Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Porsche Taycan Turbo GT ir visu laiku ātrākais un jaudīgākais ražotāja modelis

    Jaunākie raksti

    Porsche Taycan nevienā no savām versijām nav lēns auto – bāzes versijā līdz simtam vajag aptuveni 4,5 sekundes, līdz šim ātrākajās Turbo S versijās to varēja izdarīt arī 2,3 sekundēs. Karalis ir miris, lai dzīvo jaunais karalis – Porsche prezentējuši jauno Taycan Turbo GT, kas kļūst par ātrāko un jaudīgāko Porsche ielas auto, kāds jebkad ražots.

    Nosacītajā standartkomplektācijā šī versija attīsta 777 zirgspēku jaudu, taču, izmantojot “Attack Mode” funkciju, jauda uz 10 sekundēm tiek palielināta līdz galvu reibinošiem 1019 zirgspēkiem. Porsche saka, ka šī funkcija pamatā ir domāta trasei, taču arī uz ielas tās darbība netiks atslēgta un, ja sagribēsies papildus jaudu, tā būs pieejama.

    Izmantojot starta jeb “Launch Control”, 100km/h atzīme tiks sasniegta 2,2 sekundēs. Ja auto tiks piepirkta “Weissach” trases pakotne, kas vienlaikus arī samazina mašīnas svaru, simtiņš tiks sasniegts vēl par sekundes desmitdaļu ātrāk. Fenomenāli straujš paātrinājums ar to neaprobežojas – 200km/h atzīme tiek sasniegta 6,6 sekunžu laikā (ar Weissach pakotni 6,4 sekundes), bet maksimālais ātrums ir 290km/h parastajā versijā un 305km/h trases izpildījumā.

    Kā zināms, jaunie, modernizētie Taycan ir aprīkoti ar uzlabotiem elektromotoriem, kas ir vieglāki, kompaktāki un jaudīgāki. Izmantojot papildus “Weissach” pakotni, Turbo GT ir līdz pat 70 kilogramiem vieglāks nekā Turbo S. No vienas puses tas nav milzīgi daudz, tomēr sīkumi savācas. Tas panākts, izmantojot oglekļa šķiedru sānu spoguļos, B statnē un arī aerodinamiskajās detaļās auto virsbūvei. Porsche pamanījies samazināt svaru bagāžas nodalījumā, tāpat izņemtas vēl vairākas citas opcijas, lai ietaupītu dažus gramus. “Weissach” versijā pat izņemti aizmugurējie sēdekļi.

    Šis modelis aprīkots ar īpaši regulētu “Active Ride” balstiekārtu, tāpat sagatavoti speciāli šai versijai paredzēti priekšējie un aizmugurējie spoileri ar aerodinamiskajām detaļām, veicinot efektivitāti, kā arī piespiedējspēku, lai visu šo jaudu auto spētu nodot līdz ceļam. Trases pakotnei izveidotas atsevišķi papildus aerodinamiskie elementi auto apakšā, vēl vairāk palielinot piespiedējspēka līmeni.

    Taycan Turbo GT ir trasēm vispiemērotākais elektriskais Porsche, kāds šobrīd pieejams. Viens no prototipiem pārspēja Nirburgringas trases rekordu elektroauto, leģendāro apli veicot 7 minūtēs un 7,55 sekundēs, tādējādi pārliecinoši pārspējot Tesla Model S Plaid iespēto. Jau tobrīd tika baumots, ka Porsche gatavojas piedāvāt šādu trases versiju saviem klientiem un te nu tā ir. Par šo prieku, protams, krietni nāksies patukšot bankas kontu – auto sākumcena ir virs 200 tūkstošiem eiro.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Latvietis
    13.03.2024 19:53

    Uzrauj līdz 200 kmh tajās 6.6 sekundēs un atlaid pedāli, lai aizripotu līdz uzlādes stacijai, kur 1,20h lādēs savu miseni.

    Reklāma