Japāņu autoražotāja “Honda” hot-hatch “Civic Type R” arī nākamajā paaudzē saglabās jaudīgu benzīna motoru ar turbīnu. Tas ir pretstatā paša autoražotāja plāniem pilnībā elektrificēt savu piedāvājumu turpmāko dažu gadu laikā. “Honda” jau iepriekš paudusi nostāju, ka no 2022. gada tā Eiropā vairs nepiedāvās mašīnas tikai ar iekšdedzes dzinējiem, tā vietā piedāvājot hibrīdus vai elektroauto. “Civic Type R” būs izņēmums.
11. paaudzes “Civic” pie klientiem nonāks jau nākamgad, līdz ar to “Type R” kļūs par vienu no pēdējām “Honda” mašīnām bez elektriskās piedziņas. Plānots, ka standarta modelis tiks prezentēts jau nākamgad, bet “Type R” ieradīsies pāris mēnešus vēlāk.
Eiropā pārliecinoši populārākā “Civic” virsbūve ir hečbeks, līdz ar to droši var prognozēt, ka arī turpmāk šis modelis mūsu pasaules daļā tiks piegādāts tieši šādā izpildījumā. Mazticams, ka “Honda” pietušēs šā brīža paaudzes ekspresīvo dizainu, tomēr izmaiņas noteikti būs. Spiegu attēli liecina, ka mašīnai varētu būt pagarināta garenbāze, lai uzlabotu vietas daudzumu pasažieriem.
“Honda” sola “dramatiskas” mašīnas salona izmaiņas. Ar to varam noprast uzbūves kvalitātes uzlabojumus, kā arī pieaugušāku dizainu un sajūtu. Tāpat varam sagaidīt krietni pārstrādātu un uzlabotu multimediju sistēmu, jo autoražotāja vadītāji iepriekš atzinuši, ka šajā jautājumā “Honda” atpalikusi no saviem konkurentiem.
Tehniskās detaļas pagaidām netiek izpaustas, bet milzīgas pārmaiņas nevajadzētu gaidīt. Paredzams, ka arī cena nebūs īpaši lielāka kā līdz šim un tā varētu būt robežās ap 30-35 tūksošiem eiro.
Cerams atkal nebūs pārgāzts ar bezjēdzīgiem ventilācijas caurumiem. Visur melnā rūtotā plastmasa pat tagadējiem parastajiem modeļiem – izcili debīls paskats, ko tur ventilē?
Papildus arī tiek piedirsta lokācija ap izpūtēju – visādi melni, tizli
aerodinamikas
efekti un pļurduki, jo taču reising sportasporty
auto ar 1.5 turbo, vai varbūt pat 2l dīzeli ar veseliem 150 ZS. Stulbā patērētāju zīmuļu kultūra.Japāņ Honda , izrādas , ir godīgāka par citiem autoražotājiem . Savu B plānu , saglabāt normālu dzinēju ražošanu , neslēpj .