Web Analytics
More
    Reklāma

    Visi Twitter lietotāji turpmāk varēs izteikties 280 rakstzīmēs

    Jaunākie raksti

    Jau vairākus mēnešus daži Twitter lietotāji testa režīmā ir rakstījuši 280 rakstzīmju ziņas ierasto 140 rakstzīmju vietā. No šodienas to var darīt ikviens, informē HTTPool Baltics vadītājs Arnis Ozols.

    Twitter platformas pētījumi liecina, ka iepriekš tikai 9% ierakstu jeb tvītu angļu valodā iekļāvās noteiktajā rakstzīmju skaitā. Rezultātā domu nācās pielāgot 140 zīmju formātam. Šī iemesla dēļ daudz laika bija nepieciešams veltīt īsā teksta rediģēšanai un reizēm pat ieraksti netika publicēti. Testa periodā tikai 1% ierakstu neiekļāvās noteiktajā formātā, kas bija dubultots jeb 280 rakstzīmju skaits. Tātad cilvēki mazāk laika veltīja ierakstu rediģēšanai, un tādējādi Twitter platformas lietošana kļuva daudz ērtāka. Turklāt garākiem ierakstiem bija lielāka aktivitāte – kopiena vairāk iesaistījās un reaģēja (atzīmēja “Patīk”, retvītoja un @citēja), ieguva vairāk sekotāju un pavadīja vairāk laika tviterī.

    Reklāma

    Twitter lēmums par rakstuzīmju palielināšanu nebija viegls. Galvenais uztraukuma iemesls – kā izmaiņas ietekmēs laikajoslas izskatu. Tiešām sākotnēji daudzi metās izmantot šo paplašinātās izteikšanās iespēju, taču drīz vien viņi atgriezās pie 140 rakstu zīmēm. Tikai 5% ievietoto tvītu bija garāki par 140 rakstzīmēm un tikai 2% pārsniedza to vairāk kā par 10 rakstzīmēm. Rezultātā laikjoslas pārlūkošanas pieredze būtiski nemainījās un joprojām tur ir redzams tāds pats skaits tvītu kā iepriekš. Salīdzinājumam – laikjoslā tvīti ar attēliem vai aptauju datiem aizņem tik pat vietas kā 190 rakstzīmju ieraksts.

    Twitter platformas produktu vadītāja Aliza Rosena (Aliza Rosen, @alizar) uzsver, ka mērķis ar šīm izmaiņām ir piedāvāt iespēju brīvāk izteikties, tajā pat laikā saglabājot ātrumu un precizitāti, kas Twitter padara par Twitter: “Protams, rēķināmies ar to, ka sākumā visi ar lielu sparu metīsies izmantot 280 rakstzīmju iespējas. Taču paredzams, ka rezultāts būs tieši tāds pats, kāds tas bija testa periodā – cilvēki ir pieraduši izteikties 140 rakstzīmēs.”

    Vienīgais – šīs izmaiņas neskars japāņu, korejiešu un ķīniešu valodu. Šīs valodas lietotājiem joprojām paliks 140 rakstzīmju ierobežojums, jo šajās valodās to specifikas dēļ vienmēr lietotāji ir varējuši pateikt vairāk. Rakstība ir daudz blīvāka.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    08.11.2017 18:12

    Vai tik nebūs kā instagrammā – teksta apjoms nemainīsies, tik palielināsies bezsakarīgu #birku apjoms.

    09.11.2017 10:10
    Reply to  KKTK

    Vajadzētu arī Instagram pie #birku biežuma piedomāt. Reizēm tas kaitina, ka tikai, lai uzmanību pievērstu, tos veselos romānos sagrūž.

    Lapsinieks
    10.11.2017 08:14
    Reply to  Kristaps

    nu tak atsekojies. es šito visu nesaprotu: bieži bļauj, ka bildes sūdi, birkas ne tās – lai gan nav spiesta lieta sekot.

    13.11.2017 09:26
    Reply to  Lapsinieks

    Es nerunāju par piesekošanu vai atsekošanu.

    Lapsinieks
    13.11.2017 10:39
    Reply to  Kristaps

    bet kā tad tas Tevi skar?

    x
    08.11.2017 18:17

    īsā pēdējā rindkopa ir ļoti ietilpīga, un fakts par sevi interesants.

    bet vispār varēja sen uztaisīt garākus tekstus maksājošiem lietotājiem. gribi muldēt – maksā ragā!

    Skābene
    09.11.2017 08:16
    Reply to  x

    Verbālajai caurejai nu būs kur ieskrieties! :D

    09.11.2017 10:14
    Reply to  Skābene

    Verbālā izgāztuve.

    09.11.2017 21:46

    comment image

    Varbūt beidzot Bite, LMT, Lattelecom un Tele2 neprasīs visu laiku sūtīt DM lai atbildētu garāk kā 140 zīmēs

    Reklāma