Mākslīgā intelekta (MI) risinājumi šobrīd sastopami jau virknē nozaru, taču līdz šim tehnoloģija reti izmantota tādā jomā kā kulinārija, pārtikas produktu ražošana. Tiesa, arī tas var drīz mainīties. Atspirdzinošo dzērienu ražotājs “Coca-Cola” nupat palaidis jaunu garšu, ko radījis kopā ar mākslīgo intelektu.
Uzņēmums to dēvē par atspirdzinošo dzērienu “no nākotnes”, kam dots arī diezgan futūristisks nosaukums “Y3000”. Tas ierobežotā daudzumā ir pieejams gan cukura, gan bezcukura versijās. “Coca-Cola” gan nav sniedzis informāciju par dzēriena garšu, taču testētāji tajā sagaršojuši aveņu noti.
Tiesa, uzņēmums ļāvis mazliet ieskatīties šī visai futūristiskā dzēriena izveides procesā. “Coca-Cola” atklāj, ka pašā sākumā pētnieki apkopojuši informāciju par patērētāju iecienītākajām garšām un pēc tam meklējuši tendences, lai saprastu, kāda varētu būt dzēriena “nākotnes garša”. Visi šie dati pēc tam ievadīti patentētā MI sistēmā, ar kuras palīdzību tika radīta šī īpašā atspirdzinošā dzēriena garša. Taču ar to MI iesaiste nebeidzās.
Mākslīgais intelekts arī palīdzēja radīt jaunā dzēriena iepakojumu. Uz tā redzami zili, purpursarkani toņi, kas kaut kādā ziņā attāli atgādina “Monster” enerģijas dzērienu iepakojumu. Katrā ziņā, ieraugot šādu skārdeni, uzreiz nepateiksi, kāda tam būs garša.
Jācer ,ka ,,aveņu garšai ,, nav blaknes… ja nu MI izštuko atbrīvoties no HS bez asinsizliešanas….
Pagaršoju. Fuj, fuj, fuj.
ja jau nākotne varēja kaut ko eksotisku salikt iekšā. Piemēram, prusaku garšas kolu būtu uztaisījuši.
Prikols, ka AI ierēc pa cilvēkiem un sagatavojuši ar šmekas garšu, vot tev nu bija “aveņu garša”