BMW uzsācis vairākās valstīts piedāvāt abonēšanas iespēju sēdekļu apsildei, kas varētu būt viens nejauks solis pretī automašīnu industrijas nākotnei. BMW šobrīd piedāvājot mēneša maksu aptuveni 18 dolāru apmērā, bet vari izvēlēties arī gada maksu 180 dolāri vai uzreiz trīs gadu maksu, kas ir 300 dolāru apmērā.
Neierobežota sēdekļu apsilde izmaksās aptuveni 415 dolārus, kas faktiski ir ķekša ielikšana programmatūrā, jo visi vadi, sildelementi un kontroles ierīces jau ir iebūvētas mašīnā.
Pagaidām nav skaidrs, kad tieši BMW uzsācis šo abonēšanas pakalpojumu. Tas noteikti ir pieejams Dienvidkorejā, kā arī kopš 2020. gada BMW bija uzsācis līdzīgu abonēšanas maksu pilotprogrammas Lielbritānijā, Vācijā, Jaunzēlandē un Dienvidāfrikā.
BMW ConnectedDrive digitālajā veikalā varot iegādāties arī automātisko tālo gaismu pārslēgšanu (ap 260 dolāri), bezvadu Apple CarPlay (ap 450 dolāri) un adaptīvo BMW M piekares regulēšanu (ap 650 dolāri).
Te ir jālūdzās cilvēkiem, lai viņi nav āpši un šādas figņas neabonē. Šim visam plāns apakšā ir tikai un ienīgi nopelnīt 2-4x un vēl vairākas reizes naudas no papildaprīkojuma to maksājumu izstiepjot mašīnas lietošanas ciklā, radot iespaidu katram atsevišķam īpašniekam, ka var ietaupīt. Ir ļoti mazs procents, kas nopirktu mašīnu siltajā reģionā un pris reizes dzīve aizbrauktu uz auksto reģionu ceļojumā, kam tas būtu izdevīgi. Nost ar klientu apčakarēšanu.
Visi kopē Teslas veiksmes stāstu. Bet, ja jau ir visādi kuļibini, kas prot Teslas labumus implantēt VAG grupas mašīnās un to visu pareizi saprogrammēt, tad šie paši kuļibini palīdzēs atkodēt arī visus BMW labumus. Pa lielam jau vecos labos laikos tas pats GM praktizēja mašīnās vadu pīnes, kas ļāva piespraust jebkuru ekstru. Ja gribēji ventilējamos un elektriski vadāmos sēdekļus, visi kontakti jau bija, atlika tikai nomainīt sēdekli un piespraust štekeri. Pēc tam GM ekonomisti parēķināja, ka tādā veidā tiek lieki tērēti daudzi tūkstoši kilometri vadu uz kā rēķina var ietaupīt. Cik ilgi BMW liks sēdekļu un stūres apsildi, ja neviens… Read more »
Pa brīvu mašīnas ar ikmēneša maksājumu? Varbūt uz to arī ies. Izīrē mašīnu no ielas, izvēlies kādas extras gribi, attiecīgi cena pieaug par izvēlēto termiņu. Skaistā nākotne.
Labums tāds, ka auto ir daudzmaz svaigi un nekūp kā taupīgo privātīpašnieku nojātie šroti un neizjūk braucot. Nākotnē nomas auto telemetrija saplūdīs vienuviet un CSDD ņems nost no trases auto, kas neatbilst drošības vai ekoloģiskajām prasībām dienas beigās, nevis TA termiņa beigās.
Sapņi bieži piepildās pašiem sapņotājiem ļoti nepatīkamā veidā ;)
Es nesapņoju un netīksminos. Pietiek paskatīties uz iespējām, ko sniedz digitalizācija un kas ir mainījies kopš tiem laikiem, kad ar auto varēja braukt kur gribi un parkoties, kā gribi.
Nu tā pārspīlētā auto nomaiņa ik pa īsam termiņam nekāds progress arī nav. Kā visam dzīvē svarīgs ir samērīgums. Nav labi braukt ar totāli nojātu kūpošu auto, bet nav arī labi mainīt telefonus pa 6 mēnešiem un auto pa trīs gadiem. Jauna auto uzražošana tomēr arī patērē dabas resursus
Tad jau garantijai, jābūt mūžīgai. Citādi abonē servisu, bet vēl pēc gadiem 5.10 kaut kas sildelementā noklājas un maksā par beņķu maiņu.
Kāda garantija? Vai tad Go3 vai Tet tev iedos abonēšanas atlaidi, ja televizors būs nokūpējis? Tā ir tava atbildība, lai sildelements netiktu bojāts. Priekš tam ir domātas tehniskās apkopes par papildus samaksu. :D
Gaidu kad Tesla sāks šādā veidā tirgot matricu gaismas un stūres apsildi – “dzelži” ir, SW nav.
Piekabināt abonēšanu LED matricu lukturiem nespīd lukturu dizaina dēļ. Tad gaisma vai nu būs vai nebūs ar attiecīgām sankcijām no iestāžu puses.
