Uzņēmums CIRP ir publicējis kārtējo interesanto pārskatu par to, cik lielu iebūvēto atmiņu izvēlas jaunu iPhone 15 modeļu pircēji. Tas atklāj, ka vairāk nekā pusē iPhone 15 Pro pircēju jau sākotnēji izvēlas lielāku ietilpību.
Atmiņas ietilpības izvēle atšķiras starp klasiskajiem un Pro sērijas iPhone 15 tālruņiem. Proti, 36% klasisko iPhone 15 pircēju izvēlas modeli, kuram ir lielāka atmiņas ietilpība nekā bāzes 128GB. Tikmēr iPhone 15 Pro sērijas modeļu pircējos šis lēmums tiek veikts vēl biežāk – 54% gadījumu.
Tā ir pietiekami liela atšķirība, zinot to, ka iPhone 15 Pro maksā vairāk nekā iPhone 15 sērija. Šis pārskats norāda uz to, cik labi Apple zina savus klientus un pārāk neaizraujas ar bāzes atmiņas palielināšanu, jo potenciālie pircēji tāpat ir gatavi par to piemaksāt. Kā arī šī ir pozīcija, kas spēj labi palielināt ieņēmumus no katra pārdotā telefona.
Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, tieši iPhone 15 sakarā ir redzams, ka šis pircēju skaits, kuri izvēlas palielināt atmiņu pieaug. Kaut arī Apple to ik pa laikam palielina, tik un tā pircēji izvēlas vēl lielāku ietilpību. Visticamāk, ka pateicoties šādai pircēju interesei, Apple arī negrasās strauji palielināt iPhone modeļu bāzes atmiņas izmēru.
Ar ko viņi iesmēŗē tos aifonus, ka cilvēki ir tik uzticīgi))
Droši vien ar normāli strādājošu 5G/internetu…
Nevajag pirkt visādus boutique androidus, kam ir problēmas ar zonu, jo visa nauda iztērēta mārketingā….
Vaitad pixelis nav visu androidu androids un kara dievs?
Tā pa nopietno runājot pērk tādēļ, ka iphons piedāvā to, ko neviens cits viedtālrunis nepiedāvā, plus pieradums pie ekosistēmas.
Strādājošs tīkls nav nekas tāds, lai par to maksātu $$$ – cita lieta, ja pērk dēļ apple servisiem vai izskata, vai domas ka apple ir kruti, pieradums, atkarība – tie visi ir derīgi iemesli. bet par tīklu/sakariem vien noteikti nav vērts maksāt vairāk kā eur200
Labāk strādājošs tīkls nekā, nestrādājošs, jeb tas vairs viedtālrunim nav svarīgi? 😀
Savienojamība ar lapsi, tas ir tas ko neviens cits ražotājs nepiedāvā.
Par konkrēta produkta cenām nav vērts runāt, 200eur ierīce ir 200eur ierīce, bet runājot par flagmaņiem gan viedtālruņu, gan datoru ziņā apple nav nekas īpšs, datori pat lētāki, nekā līdzīgas veiktspējas hp, lenova, del, ms. Viedtālruņi? Tadā pašā cenā kā top samsung, sony un pat xiaomi…
Nesaprotu šito gaušanos par nestrādājošu tīklu…..kuram telefonam tas tā ir? Es pat nesaprotu ko te var apspriest – ja telefonam raustās tīkls, pārtrūkst sarunas – tas ir štrunts neatkarīgi no tā cik tūkstošus esi par to atdevis vai cik daudz titāna tajā ir))
Tas bija joks sakarā ar Pixel 5G, atbildot uz Tavu pirmo komentāru par “ko viņi iesmērē”.
pixel, ārpus ASV tas jau tikai ir tāds joks
Āa, tad jau viss kārtībā…🫡
iphone komercijas veiksmes pamatā ir cits princips – “patērētāju kultūra” – vajag jaunāko un “modernāko” un tā katru gadu. Un liela daļa cilvēku arī visu dzīvi tā arī pavada – dzenoties pēc “modernākā” – zinu tik daudzus iphonistus, kas katru gadu pērk jaunāko modeli, bet tā arī ne reizi nav bijuši ārpus Latvijas robežām vai kādu kultūras pasākumu:) Lai cik skarbi nebūtu bet visi komersanti, kuru sauklis bija iekārtas izturība ir aizgājuši pa burbuli – pirmkārt – daudz mazāk ienākumu, jo cilvēks 1x nopērk izturīgu telefonu un tad 5-8 gadus nemaina un otrkārt – publika par to aizmirst, jo nav nekā jauna tiem katru gadu.
