Reklāma

BMW uzsāk piedāvāt sēdekļu apsildes abonēšanu

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

BMW uzsācis vairākās valstīts piedāvāt abonēšanas iespēju sēdekļu apsildei, kas varētu būt viens nejauks solis pretī automašīnu industrijas nākotnei. BMW šobrīd piedāvājot mēneša maksu aptuveni 18 dolāru apmērā, bet vari izvēlēties arī gada maksu 180 dolāri vai uzreiz trīs gadu maksu, kas ir 300 dolāru apmērā.

Neierobežota sēdekļu apsilde izmaksās aptuveni 415 dolārus, kas faktiski ir ķekša ielikšana programmatūrā, jo visi vadi, sildelementi un kontroles ierīces jau ir iebūvētas mašīnā.

Pagaidām nav skaidrs, kad tieši BMW uzsācis šo abonēšanas pakalpojumu. Tas noteikti ir pieejams Dienvidkorejā, kā arī kopš 2020. gada BMW bija uzsācis līdzīgu abonēšanas maksu pilotprogrammas Lielbritānijā, Vācijā, Jaunzēlandē un Dienvidāfrikā.

BMW ConnectedDrive digitālajā veikalā varot iegādāties arī automātisko tālo gaismu pārslēgšanu (ap 260 dolāri), bezvadu Apple CarPlay (ap 450 dolāri) un adaptīvo BMW M piekares regulēšanu (ap 650 dolāri).

Reklāma

28 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
28 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
REALAIS
13.07.2022 08:36

Te ir jālūdzās cilvēkiem, lai viņi nav āpši un šādas figņas neabonē. Šim visam plāns apakšā ir tikai un ienīgi nopelnīt 2-4x un vēl vairākas reizes naudas no papildaprīkojuma to maksājumu izstiepjot mašīnas lietošanas ciklā, radot iespaidu katram atsevišķam īpašniekam, ka var ietaupīt. Ir ļoti mazs procents, kas nopirktu mašīnu siltajā reģionā un pris reizes dzīve aizbrauktu uz auksto reģionu ceļojumā, kam tas būtu izdevīgi. Nost ar klientu apčakarēšanu.

Skābene
13.07.2022 10:30
Reply to  REALAIS

Visi kopē Teslas veiksmes stāstu. Bet, ja jau ir visādi kuļibini, kas prot Teslas labumus implantēt VAG grupas mašīnās un to visu pareizi saprogrammēt, tad šie paši kuļibini palīdzēs atkodēt arī visus BMW labumus. Pa lielam jau vecos labos laikos tas pats GM praktizēja mašīnās vadu pīnes, kas ļāva piespraust jebkuru ekstru. Ja gribēji ventilējamos un elektriski vadāmos sēdekļus, visi kontakti jau bija, atlika tikai nomainīt sēdekli un piespraust štekeri. Pēc tam GM ekonomisti parēķināja, ka tādā veidā tiek lieki tērēti daudzi tūkstoši kilometri vadu uz kā rēķina var ietaupīt. Cik ilgi BMW liks sēdekļu un stūres apsildi, ja neviens… Read more »

REALAIS
13.07.2022 11:00
Reply to  Skābene

Pa brīvu mašīnas ar ikmēneša maksājumu? Varbūt uz to arī ies. Izīrē mašīnu no ielas, izvēlies kādas extras gribi, attiecīgi cena pieaug par izvēlēto termiņu. Skaistā nākotne.

Biteme
13.07.2022 11:46
Reply to  REALAIS

Labums tāds, ka auto ir daudzmaz svaigi un nekūp kā taupīgo privātīpašnieku nojātie šroti un neizjūk braucot. Nākotnē nomas auto telemetrija saplūdīs vienuviet un CSDD ņems nost no trases auto, kas neatbilst drošības vai ekoloģiskajām prasībām dienas beigās, nevis TA termiņa beigās.

