Vācu autoražotāja “BMW” piedāvājumā netrūkst ātru mašīnu, taču tagad “BMW” paši sev uzlikuši jaunu latiņu – prezentēts M5 CS modelis, kas kļūs par jaudīgāko un ātrāko sērijveida “BMW” modeli līdz šim. CS jeb “Clubsport” modeļi ir paši ātrākie un jaudīgākie sērijveida “BMW”.
Šajā mašīnā tiek izmantots pārstrādāts 4,4 litru V8 motors no parastā M5, taču šajā izpildījumā tas attīsta 635 zirgspēkus un 723 ņūtonmetru lielu griezes momentu, kas mašīnai līdz 100km/h ļauj ieskrieties 3 sekundēs, bet līdz 200km/h vajadzēs 10,4 sekundes.
Lai maksimāli uzlabotu mašīnas sniegumu, “BMW” inženieri piedomājuši pie dažādām niansēm – motora stiprinājumi veidoti īpaši šai mašīnai, no M8 pārņemti amortizatori, kas samazina mašīnas augstumu par 7 milimetriem. Ražotājs skaidro, ka tas darīts, lai izlīdzinātu slodzi uz riteņiem. Mašīna jau standartaprīkojumā aprīkota ar 20 collu diskiem, 275 milimetru riepām priekšā un 285 milimetru riepām aizmugurē.
Lai šo visu savaldītu, M keramiskās bremzes arī būs standartaprīkojumā un šī sistēma ir par 23 kilogramiem vieglāka nekā parastajā M5. Papildus svara ietaupījumi gūti, izmantojot oglekļa šķiedras motora pārsegu, spoguļus, aizmugurējo difuzoru un aizmugurējo spoileri.
Salonā atradīsim īpašus sporta sēdekļus, kuri arī veidoti no oglekļa šķiedras, bet uz galvas atbalsta uzdrukāts Nirburgringas trases attainojums. Tāpat atradīsim Alcantara stūri ar ātrumpārslēgšanas lāpstiņām no oglekļa šķiedras un atsevišķus citus dizaina elementus, lai šo auto atšķirtu no pārējiem M5
Šis prieks gan nav nekāds lētais – cenas sāksies no apmēram 140 tūkstošiem eiro, bet pirmās piegādes plānotas jau tuvāko dažu mēnešu laikā.
To es saprotu, cienīgs jauniešu vāģis
Mhm, un nekādas māžošanās ar eko šmeko elektrību :)
Tieši tā.
Jā, lielisks vinterbīters!
Nevaru sagaidīt mest mežā sanslīdē ar pieskrūvētu led bomi uz jumta!
Cik ta ātrums? Gan jau ka elektroniski ierobežots pie kādiem štrunta 250 kāmīšiem….
Par pāris štukām vari nopirkt papildus opciju rūpnīcā, kura atslēdz ierobežojumus.