Reklāma

Honda iepazīstina ar jaunās paaudzes Civic Type R

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Japāņu autoražotājs Honda beidzot iepazīstinājis ar ilgi gaidīto jaunākās paaudzes Civic Type R. Sportiskais modelis nu jau nonācis līdz savai 6. paaudzei, tas būs visu laiku jaudīgākais Type R, savukārt dizains veidots, lai auto izskatītos līdzīgs aktuālajam Civic, mašīnai saņemot gan mehāniskus, gan aerodinamikas uzlabojumus.

Lai arī bija daudz spekulāciju par to, kāds dzinējs tiks izmantots jaunajā Type R, autoražotājs izšķīries par labu uzlabotam 2.0 litru 17YM turbomotoram, kas tika izmantots arī iepriekšējās paaudzes modelī. Tas savienots ar 6-pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Honda parastie modeļi Eiropā tiek piedāvāti hibrīdformā, tāpēc šis, visticamāk, būs pēdējais modelis, kas būs aprīkots tikai ar iekšdedzes dzinēju bez dažādām hibrīdtehnoloģijām.

Honda norāda, ka pārstrādāta turbīna un veikti citi uzlabojumi, kas izmantoto dzinēju padara par jaudīgāko VTEC saimes motoru vēsturē, tam sniedzot “līdz šim ātrāko un lielāko atkarību izraisošo sniegumu, to darot drošā, baudāmā manierē.” Palielinot jaudu, uzlabojumi veikti arī bremzēm.

Japāņu ražotājs neatklāja precīzus datus par sniegumu, taču apgalvo, ka jaunajam auto būs labāks griezes moments, jaudas-svara attiecība un arī maksimālais ātrums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli. Vecais Type R attīstīja 316Zs, līdz 100km/h ieskrienoties 5,8 sekundēs. Viss liecina, ka jaunais modelis nesīs vērā ņemamus uzlabojumus.

Ja iepriekšējās paaudzes modelis izcēlās ar īpaši dramatisku dizainu, tad jaunās paaudzes modelis ir krietni piezemētāks, taču tas tik un tā aprīkots ar aizmugurējo spoileri, īpaši viegliem 19 collu diskiem un Michelin Pilot Sport 4S riepām. Honda darījusi daudz, lai raisītu ažiotāžu, tāpēc pirms atklāšanas tika veikti testu braucieni pazīstamajā Suzukas trasē Japānā – mašīna apli veica 2 minūtēs 23,120 sekundēs, uzstādot trases rekordu priekšpiedziņas mašīnām. Tas ir par 0,873 sekundēm ātrāk nekā iepriekšējais rekords, kas piederēja Type R GT Limited Edition modelim.

Honda pagaidām nav izziņojusi mašīnas cenas, taču tirdzniecībā tas nonāks 2023. gadā, piegādēm sākoties jau gada ievadā.

AvotsAutocar
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ciba
25.07.2022 00:37

Smuks.
Spriežot pēc visuma cikliskuma- nākamais atkal būs sviets ar viltotām ventilācijas šahtām uz…. Jumta? Es teikš durviš.

Reklāma