Reklāma

“Facebook” plāno ievērojamas pārvērtības, lai konkurētu ar “TikTok”

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

“Meta” izpilddirektors Marks Zakerbergs un citi uzņēmuma dažādu nodaļu vadītāji jau kādu laiku ir skaidri norādījuši, ka konkurēt ar “TikTok” ir viņu galvenā prioritāte. To uzņēmums vēlas īstenot ne tikai funkciju piedāvājumā, bet arī galvenajā plūsmā. Saskaņā ar “Facebook” vadību – sociālais tīkls pašreiz strādā pie būtiskas galvenās plūsmas pārveides, kurā tiktu īpaši uzsvērts ieteiktais saturs no lapām, veidotājiem un personām, kurām lietotājs neseko.

“Facebook” sociālā tīkla vadītājs Toms Elisons norāda, ka galvenais mērķis esot pārveidot lietotni par “Discovery Engine”. Tas nozīmē, ka sociālais tīkls lielā mērā paļautos uz ieteikumiem, kā tas ir “TikTok” ierakstu plūsmā “For You”. Ieteikumi galvenokārt nāktu no nesaistīta satura, tostarp “Reels”, kas arī automātiski nozīmē to, ka lietotāji savās ziņu plūsmās redzētu mazāk ierakstu no draugiem.

Pagaidām nav skaidrs, cik ilgu laiku varētu prasīt šo pārmaiņu īstenošana. Vienlaikus šī arī nav pirmā reize, kad “Facebook” vadība dod kādus mājienus par to, ka sociālais tīkls atrodas lielu pārmaiņu priekšā. Piemēram, Marks Zakerbergs aprīlī atklāja, ka uzņēmums saskaras ar “lielām pārmaiņām”, kas mainīs ziņu plūsmas dinamiku un vairāk uzsvērs mākslīgā intelekta virzītus ieteikumus, nevis draugu saturu.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
20.06.2022 12:56

Beigās sejasgrāmata kļūs vēl grūtāk pārskatāmāka. Un ar vēl stulbākiem ieteikumiem.

Reklāma