Šo Tavu domu nesapratu…
Pēc satiksmes noteikumiem ārējām auto gaismām ir jāfunkcionē zināmā kartībā un pie zināmiem nosacījumiem. LED matricu lukturos tuvās un tālās gaismas attiecīgi vai nu deg vai nedeg. Un tur ar abonēšanu nevar regulēt neko. Par nedegošām gaismām vietā kur tām jādeg, tevi vnk noņems no trases.
Ok, tagad sapratu ka Tu neesi sapratis…matrix gaismas nav nekas jauns, VAG tā ir ierasta lieta…
Sapratis nepareizi un krietni sasapņojies esi Tu. Ar abonomenta pieslēgšanu Tu nevari mainīt dzelža funkcionalitāti. Vai nu tev ir matrix gaismas un viņs tādas arī strādā vai nu tev ir parastās gaisams un pieslēdzot abonomentu, tev fiziski nemainīsies auto gaismas tips. Tikpat labi var “paabonēt” uz mēnesi citu auto krāsu vai piekares tipu. Ja auto ir matrix gaismas jau iebūvētas, tad tieši par to arī cepjās te, ka tev atņem iespēju lietot to, par ko tu auto pērkot jau esi samaksājis. Neticu, ka auto tirgotājs ir labdaris – iedeva tev auto ar krutām fārām, bet naudiņu nepaņēma. Gaidīs, kad maksāsi… Read more »
Iesaku Tev papētīt drusku vairāk, kaut vai ierakstot meklētājā: “does have Tesla matrix light”. Cita starpā Teslas Lightshow labi parāda, kuram auto ir matricu gaismas.
Gaidu, kad stūres pastiprinātājs, būs abonējams. Dažiem i nevajadzēs vairs braukt uz sporta zāli.
Stipreklis nebūs, vairums nespēs pagriezt stūri un tas novedīs pie negadījumu pīķa. Iekļaus pamatpakā.
Gardi nosmējos par cilvēces stulbumu.
Smejies vien. Kādreiz spēles varēja nopirkt uzreiz “pilnā komplektā”. Tagad daudzas sačakarētas ar mikromaksājumiem. Pec 20 gadiem veikalā “basic” piens pa 2€ pakā (inflācija) būs bez kalcija, bet piens ar normālu sastāvu maksās 10€ puslitra pakā. Šādu “biznesa ideju” ideologi un ieviesēji jānošauj uzreiz, tikko viņi parādās publikā.
Neesi auša. Ja pienu par eur10 pirks, tad to arī ražos un tirgos. Ja kādu iemeslu dēļ cilvēki pārtrauks to pirkt, piena veikalu plauktos vienkārši nebūs. Un tas nav nekas ārkārtējs – Āzijā pienu patērē ļoti maz, salīdzinot ar mums. Un viņi ir dzīvi. Tātad arī mēs nenomirsim.
Pienu minēju ka vienu no piemēriem. Atradīs vēl kaut ko, bez kā nevaram iztikt un ko neiespringstot var pārdot par 10x cenu. Un nesaki ka tā nebūs.
Atbildu vēlreiz – neviens nav tiks glups lai ražotu ar zaudējumiem produktu, ko nepērk. Un neviens nepirks par desmitkārtīgu cenu produktu, bez kura var iztikt. Atliek pārtika, ūdens un gaiss. Un malka, jā. Vai kas cits, bez kā ziemā nosalsim.
Āzijā ir milzum daudziem piena nepanesība
Āzijā 10x vairāk patērē soju ne kā eiropā.. Mazliet apgriez galdu un būs taspats kas ar pienu eiropā.
;) Vai tad mums ir jāmirst, ka mājsaimniecībā patērējam moš 250ml pudeli gadā ar sojas mērci, bet Āzijā mājā pudele dienā ir normāli.
Vainīgi pie šī visa sačakarējuma ir paši abonenti, mikrotransakciju pircēji. Diablo Immortal parāda, ka modelis darbojas, jo muļķu kas piekrīt pilnas spēles vietā saņemt laimētavu ar žetoniem netrūkst. Diemžēl to netrūks arī auto pircēju starpā, līdz ar to ideju ātri adoptēs pārējie ražotāji, līdz drīzā nākotnē “nopirkt visu auto” vairs nebūs iespējams un par mēģinājumiem pabakstīties ar vadiņiem un modčipiem varēsi stāties tiesas priekšā kā par zagšanu. Taču ir arī gaišā puse, spēļu izstrādātāju vidū joprojām ir pietiekami daudzi, kas freemium modeli neatbalsta (FromSoftware, piemēram) un tieši ar to gūst plašu atzinību un nesliktu peļņu – piedāvājot pilnu spēli par… Read more »
Šķet, ka BMW jau ilgu laiku ieviesis abonementmaksu uz pagriezienu rādītājiem – to ļoti retais abonē.
BMW pagriezienu rādītāju slēdzis ir papildus opcija par atsevišķu samaksu.