web analytics

Jaunais “Honda Civic Type R” par spīti “Honda” elektrifikācijas plāniem saglabās benzīna motoru

Jaunākie raksti

Kia prezentējusi savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju

Digitālajā konferencē Kia atklājusi jaunu informāciju par savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju. Līdz ar jauno zīmola saukli...

Bite Rīgā izvērš 5G mobilo sakaru tīklu

Mobilo sakaru operators BITE Rīgas centrā atklājis līdz šim lielāko 5G bāzes staciju skaitu vienkopus - 6 jaunas 5G...

Microsoft Surface Pro 7 planšetdatora apskats (video)

Tālajā 2011. gadā man bija ekskluzīva iespēja būt ASV un dzīvajā pieredzēt Windows 8 publiskās beta versijas izziņošanu. Šī...

ASUS RT-AX68U ir pirmais Wi-Fi 6 maršrutētājs ar Instant Guard

ASUS RT-AX68U ir pirmais mājas lietotājiem paredzētais bezvadu maršrutētājs ar Wi-Fi 6 un jauno Instant Guard drošības risinājumu. ASUS...

Kāds vīrietis Kalifornijā apsūdzēts pēc tam, kad viņa drons ietriecas policijas helikopterā

Visai nelāga drona pilotēšana izvērsusies kādam vīrietim Kalifornijā. Viņš pērnā gada septembrī palaida savu bezpilota lidaparātu, lai redzētu nozieguma...

Japāņu autoražotāja “Honda” hot-hatch “Civic Type R” arī nākamajā paaudzē saglabās jaudīgu benzīna motoru ar turbīnu. Tas ir pretstatā paša autoražotāja plāniem pilnībā elektrificēt savu piedāvājumu turpmāko dažu gadu laikā. “Honda” jau iepriekš paudusi nostāju, ka no 2022. gada tā Eiropā vairs nepiedāvās mašīnas tikai ar iekšdedzes dzinējiem, tā vietā piedāvājot hibrīdus vai elektroauto. “Civic Type R” būs izņēmums.

11. paaudzes “Civic” pie klientiem nonāks jau nākamgad, līdz ar to “Type R” kļūs par vienu no pēdējām “Honda” mašīnām bez elektriskās piedziņas. Plānots, ka standarta modelis tiks prezentēts jau nākamgad, bet “Type R” ieradīsies pāris mēnešus vēlāk.

Eiropā pārliecinoši populārākā “Civic” virsbūve ir hečbeks, līdz ar to droši var prognozēt, ka arī turpmāk šis modelis mūsu pasaules daļā tiks piegādāts tieši šādā izpildījumā. Mazticams, ka “Honda” pietušēs šā brīža paaudzes ekspresīvo dizainu, tomēr izmaiņas noteikti būs. Spiegu attēli liecina, ka mašīnai varētu būt pagarināta garenbāze, lai uzlabotu vietas daudzumu pasažieriem.

“Honda” sola “dramatiskas” mašīnas salona izmaiņas. Ar to varam noprast uzbūves kvalitātes uzlabojumus, kā arī pieaugušāku dizainu un sajūtu. Tāpat varam sagaidīt krietni pārstrādātu un uzlabotu multimediju sistēmu, jo autoražotāja vadītāji iepriekš atzinuši, ka šajā jautājumā “Honda” atpalikusi no saviem konkurentiem.

Tehniskās detaļas pagaidām netiek izpaustas, bet milzīgas pārmaiņas nevajadzētu gaidīt. Paredzams, ka arī cena nebūs īpaši lielāka kā līdz šim un tā varētu būt robežās ap 30-35 tūksošiem eiro.

Kursors izmēģina Honda Civic Type-R

AvotsAutocar

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Žvingulis

Cerams atkal nebūs pārgāzts ar bezjēdzīgiem ventilācijas caurumiem. Visur melnā rūtotā plastmasa pat tagadējiem parastajiem modeļiem – izcili debīls paskats, ko tur ventilē?
Papildus arī tiek piedirsta lokācija ap izpūtēju – visādi melni, tizli aerodinamikas efekti un pļurduki, jo taču reising sporta sporty auto ar 1.5 turbo, vai varbūt pat 2l dīzeli ar veseliem 150 ZS. Stulbā patērētāju zīmuļu kultūra.

KKTK

lokācija

spriidiic

Japāņ Honda , izrādas , ir godīgāka par citiem autoražotājiem . Savu B plānu , saglabāt normālu dzinēju ražošanu , neslēpj .

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: