Biznesa komunikācijas platforma “Slack” pērn, sekojot tendencēm, sāka testēt integrētu mākslīgā intelekta (MI) rīku komplektu “Slack AI”. Pēc vairākiem mēnešiem uzņēmums to sāk piedāvāt maksas abonementa “Slack Enterprise” lietotājiem.
Jaunais rīku komplekts sniedz MI ģenerētus pavedienu un kanālu kopsavilkumus, kā arī ļauj uzdot jautājumus čatbotam par notiekošo darbā. Šīs funkcijas būs īpaši noderīgas tiem, kuriem norit aktīva komunikācija šajā platformā vai bijuši atvaļinājumā. Piemēram, ja lietotājs atzīmēts kādā garākā sarunā, kurai nav sekots līdzi, iespējams iegūt pilnu tās kopsavilkumu, kā arī uzzināt, kurš kolēģis, ko ir teicis.
Izmantojot jaunos MI rīkus, lietotājs varēs uzdot jautājumus par konkrētu projektu, tēmu, un “Slack” dalīsies ar atbilstošajiem ziņojumiem.
Līdzīgā veidā iespējams iegūt kanālos esošo sarunu kopsavilkumus. Tāpat, uzspiežot uz konkrētā kanāla augšējā labajā stūrī esošās zvaigznītes ikonas, lietotājs iegūs piekļuvi: nelasīto ziņu apkopojumam, pēdējo septiņu dienu ziņojumiem vai konkrētā laika posmā nosūtītajām ziņām. Tas ir noderīgi gadījumos, ja darbinieks, piemēram, bijis atvaļinājumā un nepieciešams kāds apkopojošs ieskats darba aktualitātēs.
Papildus šim funkciju kopumam “Slack” strādā pie vēl citiem rīkiem informācijas apkopošanai un lietotāja profesionālās dzīves atvieglošanai. Piemēram, uzņēmums šobrīd darbojas pie MI čatbota “Einstein Copilot” integrācijas, kas lietotāja vietā var uzrakstīt ziņojumus kolēģiem.