Web Analytics
More
    Reklāma

    Arī Hyundai izskata iespējas pieprasīt papildus samaksu par dažādu funkciju lietošanu

    Jaunākie raksti

    Korejiešu autoražotājs Hyundai pievienojies to kompāniju pulciņam, kas izskata iespējas pieprasīt papildus samaksu par dažādu auto funkciju lietošanu. Kā piemēru varam minēt sēdekļu apsildi, kas varētu būt pieejama par papildus samaksu – “pay to use”.

    “Izskatām iespēju ieviest “feature on demand” sistēmu, lai mašīnai būtu lielākas personalizēšanas iespējas,” saka Markuss Velcs, Hyundai Connected Mobility vadītājs. Šajā jaunajā nodaļā apvienoti Hyundai Mocean (auto abonēšanas pakalpojums) un Bluelink pakalpojumi.

    Reklāma

    Mērķis ir restrukturizēt tieši Bluelink pakalpojumus – šī lietotne ļauj attālināti kontrolēt un vadīt dažādus mašīnas aspektus, piemēram, iestatīt vēlamo temperatūru pirms izbraukšanas un tā tālāk. Plāns paredz iedalīt sistēmu trīs līmeņos – “Lite” būs bezmaksas versija pirmos 10 gadus, kas ļaus mašīnā lietot navigāciju un citus tiešsaistes pakalpojumus. Taču tikai mašīnā! Lai iegūtu piekļuvi attālinātajiem pakalpojumiem, par 3 eiro mēnesī jāpērk “Plus” paka, bet par 10 eiro mēnesī var iegūt “Pro” versiju, kas piedāvāšot dažādus “datos balstītus pakalpojumus”, norēķinus mašīnā un citas papildiespējas.

    Hyundai pagaidām neprecizē, vai tas attieksies uz mašīnām, kas jau ir pie klientiem un tiek lietotas vai arī tikai uz automašīnām, kas vēl tiks nopirktas. Hyundai to pamato ar centieniem “būt tuvāk klientam arī pēc auto pārdošanas”, taču mēs visi saprotam, ka tas ir mārketinga teksts un nekas vairāk – autoražotājs šādi saskata iespējas nopelnīt papildus.

    Protams, viņi nav pirmie, kas par šo aizdomājušies – kliedzošākais piemērs bija BMW mēģinājums piedāvāt sēdekļu apsildi par papildus maksu, kas izpelnījās ļoti asu nosodījumu. Hyundai pārstāvji saka, ka viņi iecerējuši vecākām mašīnām piedāvāt jaunas funkcijas, piemēram, ar programmatūras palīdzību uzlabojot un optimizējot jau esošo sistēmu darbību, bet kā tieši tas notiks, pagaidām netiek precizēts.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    08.05.2024 11:07

    Ja mašīnu varēs nopirkt krietni lētāk ar atslēgtām visām komforta fīčām, tad vēl ok. Bet, ja mašīna maksās tik pat un vēl par krēsliem un kondicionieri būs jāpiemaksā, tad tā jau ir negodīga komercprakse. Man doma par maksimāli nopakotu auto patīk, jo tad varēs aizbraukt uz rumbulu uzčipot komforta fīčas! :D
    No vides viedokļa gan tas nav visai zaļi, ja mašīnā savelk vadus visiem gadžetiem, kurus teorētiski neviens var arī nelietot.

    Reklāma