web analytics

“Honda” no 2022. gada Eiropā pārtrauks tirgot tikai ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotas mašīnas

Jaunākie raksti

Izziņoti Kursors.lv lasītāju iecienītākie tehnoloģiju ražotāji (2020)

Uh, 2020. gads bija ļoti interesants! Pavasarī viss apstājās, bet atsevišķas nozares jau dažu turpmāko mēnešu laikā bija ne...

“Alphabet” pieliek punktu ambiciozajam interneta balonu projektam “Loon”

"Google māteskompānija "Alphabet" paziņojusi, ka pēc deviņu gadu darbības nolemj likvidēt projektu "Loon". Tas savu atpazīstamību ieguvis, pateicoties milzīgiem,...

Mobilā lietotne “Bodyguard” lietotāju pasargās no naida runas sociālajos tīklos

Uz sevi tēmēti naidīgi komentāri vai kāds cits līdzīgs saturs nav tā patīkamākā lieta, ko lasīt sociālajos tīklos. Taču...

“Volkswagen” vadītājs izziņo “Trinity” projektu, kas revolucionizēs kompāniju

"Volkswagen" vadītājs Herberts Dīzs paziņojis, ka autoražotājs strādās pie projekta "Trinity", kura gala rezultāts būs jauns "Volkswagen" elektroauto piedāvājuma...

Aicina interesentus uz “Ceļvedis tava viedā biznesa izveidei” bezmaksas meistarklasēm tiešsaistē

Attīstot Latvijas dziļo tehnoloģiju jeb “deep tech” jomu, Latvijas investīciju un attīstības aģentūra (LIAA), zinātnes komercializācijas platforma “Commercialization Reactor”...

“Honda” viceprezidents Ians Hovels atklājis, ka kompānija mērķē jau no 2022. gada pārtraukt tikai ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu mašīnu tirdzniecību Eiropā. “Honda” tā vietā grasās piedāvāt hibrīdus un pilnībā elektriskas automašīnas.

Uzņēmuma pārstāvis skaidro, ka, mainoties likumdošanai un atsakoties arī no hibrīdiem, japāņu autoražotājs būs gatavs piedāvāt arvien jaunus elektroauto modeļus.

Lai arī “Honda” ar šādu soli netieši nosūta iekšdedzes dzinējus uz autokapsētu, uzņēmums joprojām uzskata, ka nākotne pieder dažādām degvielām. “Mēs kā uzņēmums uzskatām, ka ir vieta dažādām tehnoloģijām – ūdeņradim, sintētiskajām degvielām, arī elektrībai. Elektroauto joprojām ir par 30-50 procentiem dārgāki nekā parastas mašīnas. Uzskatu, ka tie joprojām ir pārāk dārgi, tāpēc hibrīdi ir kā pārejas posms ceļā uz elektrību,” skaidro Hovels.

Autoražotājs lieliski apzinās, ka hibrīdi nebūs mūžīgi un tie neatrisina visas problēmas, taču “Honda” uzskata, ka tas ir zelta vidusceļš un risinājums līdz brīdim, kad būs pietiekami attīstīta uzlādes infrastruktūra, kā arī bateriju tehnoloģijas un mašīnu cenas būs samazinājušās. “Honda” uzskata, ka tas tad arī būs brīdis, kad uzsākt masveida pāreju uz elektroauto.

AvotsAutocar

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
0913

protams, inženieru argumenti ir bezspēcīgi pret birokrātu iegribām – brauksim elektriski rīt uz pusdienlaiku!

Kristaps K.

R.I.P. Honda

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: