijā, paņemot 36% no tirgus pērnajā gadā. Attiecīgi pirmajā vietā kā iecienītākais mūzikas straumēšanas serviss Krievijā ir “Yandex Music”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma