Reklāma

Jaunais “Honda Civic Type R” par spīti “Honda” elektrifikācijas plāniem saglabās benzīna motoru

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Japāņu autoražotāja “Honda” hot-hatch “Civic Type R” arī nākamajā paaudzē saglabās jaudīgu benzīna motoru ar turbīnu. Tas ir pretstatā paša autoražotāja plāniem pilnībā elektrificēt savu piedāvājumu turpmāko dažu gadu laikā. “Honda” jau iepriekš paudusi nostāju, ka no 2022. gada tā Eiropā vairs nepiedāvās mašīnas tikai ar iekšdedzes dzinējiem, tā vietā piedāvājot hibrīdus vai elektroauto. “Civic Type R” būs izņēmums.

11. paaudzes “Civic” pie klientiem nonāks jau nākamgad, līdz ar to “Type R” kļūs par vienu no pēdējām “Honda” mašīnām bez elektriskās piedziņas. Plānots, ka standarta modelis tiks prezentēts jau nākamgad, bet “Type R” ieradīsies pāris mēnešus vēlāk.

Eiropā pārliecinoši populārākā “Civic” virsbūve ir hečbeks, līdz ar to droši var prognozēt, ka arī turpmāk šis modelis mūsu pasaules daļā tiks piegādāts tieši šādā izpildījumā. Mazticams, ka “Honda” pietušēs šā brīža paaudzes ekspresīvo dizainu, tomēr izmaiņas noteikti būs. Spiegu attēli liecina, ka mašīnai varētu būt pagarināta garenbāze, lai uzlabotu vietas daudzumu pasažieriem.

“Honda” sola “dramatiskas” mašīnas salona izmaiņas. Ar to varam noprast uzbūves kvalitātes uzlabojumus, kā arī pieaugušāku dizainu un sajūtu. Tāpat varam sagaidīt krietni pārstrādātu un uzlabotu multimediju sistēmu, jo autoražotāja vadītāji iepriekš atzinuši, ka šajā jautājumā “Honda” atpalikusi no saviem konkurentiem.

Tehniskās detaļas pagaidām netiek izpaustas, bet milzīgas pārmaiņas nevajadzētu gaidīt. Paredzams, ka arī cena nebūs īpaši lielāka kā līdz šim un tā varētu būt robežās ap 30-35 tūksošiem eiro.

Kursors izmēģina Honda Civic Type-R

AvotsAutocar
Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Žvingulis

Cerams atkal nebūs pārgāzts ar bezjēdzīgiem ventilācijas caurumiem. Visur melnā rūtotā plastmasa pat tagadējiem parastajiem modeļiem – izcili debīls paskats, ko tur ventilē?
Papildus arī tiek piedirsta lokācija ap izpūtēju – visādi melni, tizli aerodinamikas efekti un pļurduki, jo taču reising sporta sporty auto ar 1.5 turbo, vai varbūt pat 2l dīzeli ar veseliem 150 ZS. Stulbā patērētāju zīmuļu kultūra.

KKTK

lokācija

spriidiic

Japāņ Honda , izrādas , ir godīgāka par citiem autoražotājiem . Savu B plānu , saglabāt normālu dzinēju ražošanu , neslēpj .

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: