Web Analytics
More
    Reklāma

    “Coca-Cola” ieguldīs 1,1 miljardu dolāru mākslīgā intelekta integrācijai biznesā

    Jaunākie raksti

    Uzņēmumi ļoti aktīvi vēlas izmēģināt mākslīgā intelekta (MI) iespējas un saprast, kā tās var palīdzēt biznesā. Viens no tiem ir “Coca-Cola“, kas parakstījis piecu gadu sadarbības līgumu ar “Microsoft“, lai izstrādātu un ieviestu MI risinājumus dažādos sava biznesa segmentos.

    “Coca-Cola” piekritis ieguldīt 1,1 miljardu ASV dolāru “Microsoft Cloud” platformā, kas nodrošinās mākslīgā intelekta un mākoņrisinājumus. Ziņots, ka abi uzņēmumi kopīgi eksperimentēs ar “Azure OpenAI Service” un citām tehnoloģijām, “lai izstrādātu inovatīvus ģeneratīvā MI risinājumus dažādiem “Coca-Cola” biznesa segmentiem. Sadarbības ietvaros tiks izmēģināts arī “Microsoft Copilot” MI palīgs, lai novērtētu tā pienesumu produktivitātes uzlabošanā.

    Reklāma

    Kas attiecas konkrēti uz “Azure OpenAI Service”, “Coca-Cola” pēta MI darbinātu digitālo palīgu izmantošanas pieredzi. Uzņēmums ar tā palīdzību vēlas uzlabot veiktspējas rādītājus, kas saistīti ar klientu pieredzi, darbību racionalizēšanu un efektivitāti.

    Jāpiezīmē, ka “Coca-Cola” nav svešas inovācijas un sadarbība ar tehnoloģiju nozares uzņēmumiem. Piemēram, pērnā gada februārī sadarbībā ar “Realme” tika izlaists ierobežots skaits “Coca-Cola” telefonu. Savukārt pērnā gada septembrī “Coca-Cola” ar mākslīgā intelekta palīdzību radīja jaunu atspirdzinošā dzēriena garšu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma