Reklāma

Honda prezentējusi pilnīgi jauno Civic hibrīdu

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

Savu pirmizrādi Eiropā piedzīvojis 11. paaudzes pilnīgi jaunais Civic e:HEV jeb hibrīda elektriskais transportlīdzeklis. Balstoties uz 50 gadu ilgo pieredzi, jaunais Civic hibrīds apvieno spēcīgu veiktspēju un efektivitāti ar uzlabotu dizaina un komforta līmeni. Ar Honda pārbaudīto e:HEV piedziņas tehnoloģiju jaunais Civic noslēdz Honda zīmola misiju – līdz 2022. gada beigām elektrificēt visus tā galvenos modeļus Eiropā.

HONDA automobiļi izceļas ar plašu salona ietilpību, arī jaunais Civic nav izņēmums. Salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes Civic, tam ir par 35 mm garāka garenbāze, kas ir ļāvusi dizaineriem padarīt salonu vēl ietilpīgāku, gaišāku un uzlabot automobiļa kopējo veiktspējas dinamiku un stabilitāti. Neskatoties uz to, ka jaunais automobilis ir ieguvis pilnīgi jaunu izskatu, ir saglabāta Civic estētika, praktiskums un uz cilvēku komfortu vērstā Honda filozofija. Pilnīgi jaunajam automobilim ir gludākas virsbūves līnijas un sportiskāks siluets, kas iegūts, samazinot dzinēja pārsega augstumu par 25 mm. Izstrādes procesā, izmantojot jaunākās tehnoloģijas, automobiļa kopējais svars ir samazinājies par 20%. Turklāt, sānu spoguļi tagad ir piestiprināti tieši pie ārdurvīm, palīdzot izvairīties no aklās zonas un nodrošinot vēl lielāku autovadītāja un pasažieru drošību.

Pastiprināta uzmanība pievērsta arī akustiskajam komfortam, lai samazinātu braukšanas laikā radītos trokšņus salonā. Nodrošinot mierīgu un relaksējošu atmosfēru salonā, vienlaikus ir uzlabota transportlīdzekļa vispārējā vadāmība, paātrinājuma laikā radot lineāru un klusu braukšanas sajūtu.

Atrodoties Civic salonā, nevar nepamanīt priekšējo, horizontālo paneli, kas izceļ interjera plašumu un jaunus, augstas kvalitātes apdares materiālus, kuriem piemīt ne tikai estētiskās vizuālās īpašības, bet ir arī patīkami pieskarties. Jaunā Civic centrālā skārienekrāna izmērs ir palielināts līdz deviņām collām, un tas pārvietots uz augšu, lai samazinātu transportlīdzekļa vadītāja novēršanos no ceļa. HONDA multimediju sistēma ir aprīkota ar bezvadu Apple CarPlay un Android Auto funkcijām, lai saglabātu nepārtrauktu savienojamību, atrodoties ceļā. Savukārt, lai vēl vairāk uzlabotu transportlīdzekļa un pasažieru labsajūtu braukšanas laikā, Elegance un Sport aprīkojuma versijās ir astoņi skaņu sistēmas skaļruņi, savukārt Advance jau 12 premium klases BOSE skaļruņi.

Honda e:HEV hibrīda elektromobiļa piedziņas tehnoloģija tiek nodrošināta, pateicoties jaunam 72 šūnu litija jonu akumulatoram un diviem kompaktiem un jaudīgiem elektromotoriem, kas darbojas kopā ar jaunu 2,0 litru tiešās iesmidzināšanas dzinēju. Kopā piedziņa nodrošina līdz 135kW lielu motora jaudu  un 315Nm griezes momentu. Jaunajam iekšdedzes dzinējam ir veiktas vairākas izmaiņas arhitektūras elementos, lai palīdzētu sasniegt 41% siltuma efektivitāti, kas ir viens no augstākajiem rādītājiem automobiļu ražošanas nozarē. Šis uzlabotais spēka elements spēj nemanāmi pārslēgties starp EV, hibrīda un dzinēja piedziņu bez vadītāja iesaistes. Jaunajā Civic var izvēlēties četrus braukšanas režīmus – Eco, Normal, Sport un jaunu individuālo režīmu, kas ļauj pēc vajadzības izvēlēties braukšanas veidu. Pilnīgi jaunā Civic mērķis ir panākt, lai CO2 emisijas nepārsniegtu 110 gramus uz km, kas pēc WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) testa ir mazākas par 5 l/100 km.

Pilnīgi jaunais Civic ir aprīkots ar jauno Honda SENSING™ tehnoloģiju sistēmu, kurai ir uzlabotas funkcijas un plašs drošības asistentu skaits. Šai sistēmai ir jaunākas un platākas 100 grādu priekšējās kameras, kā arī ātrāka attēlu apstrādes iespēja, kas būtiski uzlabo kameru un sensoru mijiedarbību. Tā ietver arī uzlabotu sadursmju brīdinājumu sistēmu stūrei un bremžu sistēmai (CMBS), kas nosaka ceļa robežas, tuvojošos transportlīdzekļus, ieskaitot velosipēdus un motociklus, automātiski iedarbinot bremzes. Lai atbilstu stigrajiem Euro NCAP drošības standartiem automobilis ir papildināts ar vairākiem drošības elementiem, tostarp: papildu durvju uzlikām, kas novērš sānu sadursmes iespējamību; priekšējā bampera drošības plāksnēm, kas absorbē trieciena enerģiju un 11 drošības spilveniem.

Apvienojot izsmalcinātu ārējo dizainu, vieglu un gaisīgu interjeru, progresīvās drošības tehnoloģijas un perfektu ekonomijas un veiktspējas apvienojumu, pilnīgi jaunais Civic e:HEV ir visdinamiskākais, efektīvākais un drošākais automobilis.

Kopš Civic izlaišanas 1972. gadā, klienti visā pasaulē ir atzinīgi novērtējuši šo modeli. Kopumā 170 pasaules valstīs pārdoti vairāk nekā 27 miljonu šādu vienību. Pilnīgi jaunais Civic e: HEV ir gatavs turpināt šos panākumus un Latvijā nonāks tirdzniecībā šī gada nogalē.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Spoguļi
25.03.2022 09:53

Nesapratu līdz galam “sānu spoguļi tagad ir piestiprināti tieši pie ārdurvīm”. A kur tie bija piestiprināti pirms tam? Nav kāda tulkošanas kļūda?

Reklāma