Reklāma

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija “R” svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku jaudīgāko sērijveida Golf modeli – autoražotājs iepazīstinājis ar “Golf R 20 Jahre” versiju. Šādā veidā tiek uzsvērts fakts, ka pirms 20 gadiem “R” divīzijas pirmais projekts bija “Golf Mk4”, kas, izmantojot 3,2 litru V6 motoru, tika pārveidots par pilnpiedziņas Golf R32 karsto hečbeku.

Šajā jaunajā mašīnā izmantots 2,0 litru četrcilindru turbomotors, kas spēj attīstīt 328 zirgspēkus. Tas ir par 22 zirgspēkiem vairāk nekā šobrīd jaudīgākajai “Golf R” versijai, tāpēc arī sniegumam jābūt nedaudz labākam. Līdz šim auto līdz 100km/h ieskrējās 4,7 sekundēs, bet tagad tas, visticamāk, notiks maķenīt ātrāk.

Volkswagen pat papūlējušies ieviest dažādus tehniskus sīkumus, piemēram, lietu, ko pats autoražotājs nosaucis par “Emotional Start”. Tas nozīmē, ka, iedarbinot auto, dzinējs sasniegs 2500 apgriezienus minūtē, pēc tam atgriežoties normālajā tukšgaitas režīmā. Volkswagen skaidro, ka tas vadītājam vēl vairāk liet ilgoties pēc “tipiskajām “R” gaitas īpašībām un braukšanas pieredzes”.

Braucot “S” un “S+” režīmā, pārnesumkārba noregulēta, lai vadītājam sniegtu īpaši izteiktu atgriezenisko saiti. Arī dizainā ieviestas specifiskas detaļas, autoražotājam uzsverot, ka jau kā jauns auto šis ir interesants kolekcionāriem.

Cena, visticamāk, pārsniegs 50 tūkstošus eiro. Volkswagen norāda, ka šis būs ierobežotas tirāžas modelis un ražošanā atradīsies līdz nākamā gada vasarai. Ražotājs gan nav apstiprinājis, tieši cik mašīnu plānots saražot.

AvotsAutocar
Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Diginauts
25.05.2022 16:40

Ziemā gredzeni būs sajūsmā par to emocionālo startu.
VAG- pēc operatīvā kaut plūdi.

Biteme
26.05.2022 12:15
Reply to  Diginauts

Tas tak nav domāts ziemā braukt mājas-dārziņš-darbs-veikals-mājas. Un ne jau oplīzes ņēmējiem, kas skaita lai katrs cents neslinko un atpelna sevi vairākkārt.

myself
26.05.2022 23:06
Reply to  Biteme

tas domāts gādīgam tētim – gonščikam, kuram vajag piečakarēt ģimeni – redziet, kādu praktisku auto nopirku – hečbeku, tautas auto ar 5 durvīm un nolaižamu beņķi. Bet, kad bērni nogādāti dārziņā, tētis acis pārgriezis lido uz darbu, lai atpelnītu ieguldījumu, un vakarā pēc darba atkal nolaiž tvaiku, uzstādot jaunu pārkāpto noteikumu skaita rekordu :D

Reklāma