PS iphone telefoni nav tik slikti- baterijas jomā vienīgi varēja būt labāk, bet nu ja nepērc telefonu uz 4-5 gadiem, bet tika 1-2 gadiem, tad tā nebūs problēm
Dažādi cilvēki rīkojas dažādi. Ir tādi, kas katru gadu pērk jaunāko iPhone, Galaxy vai jebkāda cita iecienītā zīmola produktu un ir tādi, kas savus telefonus lieto gadiem ilgi. Es pats lietoju pēc mūsdienu standartiem morāli novecojušu iPhone 11 un īsti bēdu nezinu. Tas ir tīrs attieksmes jautājums. Mūsdienīgi telefoni (ja vien nepērc pavisam lētu ierīci) spēj darboties gadiem ilgi.
bet tāda jau arī bija mana doma, ka apple ļoti sekmīgi izveidoja biznesu uz cilvēkiem, kas dzīvo pēc patērētāja kultūras principa – katru gadu tās lielās atklāšanas, preses reklāmas par to ka nu iekārta ir cik tur % jaudīgāka par iepriekšējā gada modeli, lai gan 98% cilvēku pietiktu tik ar 1/10 daļu no iekārtas jaudas. No vides viedokļa patērētāja kultūra ir ļoti slikta – ASV viena saražo aptuveni pusi visas pasaules drazas okeānos un gaisā, bet no biznesa viedokļa – izcila. Svarīgi ir prast atrast balansu – apple gan nekad nav mega izcēlies ar vides ilgtspējīguma domāšanu un ir globāli viens no lielākajiem rukšiem – visi tie PR par recycling ir totāls bulshits, toties apple ir top5 uzņēmums globāli:)
Nosauc man kaut vienu no TOP5 viedtālruņu ražotājiem, kas šādi nedara :) Un par ilgstpēju, domāju, Apple dara vairāk kā pārējie TOP5 konkurenti kopā ņemti.
bet loģiski, ka šodien visi TOP5 ražotāji seko tam pašam principam, jo neviens jau negrib ciest fiasko… Bet nu par Apple ar domāšanu šoreiz būs par maz:)) – dati uzrāda, ka apple saražo gandrīz tik pat atkritumus cik visi pārējiem ražotāji kopā… Visi tie saukļi, ka telefonam vajag titāna korpusi un ko tik vēl nē, lai gan pēc gada būs nākamais modelis – mega vides piecūkošana no apple puses kā viens no piemēra. Ja vajag vēl citi piemēri – tad citas kompānijas izveido ražotnes un tās attīsta desmitiem gadu, kamēr apple koncepcija ir piedirst apkārtni un tad ražotni pārcelt/outsource uz citu valsti. Par apple netaisos strīdēties laba vai slikta produkcija, bet nu to, ka ir lielākie rukši ir sen zināma patiesība. Ja ES nebūtu sākusi celt traci, tad joprojām mums būtu kaudze IT junk, kad neder iepriekšējais vadiņš jaunajam modelim, jo ir pamainīts pin – apple stratēģija pirmajos gados:)
Hmm. Autobūvē tā ir normāla parādība. Brīnums, ka benzīns nav jālej specifisks katram. Un dažas skrūves var nopirkt arī depo.
Tos datus par atkritumiem studijā!
Tiešām pašam nešķiet smieklīgi, ka apple saražo vairāk atkritumu par samsung? 😀
Par ražotnēm arī – piemērus studijā, un tieši salīdzinot ar citiem lielajiem ražotājiem!
Ir aitas, ir cirpēji.