Reklāma

“Spotify” beidzot aptur savu darbību Krievijā

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Karš Ukrainā rit nu jau vairāk kā mēnesi, un mūzikas straumēšanas gigants “Spotify” beidzot paziņojis, ka aiziet no Krievijas tirgus. Marta sākumā jau rakstījām, ka uzņēmums aizver savus birojus Krievijā, tomēr uzsvēra, ka pakalpojumus netaisās pārtraukt, jo šīs valsts lietotājiem vēlas nodrošināt globālas, uzticamas un neatkarīgas informācijas pieejamību, kas ir svarīgi brīdī, kad dominējošais ir Kremļa propagandas saturs. Tomēr, baidoties par savu darbinieku un klausītāju drošību, “Spotify” nolēmis apturēt savu servisu Krievijā.

Uzņēmums martā apturēja “Premium” maksas abonementa plāna darbību Krievijā, kā arī izņēma valsts atbalstīto mediju “Russia Today” un “Sputnik” saturu. Savukārt ar šo jaunāko soli “Spotify” aptur bezmaksas abonementa pieejamību un kopumā šis pakalpojums Krievijā “uz nenoteiktu laiku” ir atslēgts.

Aiziešana no Krievijas tirgus, visticamāk, būtiski neietekmēs “Spotify” finansiālo situāciju, taču varētu ierobežot uzņēmuma ietekmi Krievijā. Lai gan šī valsts veido tikai 1% no “Spotify” kopējiem ieņēmumiem, uzņēmums “Deloitte” lēš, ka tas bija otrs lielākais mūzikas straumēšanas serviss Krievijā, paņemot 36% no tirgus pērnajā gadā. Attiecīgi pirmajā vietā kā iecienītākais mūzikas straumēšanas serviss Krievijā ir “Yandex Music”.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma