Web Analytics
More
    Reklāma

    BMW skaidro, kāpēc jaunā Neue Klasse ēra sāksies ar krosoveru

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs BMW intensīvi attīsta savus jaunās paaudzes Neue Klasse automašīnas – ražotājs sola, ka ar šiem auto BMW kļūs citāds, vienlaikus saglabājot savas labākās īpašības. Bavārieši ir pazīstami pateicoties jaudīgiem, sportiskiem, lieliski vadāmiem auto, tomēr jaunā ēra sāksies ar iX3 krosoveru nevis kāda cita veida automašīnu.

    Iemesls gan ir gaužām vienkāršs un korporatīvi garlaicīgs. “Lēmums sākt Neue Klasse ar krosoveru ir stratēģisks, jo šodien puse no pārdotajiem BMW ir “X” modeļi. Ir reģioni, kur šie modeļi sastāda pat 2/3 no pārdošanas rezultātiem un tie ir sava segmenta līderi,” izteicies BMW valdes loceklis un R&D direktors Franks Vebers sarunā ar BMWBlog.

    Tiek gaidīts, ka jaunās paaudzes iX3 modelis sērijveida izskatā tiks prezentēts nākamgad, bet vizuāli tas varētu būt gana līdzīgs nupat prezentētajam Neue Klasse X konceptam. Gadu vēlāk sekos arī i3 – šī modeļa koncepts patiesībā tika parādīts kā pirmais, bet ražošanā tam jānonāk 2026. gadā. Šis ir svarīgs BMW modelis un tam nebūs saistības ar līdzšinējo i3 – jaunais auto uzskatāms par elektrisko 3. sērijas līdzinieku.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Bats
    26.03.2024 12:20

    Krosoveru popularitāte ir mīkla. Zemāka efektivitāte, jo lielāka frontālā virsma, kurai jāsitās cauri gaisam, lielāks svars. Augstāks smaguma centrs, kura kompensēšanai jau atkal vajag masīvākus ritošās elementus. Neskatoties uz to, bieži vien nepiedāvā papildus ietilpību nedz salonā, nedz bagāžniekā salīdzinot ar parastu hečbeku vai kompaktu universāli. Tas ir kaut kāds komplekss, kas liek izvēlēties mašīnu ar augstāku jumtu, lai noparkojoties blakus tā izskatās lielāka un attiecīgi dārgāka?

    Krotow
    26.03.2024 13:05
    Reply to  Bats

    Populācijai novecojot, palielinās pieprasījums pēc auto, kurā priekšā sēdošajiem vieglāk ievelties un no tā izvelties :) Un elektroauto krosovera formātā vieglāk bateriju iebāzt. Taču krosoveriem bagāžnieks parasti ir divreiz mazāks kā tā paša izmēra hečbekiem un aizmugurē kājām vietas mazāk.

    Sergejs
    26.03.2024 13:20
    Reply to  Krotow

    Hz, man tai pašā Q7 grūtāk ierāpties (augsti jāceļ kājas) nekā hetčbekā. Izrāpties jā, uz leju izšļūcot un bikses gar slieksni noberžot ir vieglāk😁 Bet pieminētā bagažniekā arī augstāk panckas jāceļ, savukārt..
    Tas ka klīrenss krosoveram ir lielāks (aptuveni kā 15+ gadi atpakaļ parastam auto) nedaudz palīdz pa risēm ziemā braukt – zini ka neuzkārsies ja pa priekšu kāds ar sedanu izbrauca.

    sātana mamma
    27.03.2024 18:58
    Reply to  Krotow

    Man mamma nevar iekāpt x5, par augstu, nevar kāju tā pacelt.turklāt 3er grūti izrausties, bet tomēr varam kaut kur aizbraukt

    Labvēlis
    26.03.2024 15:58
    Reply to  Bats

    95% tas ir ego jautājums.
    Prasot kāpēc piesauc mītisko augstāko braukšanas pozīciju. Fakts ka viņi praktiski nekad nejēdz sev pareizi saregulēt braukšanas pozīciju tiek veiksmīgi laists garām. Kundzītes knapi pāri barankai redz, vai veči kā 18. gs. prostitūtas (bmw gadījumā sķībi) atgāzušies ka knapi stūri sasniedz.

