Šī gada februārī biznesa komunikācijas platforma “Slack” paziņoja, ka atsevišķiem maksas abonementa “Slack Enterprise” lietotājiem sāk piedāvāt mākslīgā intelekta (MI) rīku komplektu “Slack AI”, kas palielinās efektivitāti un ļaus būt lietas kursā par uzņēmumā apspriestajām tēmām. Tagad “Slack” informējis, ka MI iespējas pieejamas ikvienam platformas maksājošam lietotājam.
Viena no “Slack AI” sniegtajām priekšrocībām ir laika taupīšana. MI automātiski ģenerē kanālu kopsavilkumus, kas ļauj būt lietas kursā par svarīgākajām apspriestajām tēmām, kuras lietotājs palaidis garām. “Slack” saka, ka algoritms, kas ģenerē šos kopsavilkumus, ir pietiekami gudrs, lai iegūtu saturu no dažādām kanālā apspriestajām tēmām. Līdzīga iespējama pieejama mazākām sarunām, starp dažiem “Slack” lietotājiem.
Vēl viena noderīga funkcija, ko piedāvā “Slack AI”, ir vajadzīgās informācijas, fakta, sarunas atrašana kanālos, kuros sarakstes var būt bezgalīgi garas. Lietotājam atliek vienkāršā sarunvalodā izveidot vaicājumu, un algoritms sameklēs nepieciešamo informāciju.
“Slack” arī informējis, ka drīzumā savā MI ekosistēmā integrēs dažas no savām biežāk izmantotajām trešo pušu lietotnēm. Piemēram, tuvākajā nākotnē tiks veikta integrācija ar “Salesforce Einstein Copilot”.