“R” apzīmējums mūsdienās tiek izmantots sportiskākajiem, jaudīgākajiem Volkswagen zīmoliem. Nereti ir arī atsevišķa “R-Line” aprīkojuma versija, kur absolūti parastam, vienkāršam, mazjaudīgam auto tiek uzlikti dusmīgāki bamperi. Tomēr izskan aicinājumi “R” padarīt neatkarīgāku no Volkswagen ar mērķi ražot sportiskus elektroauto.
Šo stāstu Volkswagen koncerna iekšienē mēs jau esam redzējuši ar Cupra. Atceramies, ka savulaik Cupra bija apzīmējums sportiskākiem Seat modeļiem, bet tagad tas ir atsevišķs un gana pieprasīts zīmols, kurš nereti pārspēj Seat. Acīmredzot, koncerna vadība ir pozitīvi iespaidota no redzētā un gatava spert līdzīgus soļus arī ar centrālo zīmolu.
Tehniski “R” nodaļa jau ir nodalīta no pārējā Volkswagen – korporatīvajā struktūrā tā ir izdalīta ārpus pārējā Volkswagen. Vai Volkswagen R varētu iet Cupra ceļu, proti, sākt piedāvāt paši savus modeļus, to pagaidām ir pāragri spriest, tomēr koncerna paziņojums liek noprast, ka šī struktūra tiks vairāk distancēta no pārējā uzņēmuma. Volkswagen saviem sportiskākajiem elektroauto līdz šim izmantoja GTX apzīmējumu, tāpēc arī šī sadaļa formāli ir nosegta. Kāpēc gan nepaņemt kādu no esošajiem modeļiem un to neuztaisīt ievērojami atšķirīgāku? Kā būs, to nezinām, taču būs interesanti sekot līdzi, kā šis jautājums atrisināsies un kas notiks ar “R”.
Bilde pirmajā brīdī izskatās pēc auto ar kuplu dūmu mutuli)
Jāāaa! No trubas caur kapotu!