    Ir pavisam neliela daļa (dažus zinu) kuri arī reāli iebrauc kaut kādā ļergā un tad tas ļurpatīgais haldex kaut ko piepalīdz, bet absolūtajam vairākumam vienkārši patīk ka uz ceļa jūtas lielāki. REDZAMĪBA LABĀKA! Tu tač ne redzi ne jūti tur gabarītus, parkoties bez kamerām neprot.

    Iegriba.

    Aleks
    26.03.2024 18:26
    Reply to  Labvēlis

    Augstāka sēdpozicija mīts? Tu ko, esi vispār sēdējis pie stūres X5, X7, GLE vai līdzīgam? Nerunājot par drošību uz LV ceļiem, kur katru nedēļu kādu mazā auto saspiež līdz nāvei. Ja nevari atļauties krosoveri, tad tā arī pasaki nevis izdomā mistiskus iemeslus kāpēc tie ir slikti 😅

    Elektriķis
    26.03.2024 20:52
    Reply to  Aleks

    Turpināsim sacensību: ņemam aizvien lielākos braucamos lai varētu taranēt fūres!
    p.s. arī fūru vadītāji tiek sapiesti…

    Reinis Rozitis
    27.03.2024 10:02
    Reply to  Bats

    > Tas ir kaut kāds komplekss

    Komplekss ir satraukties par to, ko citi izvēlas ..

    Sergejs
    27.03.2024 11:41
    Reply to  Reinis Rozitis

    Te vairāk jautājums izvēlās vai marketologi liek izvēlēties (ieliekam lielāku televizoru, virsū uzmaucam stikla jumtu, sakarinam krāsainas lampiņas + citus spīdekļus pa salonu un lohmobīls ir gatavs) .
    Citādi jā, nav pamata iebilst pret brīvas izvēles principu un tam ka katram ir uz to tiesības nevaru nepiekrist.

    Reinis Rozitis
    27.03.2024 11:50
    Reply to  Sergejs

    > virsū uzmaucam stikla jumtu, sakarinam krāsainas lampiņas

    Ja pircējs to vēlas, tad kapēc ne .. Par gaumi nestrīdās (var brīnities gan).

    Bet par visu varu ņemt un pierādīt, ka viņam tapēc būs “lielāka frontālā virsma, kurai jāsitās cauri gaisam”.. nu paprasīs ražotājam jaudīgāku dzinēju :)

    Bats
    27.03.2024 18:49
    Reply to  Reinis Rozitis

    Citu izvēles sākot ar kaut kādu masu sāk ietekmēt piedāvājumu tādā mērā, ka mazina izvēles iespēju tiem, kas krosoverus neizvēlas. Mēs vēl pagaidām amerikāņus neesam panākuši, taču viņu autoparks kalpo kā pamācošs brīdinājums kas notiek, kad iracionālas izvēles diktē piedāvājumu apburtā lokā.

    Reinis Rozitis
    28.03.2024 00:13
    Reply to  Bats

    > taču viņu autoparks kalpo kā pamācošs brīdinājums kas notiek ..

    Saki, ka amerikāņi, kas vēlas hečbekus, sedanus, universāļus, kabrioletus, minivenus u.c. formas nav vairs no kā izvēlēties? Vieni vienīgi suburbāni un eskalādes?

    Tas būtu tāds vēl interesantāks viedoklis.

    Last edited 2 months ago by Reinis Rozitis
    Zorge
    27.03.2024 12:29
    Reply to  Bats

    Uz manas ielas sniegu šūrē zemo mašīnu īpašnieki. Kamēr svaigs un mīksts ir OK, bet vēlāk, ka sacietē vairs nav labi. Arī Rīgas nosacītajā centrā šajā ziemā nevarēja piebraukt pie ielas malas. Arīvasarā dažas reizēm ir jābrauc pa ceļu, kur “parastās” mašīnas šad tad uzkārās.

    Reklāma