Web Analytics
More
    Reklāma

    “TikTok” tagad ļauj marķēt mākslīgā intelekta veidotu saturu

    Jaunākie raksti

    Video koplietošanas serviss “TikTok” paziņojis, ka ievieš rīku kopu, kas lietotājiem ļauj marķēt ierakstus, kurus ir radījis vai uzlabojis mākslīgais intelekts (MI). Šādu soli uzņēmums sper pēc tam, kad pievienoja vairākus videoklipu filtrus, kuros plaši tika izmantots MI, kā arī sāka piedāvāt attēlu ģeneratoru, kas palīdz izveidot unikālus fonus.

    Jaunās etiķetes nav ekskluzīvas “TikTok” piedāvātajiem filtriem, kuros izmantots MI. Lietotājs var marķēt jebkuru ierakstu, ko pilnībā ģenerējis vai būtiski uzlabojis MI, neatkarīgi no tā, no kurienes saturs ir iegūts.

    Reklāma

    Vienlaikus uzņēmums uzsver, ka jaunie ierakstu marķēšanas rīki nav gluži obligāti. “TikTok” lietošanas politikā ir skaidri noteikts, ka jebkurš MI radīts ieraksts, kas atgādina “reālistisku attēlu, audio vai video”, ir jāmarķē, lai novērstu maldinoša satura izplatību. Lai atšķirtu šādu saturu, lietotājs bez etiķetēm var izmantot arī citus risinājumus, piemēram, digitālās uzlīmes vai aprakstu, kas skaidri norāda, ka satura radīšanā piedalījies mākslīgais intelekts.

    Taču, ņemot vērā, ka ikvienam gadās neprecizitātes un kļūdas, “TikTok” izstrādā savus rīkus, kas automātiski marķēs MI ģenerētos ierakstus. Tiesa, pagaidām nav zināms, kad tie tiks palaisti.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    20.09.2023 15:01

    Atzīmēs klipus, kur influencerēm būs mākslīgi piezīmēti lielāki pupi, lūpas un dibeni :P

    Reklāma