Web Analytics
More
    Reklāma

    Ko Kursors Tev Neraksta #87 + Egija Gailuma (OX Drive)

    Jaunākie raksti

    Ansis, Henrijs un Kristaps diskutē par aizvadītās nedēļas tehnoloģiju aktualitātēm Latvijā un pasaulē. Šajā podkāsta epizodē viesojas šarmantā Egija Gailuma (OX Drive) un ar viņu kopā runājam par elektroauto nomas niansēm.

    Šajā epizodē runājam par:

    Kā klausīties “Ko Kursors Tev Neraksta” podkāstu?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Čiekurs
    12.05.2024 14:40

    Ansis klausās Apple prezentācijas, jo tur draugus tuvu, bet ienaidniekus vēl tuvāk :D

    Intervija bija super interesanta. Paldies!

    Kaspars
    13.05.2024 14:59

    Jā, intervija interesanta, paldies!
    Es gan saklausīju, ka viņiem nav izdevies realizēt potenciālu Ltavijā, jo trūkst mašīnas, bet tuvākā gada plānā ir atvērt jaunu tirgu…kur arī nevarēs sevi realizēt, jo trūkst mašīnas?

    mazliet jocīgs moments stratēģijā …

    Žube
    13.05.2024 19:10

    Intervija interesanta, paldies!
    Tikai nesaprotu, kāpēc Egija visu laiku kliedz.

    Kaspars
    13.05.2024 22:10

    Izcils biznesa modelis, lādēt savus īres auto bez maksas Tesla supercharger uzlādes stacijās, neskatoties uz to, ka Tesla saka, ka to nevar darīt. Un pēc tam pilns Inets ar škrobīgiem Tesla privātajiem, kuri netiek pie uzlādes, jo ox drive nespēj novākt savus auto no uzlādes stacijas…….

    Biteme
    13.05.2024 23:00
    Reply to  Kaspars

    Jāsaka, ka tā ir tikai un vienīgi Tesla neizdarība. Tas būtu tik vienkārši – ka lādētājs mācētu atšķirt privātos auto no uzņēmumu un nomas auto. 21.gs. taču.

    Kiki
    14.05.2024 05:53
    Reply to  Kaspars

    Intervijā Egija tak izskaidroja, ka 5-6 mašīnas pa nakti, pret 150 autoparka auto, nav nekāds bizīts un uzvārīšanās. Ox drive lādējas visos lādētājos.

    Kaspars
    14.05.2024 16:02
    Reply to  Kiki

    Jā, te nu gan es teiktu, ka nesmuki
    bizīts nekāds, jo tur lādē tikai 3% mašīnu, bet jebkuram teslas īpašniekam, kurš gribēs vakarā/naktī uzlādēties, tas nozīmē, ka vienīgais teslas bezmaksas lādētājs nebūs pieejams teju 100%

    nekas pret kaut ko – ir tomēr starpība!

    ja “mēs jau neko kā bizness neieekonomējam”, tad nelieniet pie tā lādētāja, jums nekas daudz nemainīsies, bet teslas īpašniekiem rajonā mainīsies !!!

    Biteme
    14.05.2024 16:05
    Reply to  Kaspars

    Kas centu nekrāj, pie eirīša netiek! Tikai vēsā seja jātaisa, sak, man tas eiro neko nenozīmē.

    Kaspars
    14.05.2024 17:22
    Reply to  Biteme

    Un pat atmetot visu to, ka šī parazitēšana ir uz citu rēķina, kas tas vispār par attaisnojumu, ,ka nevar samaksāt?

    Vispār vai tas “mēs gribam samaksāt, bet nevaram, tapēc izmantojam par brīvu” nav tā pat kā ienākt veikalā, kurā nepieņem karti un teikt “es gribu samaksāt, bet man nav skaidras naudas, tapēc es to desu ņemšu tā pat”?

    Ja ir jāmaksā, bet nav legāla veida samaksāt, tad pakalpojumu nevajag lietot! Punkts.

    Kiki
    14.05.2024 22:47
    Reply to  Kaspars

    Saprotu, ka OX drive problēma ir nevis eirīši, bet lādētāju infrastruktūras trūkums. Es diezgan labi saprotu, ka 150 mašīnas uzlādēt nakts laikā pie esošajiem lādētājiem nav diezko vienkārši, maksas vai bezmaksas. Tāpēc lādē visur, kur var.

    Kaspars
    15.05.2024 13:16
    Reply to  Kiki

    Jā, te nu stāsta, bet krietni pārspīlēti.. braucot naktī caur Rīgu, es neredzu, ka visi Rīgas lādētāji būtu aizņemti ar teslām..tikai teslas lādētāji :)

    Un, ja Tev kā uzņēmumam, trūkst šī kritiskā infrastruktūra, tad Tu strādā pie tā, lai to radītu. Tā vietā, lai aizņemtos miljonu un šautu mazu floti kaut kur jaunā tirgū un tur saskartos ar tieši to pašu, var taču investēt un uzbūvēt lādētāju par ku tepat Latvijā. Nu kaut vai pāris lādētājus, lai tos teslas superchargerus var atstāt mierā..

    Ja trūkst, un tā ir brīva niša, tad tur ir bizness..
    var uzbūēt lielāku lādētāju parku un būs, kur pašiem pa lēto lādēties un varēs citiem ar profitu ļaut lādēt..
    Negribās tik lielu kapitāla ieguldījumu – lūdzu, esošie lādētāju operatori piedāvā Tev pie uzņēmuma uzstādīt savus lādētājus un nomāt
    pat pie šī scenārija, ir iespējams setup, ka Tu iekasē naudu par to, ka citi pie tevīm lādējas un vismaz atsist nomu

    Bet nē, tā vietā jau ptro gadu ņaudēšana, ka nav kur lādēt, tapēc jālādē pie teslas lādētājiem un jānīstas ar teslu īpašniekiem

    Reklāma