Krotow
13.07.2022 12:58
Reply to  Biteme

Sapņi bieži piepildās pašiem sapņotājiem ļoti nepatīkamā veidā ;)

Biteme
13.07.2022 13:22
Reply to  Krotow

Es nesapņoju un netīksminos. Pietiek paskatīties uz iespējām, ko sniedz digitalizācija un kas ir mainījies kopš tiem laikiem, kad ar auto varēja braukt kur gribi un parkoties, kā gribi.

Gundars
18.07.2022 20:33
Reply to  Biteme

Nu tā pārspīlētā auto nomaiņa ik pa īsam termiņam nekāds progress arī nav. Kā visam dzīvē svarīgs ir samērīgums. Nav labi braukt ar totāli nojātu kūpošu auto, bet nav arī labi mainīt telefonus pa 6 mēnešiem un auto pa trīs gadiem. Jauna auto uzražošana tomēr arī patērē dabas resursus

Normunds
13.07.2022 10:59

Tad jau garantijai, jābūt mūžīgai. Citādi abonē servisu, bet vēl pēc gadiem 5.10 kaut kas sildelementā noklājas un maksā par beņķu maiņu.

Skābene
13.07.2022 11:30
Reply to  Normunds

Kāda garantija? Vai tad Go3 vai Tet tev iedos abonēšanas atlaidi, ja televizors būs nokūpējis? Tā ir tava atbildība, lai sildelements netiktu bojāts. Priekš tam ir domātas tehniskās apkopes par papildus samaksu. :D

Elektriķis
13.07.2022 11:15

Gaidu kad Tesla sāks šādā veidā tirgot matricu gaismas un stūres apsildi – “dzelži” ir, SW nav.

Krotow
13.07.2022 11:53
Reply to  Elektriķis

Piekabināt abonēšanu LED matricu lukturiem nespīd lukturu dizaina dēļ. Tad gaisma vai nu būs vai nebūs ar attiecīgām sankcijām no iestāžu puses.

Elektriķis
13.07.2022 13:07
Reply to  Krotow

Šo Tavu domu nesapratu…

Krotow
13.07.2022 14:16
Reply to  Elektriķis

Pēc satiksmes noteikumiem ārējām auto gaismām ir jāfunkcionē zināmā kartībā un pie zināmiem nosacījumiem. LED matricu lukturos tuvās un tālās gaismas attiecīgi vai nu deg vai nedeg. Un tur ar abonēšanu nevar regulēt neko. Par nedegošām gaismām vietā kur tām jādeg, tevi vnk noņems no trases.

Elektriķis
13.07.2022 14:35
Reply to  Krotow

Ok, tagad sapratu ka Tu neesi sapratis…matrix gaismas nav nekas jauns, VAG tā ir ierasta lieta…

Gundars
18.07.2022 20:41
Reply to  Elektriķis

Sapratis nepareizi un krietni sasapņojies esi Tu. Ar abonomenta pieslēgšanu Tu nevari mainīt dzelža funkcionalitāti. Vai nu tev ir matrix gaismas un viņs tādas arī strādā vai nu tev ir parastās gaisams un pieslēdzot abonomentu, tev fiziski nemainīsies auto gaismas tips. Tikpat labi var “paabonēt” uz mēnesi citu auto krāsu vai piekares tipu. Ja auto ir matrix gaismas jau iebūvētas, tad tieši par to arī cepjās te, ka tev atņem iespēju lietot to, par ko tu auto pērkot jau esi samaksājis. Neticu, ka auto tirgotājs ir labdaris – iedeva tev auto ar krutām fārām, bet naudiņu nepaņēma. Gaidīs, kad maksāsi… Read more »

Elektriķis
18.07.2022 21:09
Reply to  Gundars

Iesaku Tev papētīt drusku vairāk, kaut vai ierakstot meklētājā: “does have Tesla matrix light”. Cita starpā Teslas Lightshow labi parāda, kuram auto ir matricu gaismas.

KKTK
15.07.2022 11:21
Reply to  Elektriķis

Gaidu, kad stūres pastiprinātājs, būs abonējams. Dažiem i nevajadzēs vairs braukt uz sporta zāli.

Biteme
15.07.2022 12:39
Reply to  KKTK

Stipreklis nebūs, vairums nespēs pagriezt stūri un tas novedīs pie negadījumu pīķa. Iekļaus pamatpakā.

Biteme
13.07.2022 11:30

Gardi nosmējos par cilvēces stulbumu.

Krotow
13.07.2022 11:56
Reply to  Biteme

Smejies vien. Kādreiz spēles varēja nopirkt uzreiz “pilnā komplektā”. Tagad daudzas sačakarētas ar mikromaksājumiem. Pec 20 gadiem veikalā “basic” piens pa 2€ pakā (inflācija) būs bez kalcija, bet piens ar normālu sastāvu maksās 10€ puslitra pakā. Šādu “biznesa ideju” ideologi un ieviesēji jānošauj uzreiz, tikko viņi parādās publikā.

Biteme
13.07.2022 13:36
Reply to  Krotow

Neesi auša. Ja pienu par eur10 pirks, tad to arī ražos un tirgos. Ja kādu iemeslu dēļ cilvēki pārtrauks to pirkt, piena veikalu plauktos vienkārši nebūs. Un tas nav nekas ārkārtējs – Āzijā pienu patērē ļoti maz, salīdzinot ar mums. Un viņi ir dzīvi. Tātad arī mēs nenomirsim.

Krotow
13.07.2022 14:17
Reply to  Biteme

Pienu minēju ka vienu no piemēriem. Atradīs vēl kaut ko, bez kā nevaram iztikt un ko neiespringstot var pārdot par 10x cenu. Un nesaki ka tā nebūs.

Biteme
13.07.2022 14:31
Reply to  Krotow

Atbildu vēlreiz – neviens nav tiks glups lai ražotu ar zaudējumiem produktu, ko nepērk. Un neviens nepirks par desmitkārtīgu cenu produktu, bez kura var iztikt. Atliek pārtika, ūdens un gaiss. Un malka, jā. Vai kas cits, bez kā ziemā nosalsim.

Kkā tā
13.07.2022 15:20
Reply to  Biteme

Āzijā ir milzum daudziem piena nepanesība

Krišs
14.07.2022 12:47
Reply to  Biteme

Āzijā 10x vairāk patērē soju ne kā eiropā.. Mazliet apgriez galdu un būs taspats kas ar pienu eiropā.
;) Vai tad mums ir jāmirst, ka mājsaimniecībā patērējam moš 250ml pudeli gadā ar sojas mērci, bet Āzijā mājā pudele dienā ir normāli.

Bats
13.07.2022 15:00
Reply to  Krotow

Vainīgi pie šī visa sačakarējuma ir paši abonenti, mikrotransakciju pircēji. Diablo Immortal parāda, ka modelis darbojas, jo muļķu kas piekrīt pilnas spēles vietā saņemt laimētavu ar žetoniem netrūkst. Diemžēl to netrūks arī auto pircēju starpā, līdz ar to ideju ātri adoptēs pārējie ražotāji, līdz drīzā nākotnē “nopirkt visu auto” vairs nebūs iespējams un par mēģinājumiem pabakstīties ar vadiņiem un modčipiem varēsi stāties tiesas priekšā kā par zagšanu. Taču ir arī gaišā puse, spēļu izstrādātāju vidū joprojām ir pietiekami daudzi, kas freemium modeli neatbalsta (FromSoftware, piemēram) un tieši ar to gūst plašu atzinību un nesliktu peļņu – piedāvājot pilnu spēli par… Read more »

Pigors
13.07.2022 15:20

Šķet, ka BMW jau ilgu laiku ieviesis abonementmaksu uz pagriezienu rādītājiem – to ļoti retais abonē.

Krotow
13.07.2022 17:10
Reply to  Pigors

BMW pagriezienu rādītāju slēdzis ir papildus opcija par atsevišķu samaksu.

Reklāma