Web Analytics
More
    Reklāma

    Mercedes izskata veidus, kā AMG modeļos atgriezt V8 dzinējus

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Mercedes izskata veidus, kā savos sportiskajos AMG modeļos pārskatāmā nākotnē varētu atgriezt V8 dzinējus. Tā sarunā ar mediju Car and Driver izteikušies divi AMG pietuvināti avoti.

    Mercedes savos jaunākajos AMG C 63 un E 63 modeļos atteicās no V8 dzinēja, lai Mercedes labāk iekļautos kaitīgo izmešu normu rāmjos. Piemēram, jaunajā C 63 S modelī līdzšinējais V8 dzinējs ar 501 zirgspēka jaudu tika aizstāts ar plug-in hibrīda jaudas agregātu, kurā izmantots četrcilindru turbomotors, sistēmai kopumā attīstot 671 zirgspēku. Jau kopš brīža, kad tika ziņots par šādām pārmaiņām, AMG pircēji skaidri un gaiši lika noprast, ka četru cilindru zaudēšana ir daudz nozīmīgāka nekā papildus zirgspēki un griezes moments. Arī AMG E 63 sagaida pārmaiņas, ražotājam atsakoties no V8 un izmantojot plug-in hibrīda sistēmu ar sešcilindru dzinēju.

    Reklāma

    Publikācijas autors Džordžs Kačers raksta, ka viens no iemesliem šādam viedoklim ir tas, ka pircēji domā, ka jaunie AMG modeļi nebūs gana jaudīgi un spējīgi konkurēt ar attiecīgi BMW M3 un M5. Uz papīra jaunais C 63 ir jaudīgāks un BMW M3 sakauj vienos vārtos, taču viņš norāda, ka stāsts nav tikai par ātrumu, bet gan to, kā šis ātrums tiek iegūts – AMG klienti gluži vienkārši sagaida vājprātīgu V8 motoru, kas ātri vien iznīcinās riepu komplektu, kā arī skaļas izpūtēja notis. Nenoliedzami, atverot motora pārsegu un tur ieraugot V8 dzinēju, sirds sāks sisties straujāk nekā tad, ja ieraudzīsiet 2.0 litru četrcilindru dzinēju. Pat, ja četrcilindru dzinējs ir jaudīgāks, pateicoties dažādiem inženierzinātņu brīnumdarbiem.

    Ziņas no vācu autoražotāja liecina, ka inženieri jau esot ķērušies klāt 4.0 V8 dzinējam ar divām turbīnām, lai tas atbilstu gaidāmajām Euro7 prasībām. Mercedes inženieri norāda, ka arī jauno modeļu šasijās un virsbūvēs būs iespējams izmantot šo dzinēju veicot nelielas izmaiņas. Tiek cerēts, ka tas mašīnās varētu atgriezties ap 2026. gadu un izmantot plug-in hibrīda sistēmu. Šādā izpildījumā šis konkrētais V8 dzinējs jau tiek lietots GT63 SE Performance un AMG S63 modeļos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Sergejs
    08.08.2023 11:46

    Kaut kā tā, varbūt? -))

    https://www.youtube.com/watch?v=WvqwMcSqz84

    Biteme
    08.08.2023 11:57

    “atverot motora pārsegu un tur ieraugot plastmasas vāku ar V8 uzrakstu, kas nosedz dzinēju.” – vajag šādu vāku pārdot kā papildaprīkojumu neapmierinātajiem R4 dzinēju īpašniekiem)

    Sergejs
    08.08.2023 12:51
    Reply to  Biteme

    Laba ideja, 95% tak pērk ar acīm -)

    Skābene
    08.08.2023 12:13

    Ies Lexus pēdās un būs V8 hibrīdi.

    Reklāma