Itāļu superauto ražotājs Ferrari pagaidām neatsakās no sava V12 atmosfēriskā dzinēja un kompānija iepazīstinājusi ar savu jaunāko GT klases flagmani ar visnotaļ trāpīgu nosaukumu “12Cilindri”. Šis ir visu laiku jaudīgākais Ferrari modelis, kas izmanto tikai iekšdedzes dzinēja jaudu un nav aprīkots ar hibrīdsistēmu.
Jaunais modelis pārņem stafeti no “812 Superfast”, bet tajā joprojām tiek izmantots Ferrari 6,5 litru atmosfēriskais V12 dzinējs. Inženieri Maranello piestrādājuši, lai tas atbilstu jaunākajām emisiju prasībām, kompānijas pārstāvjiem norādot, ka ir ieguldīts milzīgs darbs, lai to paveiktu.
Ferrari galvenais dizaineris Flavio Manconi izteicies, ka ar šo modeli ražotājs iesāk jaunu ēru un dizaina valodu. Viņš skaidro, ka mērķis bijis izveidot harmonisku dzinēju, iekļaujot visas tehniskās, aerodinamiskās un vizuālās vajadzības. Mašīnas virsbūvē un aizmugurējā daļā iekļauti dažādi aerodinamiskie elementi, lai nodrošinātu mašīnas stabilitāti lielā ātrumā, taču Ferrari, protams, centušies veidot auto tā, lai cilvēki uz ielas atskatītos.
Galvenais, protams, ir auto dzinējs, kas šajā izpildījumā attīsta 820 zirgspēkus, bet ieskrējienam līdz 100km/h vajag 2,9 sekundes, savukārt maksimālā ātruma robeža ir ap 335km/h. Dzinēja virzuļi padarīti par 2% vieglāki, arī citas detaļas piedzīvojušas svara samazināšanas pasākumus. No F1 aizgūti risinājumi nodrošina, ka auto apgriezienu ierobežotājs ir pie 9500 apgriezieniem. Ferrari inženieri norāda, ka tā rezultātā skaņa un sniegums ir “vistīrākais Ferrari dvēseles atainojums.”
Auto cenas Itālijā sāksies no apmēram 395 tūkstošiem eiro, bet, ja vēlēsieties kabrioleta versiju, tad konts būs jāatbrīvo no apmēram 420 tūkstošiem eiro. Tirdzniecība sāksies gada otrajā daļā.
vizuāli ļoti smuks modelis sanācis!
Auto izskatīgs utt. Mazliet mulsina jaunais dizains, visticamāk jo nav pierasts. Aizmugure ir Ferrāriska. Purns tā kā mazliet no citurienes, iespējams sagumzīts McLaren nāk prātā…
Priekša izskatās kā salikums no vecākiem Ferrari.
Dzinēja virzuļi padarīti par 2% vieglāki, kas palielināja cenu par 20%
Interesanti, uz kā rēķina tas sasniegts
Vieglāks materiāls vai mazāk materiāla
Proletariātam elektro – elitei atmosfēra … laiki mainās :)
Šis auto atgādina savulaik Linusa Torvalda pirkstiņu NVIDIA virzienā. Šis ir uz EV virzienu. Kas grib, lai pērk. Auto tā tīri neko. Lai ir puikām par ko sapņot.