Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” plāno ievērojamas pārvērtības, lai konkurētu ar “TikTok”

    Jaunākie raksti

    “Meta” izpilddirektors Marks Zakerbergs un citi uzņēmuma dažādu nodaļu vadītāji jau kādu laiku ir skaidri norādījuši, ka konkurēt ar “TikTok” ir viņu galvenā prioritāte. To uzņēmums vēlas īstenot ne tikai funkciju piedāvājumā, bet arī galvenajā plūsmā. Saskaņā ar “Facebook” vadību – sociālais tīkls pašreiz strādā pie būtiskas galvenās plūsmas pārveides, kurā tiktu īpaši uzsvērts ieteiktais saturs no lapām, veidotājiem un personām, kurām lietotājs neseko.

    “Facebook” sociālā tīkla vadītājs Toms Elisons norāda, ka galvenais mērķis esot pārveidot lietotni par “Discovery Engine”. Tas nozīmē, ka sociālais tīkls lielā mērā paļautos uz ieteikumiem, kā tas ir “TikTok” ierakstu plūsmā “For You”. Ieteikumi galvenokārt nāktu no nesaistīta satura, tostarp “Reels”, kas arī automātiski nozīmē to, ka lietotāji savās ziņu plūsmās redzētu mazāk ierakstu no draugiem.

    Reklāma

    Pagaidām nav skaidrs, cik ilgu laiku varētu prasīt šo pārmaiņu īstenošana. Vienlaikus šī arī nav pirmā reize, kad “Facebook” vadība dod kādus mājienus par to, ka sociālais tīkls atrodas lielu pārmaiņu priekšā. Piemēram, Marks Zakerbergs aprīlī atklāja, ka uzņēmums saskaras ar “lielām pārmaiņām”, kas mainīs ziņu plūsmas dinamiku un vairāk uzsvērs mākslīgā intelekta virzītus ieteikumus, nevis draugu saturu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    20.06.2022 12:56

    Beigās sejasgrāmata kļūs vēl grūtāk pārskatāmāka. Un ar vēl stulbākiem ieteikumiem.

    Reklāma