Web Analytics
More
    Reklāma

    Mākslīgais intelekts palīdzējis “Coca-Cola” radīt jaunu dzēriena garšu

    Jaunākie raksti

    Mākslīgā intelekta (MI) risinājumi šobrīd sastopami jau virknē nozaru, taču līdz šim tehnoloģija reti izmantota tādā jomā kā kulinārija, pārtikas produktu ražošana. Tiesa, arī tas var drīz mainīties. Atspirdzinošo dzērienu ražotājs “Coca-Cola” nupat palaidis jaunu garšu, ko radījis kopā ar mākslīgo intelektu.

    Uzņēmums to dēvē par atspirdzinošo dzērienu “no nākotnes”, kam dots arī diezgan futūristisks nosaukums “Y3000”. Tas ierobežotā daudzumā ir pieejams gan cukura, gan bezcukura versijās. “Coca-Cola” gan nav sniedzis informāciju par dzēriena garšu, taču testētāji tajā sagaršojuši aveņu noti.

    Reklāma

    Tiesa, uzņēmums ļāvis mazliet ieskatīties šī visai futūristiskā dzēriena izveides procesā. “Coca-Cola” atklāj, ka pašā sākumā pētnieki apkopojuši informāciju par patērētāju iecienītākajām garšām un pēc tam meklējuši tendences, lai saprastu, kāda varētu būt dzēriena “nākotnes garša”. Visi šie dati pēc tam ievadīti patentētā MI sistēmā, ar kuras palīdzību tika radīta šī īpašā atspirdzinošā dzēriena garša. Taču ar to MI iesaiste nebeidzās.

    Mākslīgais intelekts arī palīdzēja radīt jaunā dzēriena iepakojumu. Uz tā redzami zili, purpursarkani toņi, kas kaut kādā ziņā attāli atgādina “Monster” enerģijas dzērienu iepakojumu. Katrā ziņā, ieraugot šādu skārdeni, uzreiz nepateiksi, kāda tam būs garša.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Parasts latvietis
    16.09.2023 18:00

    Jācer ,ka ,,aveņu garšai ,, nav blaknes… ja nu MI izštuko atbrīvoties no HS bez asinsizliešanas….

    Eueu
    17.09.2023 19:42

    Pagaršoju. Fuj, fuj, fuj.

    Beiruta ir forša
    17.09.2023 21:10

    ja jau nākotne varēja kaut ko eksotisku salikt iekšā. Piemēram, prusaku garšas kolu būtu uztaisījuši.

    Egils
    21.09.2023 20:48

    Prikols, ka AI ierēc pa cilvēkiem un sagatavojuši ar šmekas garšu, vot tev nu bija “aveņu garša”

    Reklāma