Reklāma

“BMW” prezentē jaudīgāko un ātrāko sērijveida modeli savā vēsturē – M5 CS

Jaunākie raksti

Kriptovalūtu tirdzniecības platforma “Coinbase” kļuvusi par publisku kompāniju

Kriptovalūtu tirdzniecības platforma "Coinbase" vakar, 14. aprīlī, oficiāli kļuva par publisku kompāniju. Uzņēmuma akcijas ar apzīmējumu "COIN" tagad kotējas...

Prezentēti Audi Q4 e-tron un Q4 Sportback e-tron elektroauto

14. aprīlī Audi Progresa svinību dienā zīmols prezentēja savus pirmos kompaktā izmēra SUV modeļus – Audi Q4 e-tron un...

“Adidas” kopā ar “Lego” izstrādājuši atraktīvus skriešanas apavus

Kompānija "Adidas", vēloties savā sporta apavu klāstā ienest vēl kādas svaigas vēsmas, izveidojusi sadarbību ar nevienu citu kā "Lego",...

Sony izziņojis jaunos Xperia 1 III un Xperia 5 III viedtālruņus

Jaunais Sony Xperia 1 III un Xperia 5 III ietver īpašas fotografēšanas funkcijas un iepazīstina ar pasaulē pirmo maināmo...

Latvijas IT uzņēmums D8 Corporation investēs 2 miljonus eiro, lai veicinātu pakalpojumu eksportu uz Tuvajiem Austrumiem

Finanšu programmatūras izstrādātājs un ieviesējs D8 Corporation finanšu tehnoloģiju produktos un jauna pārdošanas un servisa biroja izveidē Tuvajos Austrumos...

Vācu autoražotāja “BMW” piedāvājumā netrūkst ātru mašīnu, taču tagad “BMW” paši sev uzlikuši jaunu latiņu – prezentēts M5 CS modelis, kas kļūs par jaudīgāko un ātrāko sērijveida “BMW” modeli līdz šim. CS jeb “Clubsport” modeļi ir paši ātrākie un jaudīgākie sērijveida “BMW”.

Šajā mašīnā tiek izmantots pārstrādāts 4,4 litru V8 motors no parastā M5, taču šajā izpildījumā tas attīsta 635 zirgspēkus un 723 ņūtonmetru lielu griezes momentu, kas mašīnai līdz 100km/h ļauj ieskrieties 3 sekundēs, bet līdz 200km/h vajadzēs 10,4 sekundes.

Lai maksimāli uzlabotu mašīnas sniegumu, “BMW” inženieri piedomājuši pie dažādām niansēm – motora stiprinājumi veidoti īpaši šai mašīnai, no M8 pārņemti amortizatori, kas samazina mašīnas augstumu par 7 milimetriem. Ražotājs skaidro, ka tas darīts, lai izlīdzinātu slodzi uz riteņiem. Mašīna jau standartaprīkojumā aprīkota ar 20 collu diskiem, 275 milimetru riepām priekšā un 285 milimetru riepām aizmugurē.

Lai šo visu savaldītu, M keramiskās bremzes arī būs standartaprīkojumā un šī sistēma ir par 23 kilogramiem vieglāka nekā parastajā M5. Papildus svara ietaupījumi gūti, izmantojot oglekļa šķiedras motora pārsegu, spoguļus, aizmugurējo difuzoru un aizmugurējo spoileri.

Salonā atradīsim īpašus sporta sēdekļus, kuri arī veidoti no oglekļa šķiedras, bet uz galvas atbalsta uzdrukāts Nirburgringas trases attainojums. Tāpat atradīsim Alcantara stūri ar ātrumpārslēgšanas lāpstiņām no oglekļa šķiedras un atsevišķus citus dizaina elementus, lai šo auto atšķirtu no pārējiem M5

Šis prieks gan nav nekāds lētais – cenas sāksies no apmēram 140 tūkstošiem eiro, bet pirmās piegādes plānotas jau tuvāko dažu mēnešu laikā.

AvotsAutocar
Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
7 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
reālists

To es saprotu, cienīgs jauniešu vāģis

Kristaps Skutelis

Mhm, un nekādas māžošanās ar eko šmeko elektrību :)

reālists

Tieši tā.

LAN

Jā, lielisks vinterbīters!

Žvingulis

Nevaru sagaidīt mest mežā sanslīdē ar pieskrūvētu led bomi uz jumta!

Aigars Axx

Cik ta ātrums? Gan jau ka elektroniski ierobežots pie kādiem štrunta 250 kāmīšiem….

trel

Par pāris štukām vari nopirkt papildus opciju rūpnīcā, kura atslēdz ierobežojumus.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: