Reklāma

“Honda” no 2022. gada Eiropā pārtrauks tirgot tikai ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotas mašīnas

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

“Honda” viceprezidents Ians Hovels atklājis, ka kompānija mērķē jau no 2022. gada pārtraukt tikai ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu mašīnu tirdzniecību Eiropā. “Honda” tā vietā grasās piedāvāt hibrīdus un pilnībā elektriskas automašīnas.

Uzņēmuma pārstāvis skaidro, ka, mainoties likumdošanai un atsakoties arī no hibrīdiem, japāņu autoražotājs būs gatavs piedāvāt arvien jaunus elektroauto modeļus.

Lai arī “Honda” ar šādu soli netieši nosūta iekšdedzes dzinējus uz autokapsētu, uzņēmums joprojām uzskata, ka nākotne pieder dažādām degvielām. “Mēs kā uzņēmums uzskatām, ka ir vieta dažādām tehnoloģijām – ūdeņradim, sintētiskajām degvielām, arī elektrībai. Elektroauto joprojām ir par 30-50 procentiem dārgāki nekā parastas mašīnas. Uzskatu, ka tie joprojām ir pārāk dārgi, tāpēc hibrīdi ir kā pārejas posms ceļā uz elektrību,” skaidro Hovels.

Autoražotājs lieliski apzinās, ka hibrīdi nebūs mūžīgi un tie neatrisina visas problēmas, taču “Honda” uzskata, ka tas ir zelta vidusceļš un risinājums līdz brīdim, kad būs pietiekami attīstīta uzlādes infrastruktūra, kā arī bateriju tehnoloģijas un mašīnu cenas būs samazinājušās. “Honda” uzskata, ka tas tad arī būs brīdis, kad uzsākt masveida pāreju uz elektroauto.

AvotsAutocar
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
0913
04.12.2020 13:01

protams, inženieru argumenti ir bezspēcīgi pret birokrātu iegribām – brauksim elektriski rīt uz pusdienlaiku!

Kristaps K.
04.12.2020 20:45

R.I.P. Honda

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: