Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā izstrādātā un ražotā elektriskā skrejriteņa SWAN apskats

    Jaunākie raksti

    Nu, jau pavisam droši varam apgalvot, ka pavasaris ir ieradies! Un kur pavasaris, tur arī mikromobilitāte ar dažāda veida elektriskajiem stāvdrāžiem, skrejriteņiem, velosipēdiem un mopēdiem. Esam iepriekš šādus produktus testējuši un arī šodien parunāsim par vienu no tiem.

    SWAN ir elegants saliekams elektriskais skrejritenis ar unikālu salokāmu alumīnija rāmi. Tam ir liela izmēra riteņi komfortablai braukšanai arī pa izaicinošu ceļa segumu, hidrauliskās bremzes drošai braucamrīka apstādināšanai un tas sver nepilnus 15kg. Skrejritenis ir izstrādāts un ražots tepat Latvijā (Daugavpilī) un to radījusi komanda ar vairāku gadu desmitu pieredzi personalizētu motociklu un automobiļu projektēšanā un ražošanā. Starp uzņēmuma klientiem ir arī Holivudas slavenības!

    Reklāma

    Gulbja formas dizains un pamatīga uzbūve

    Ja uz šo skrejriteni paraugāmies no sāna, ir skaidrs, kāpēc tas iemantojis SWAN nosaukumu. Tas tiešām izskatās pēc gulbja. Skrejriteņa rāmis ir veidots no pamatīga izmēra aviācijas klases alumīnija. Tādējādi rāmis ir ne tikai izturīgs, bet arī viegls. SWAN sver 14.5 kilogramus, kas būs īpaši jūtams, kad skrejriteni nesīsim vai salocītā stāvoklī ripināsim. Salīdzinājumam, vairums Latvijā pieejamo koplietošanas skrejriteņu ir smagāki.

    Šo skrejriteni varam iegādāties vairākos krāsojumos – melnu, pelēku (kā testa modelis) un baltu. Starp citu, eksistē arī SWAN Diamond Edition īpašā versija, kam korpuss ir hromēti spīdīgs un ražotājs piedāvā iespēju braucamrīku personalizēt ar mums vēlamu uzrakstu. Šī versija maksā dārgāk – 2950 EUR, bet tehniski tai nav citu atšķirību no apskatāmā SWAN skrejriteņa.

    Vispār man patīk ideja, ka rāmis ir veidots no divām caurulēm, jo tas labi pasargā akumulatoru, kas atrodas pa vidu. Tāpat arī ripināšanai (salocītā stāvoklī) paredzētie ritentiņi piepalīdz skrejritenim uzbraukt uz kādas augstākas apmales.

    Skrejritenim varam ieslēgt apgaismojumu priekšā un aizmugurē, taču aizmugures lampiņa nereaģē uz bremžu piespiešanu. Respektīvi, tā vai nu deg, vai nedeg.

    Zemāk bildē vari apskatīties, kā naktī izskatās skrejriteņa priekšējais apgaismojums. Ļoti spilgts apgabals, taču praktiski jēgas no tā nav daudz, jo mūsu skatiens tomēr būs vērsts uz priekšu nevis uz leju.

    Stūre ir diezgan šaura, taču rokturi man šķita ērti, jo uz tiem varam atlaist plaukstas. Tad nevajadzēs visu laiku iekrampēties rokturos. Akseleratora svira ir diezga pierastā vietā pa labi un to varam piespiest ar labās rokas īkšķi. Ērti rādītājpirkstu sniedzamības attālumā ir arī bremžu sviras. Plus, kreisajā pusē mums ir vienkāršs, bet funkcionāls zvaniņš ar kura palīdzību varam pabrīdināt apkārtējos par savu pietuvošanos.

    Viens no SWAN skrejriteņa plusiem ir tā lielie piepumpējamie 16 collu riteņi. Cik saprotu, tas ir diezgan standarta izmērs velosipēdu riteņiem, tāpēc varēsim ērti atrast un iegādāties gan riepas, gan kameras. Ar lielāka izmēra riteņiem skrejritenis vieglāk ripos pāri mūsu pusē tik nelīdzenajiem ceļiem un ietvēm.

    Skrejriteņa abi riteņi ir aprīkoti ar hidrauliskajām disku bremzēm, kas darbojas precīzi un ļauj droši apturēt mūsu braucienu.

    Lai skrejriteni būtu ērtāk pārvadāt vai uzglabāt, to var salocīt. Uz paša braucamrīka ir diezgan uzskatāmi parādīts, kādā secībā ir jāveic darbības, lai veiktu šo procedūru un jau pēc dažiem mēģinājumiem piešausimies to izdarīt neskatoties.

    Tātad, priekšpusē skrejritenis salokās un stūres stienis stingri ieklipsējas pie aizmugurējā riteņa. Savienojumi abās pusēs ir stingri un skrejritenis pats no sevis neatvērsies.

    Salocītā stāvoklī tas aizņem visnotaļ maz vietas un mēs to varam ērti ripināt uz priekšu laukā no mājas vai kādā publiskā vietā. Piemēram, es nebiju paspējis nopirkt normālu slēdzeni, lai skrejriteni droši atstātu pie kāda Rīgas tirdzniecības centra, kur man bija ieplānota tikšanās un salocītā stāvoklī SWAN ripināju līdzi. Neviens apsargs man neaizrādīja un tas liek domāt, ka skrejriteni varu ērti paķert sev līdzi arī citās publiskās vietās.

    Salocītā stāvoklī skrejritenis aizņem aptuveni 110 x 55 x 20 cm telpas, kas ir OK, lai to varētu ērti pārvietot, taču būs par daudz, lai iebāztu mazāka izmēra mašīnā. Manuprāt, te vajag vai nu universāli, vai džipu, lai šādu skrejriteni varētu normāli pārvadāt ar auto. Es savā Hyundai to nevaru ielikt.

    Vienīgā nianse, kas man mazāk patika – teleskopiskais stūres stienis, kuram stūres pozīcija nofiksējas ar zemāk bildē redzamo mehānismu. Katru reizi, kad atlokām skrejriteni, mums vajag iztaisnot, pareizā augstumā noregulēt un nofiksēt stūri. Es gribētu te redzēt kaut kādu fiksētāku risinājumu, lai man ir jāveic mazāk darbības. Es ticu, ka tas ir iespējams.

    Visādi citādi, SWAN skrejritenis izskatās labi un tas ir uzbūvēts patiešām pamatīgi. Plus, ja kaut kas ar to atgadās, mums ir skaidrs kur griezties – swan-escooter.com. Proti, ražotājs un apkopes iespējas ir tepat Latvijā.

    Vienkāršs, bet labi saskatāms un informatīvs displejs

    Skrejritenis ir aprīkots ar vienkāršu, bet diezgan funkcionālu borta datoru ar mazu, bet informatīvu displeju. Tas parāda mūsu braukšanas ātrumu, atlikušo baterijas līmeni un nobraukuma informāciju vai laiku. No šī borta datora varam arī ieslēgt/izslēgt apgaismojumu, kā arī pieregulēt braukšanas režīmu (ātrumu). Mazliet dziļāk parokoties izvēlnēs, mēs varam atrast iespēju iestatīt automātiskās izslēgšanās laiku, kā arī iestatīt paroli. Displejs ir apgaismots un labi saskatāms arī tumšā laikā.

    Piezīmēšu, ka skrejritenim šobrīd nav pieejama mobilā lietotne, kas kļūst par diezgan izplatītu praksi šādiem mikromobilitātes rīkiem.

    Skrejriteņa uzlāde

    SWAN skrejriteņa kāju atbalsta platforma ir izņemams akumulators. Kā redzam attēlā zemāk, tā izcelšanai ir iebūvēts ērts rokturis un drošībai akumulators ir pieslēdzams pie skrejriteņa rāmja.

    36V 10Ah (360WH) akumulators ir diezgan viegls un uzlādēts spēj nodrošināt līdz 35km nobraukumu.

    Uzlādi varam veikt vai nu pa tiešo pašam akumulatoram, vai izmantojot skrejriteņa rāmī iebūvēto uzlādes portu. Abos gadījumos visnotaļ smalkās konstrukcijas pieslēgvietu sedz vāciņi, taču man tie šķita diezgan nedroši. Visu laiku bija sajūta, ka tie nokritīs un ports piedzīsies ar ūdeni vai smiltīm. Šo aspektu noteikti var kaut kā uzlabot un padarīt drošāku. Pilna akumulatora uzlāde aizņem 3-5 stundas.

    Braukšana ar SWAN ir viegla

    SWAN skrejritenis man patika ar to, ka tas ir stabils. Kāju atbalsta platforma ir pietiekami plata, lai uz tā varam ērti nostāties ar kājām braukšanas virzienā nevis kā uz sniega dēļa. Tāpat ērtai braukšanai piepalīdz 16 collu riteņi. Pat ja sanāks šmuce un tos pārsitīsim, riepas un kameras ir pieejamā izmērā un varēsim nomaiņas komplektu iegādāties ikvienā sevi cienošā veloveikalā.

    Skrejriteni uz priekšu dzen aizmugurējā riteņa rumbā iebūvētais elektromotors un tas spēj attīstīt līdz 25 km/h ātrumu. Motors spēj attīstīt līdz 450W maksimālo jaudu un tam ir 36Nm vilkme. Pilsētas apstākļos lielāku ātrumu šādiem braucamrīkiem nevajadzētu attīstīt un no otras puses – ar SWAN nebūtu jāatrodas uz ceļa braucamās daļas, kur nepieciešams lielāks ātrums. Tāpēc ļoti adekvāts sniegums. Ražotājs norāda, ka maksimālā pieļaujamā slodze ir 105kg un tā kā es esmu makans tēviņš, kas sver aptuveni šādu svaru, tad varēju secināt, ka, lai arī nekāda straujā raķete SWAN nav, tomēr nav arī tā, ka tas vispār nebrauc. Es ar šo skrejriteni spēju attīstīt 20-21 km/h ātrumu.

    Ak, jā, ar SWAN mēs varam braukt kā ar parastu skrejriteni arī tad, ja akumulators būs izlādējies. Nereti elektriskie skrejriteņi nobloķē motoru, kad ir izlādējušies.

    Skrejritenis ir diezgan garš un tāpēc jābūt uzmanīgiem pārbraucot dažādus šķēršļus. Piemēram, uz šādiem pieskrūvējamiem “guļošajiem policistiem” labāk braukt iesānis nevis perpendikulāri virsū, jo apskrāpēsim apakšu. Vēl viena nianse, kam jāpievērš uzmanība – tie mazie transportēšanas ritentiņi var skart zemi, ja mēģināsim veikt straujas virāžas.

    Bet visādi citādi braukt ar šo skrejriteni ir viegli. Tas ir salīdzinoši viegls, komfortabls un paredzami paātrinās un sabremzējas. Kājām vietas ir daudz un arī stūre ir ērta.

    Noslēgumā – stilīgs skrejritenis ar noderīgām īpašībām!

    Ļoti ceru, ka šogad mums sanāks vairāk notestēt dažāda veida elektriskos braucamrīkus sākot no mazajiem mikromobilitātes rīkiem, kā apskata vaininieks – SWAN, līdz elektriskajiem mopēdiem (kādus jau esam testējuši) līdz pat elektriskajiem motocikliem, kādi beidzot sāk parādīties arī uz Latvijas ceļiem!

    Konkrētais SWAN elektriskais skrejritenis man kopumā patika – tas ir pamatīgi uzbūvēts, stilīgs un spēj uzticami darīt savu darbu. Protams, ap 2200 eiro cena ir liela un salīdzināma ar elektriskajiem velosipēdiem, taču SWAN viens no lielajiem trumpjiem ir iespēja to ērti salocīt un pārvietot apkārt. Tādējādi varēsim skrejriteni neviena neapsaukti ieripināt tirdzniecības centrā vai birojā.

    SWAN skrejriteni vari ērti ieripināt birojā

    Ņem vērā, ka arī šādam elektriskajam skrejritenim no 1. aprīļa Latvijā ir jābūt reģistrētam un par mūsu pieredzi mēģinot reģistrēt šādu braucamrīku, rakstījām pavisam nesen. Aicinu izlasīt šo pieredzes stāstu! :)

    Pieredze: cik briesmīgs ir jaunais bubulis – elektriskā stāvdrāža reģistrācija?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    28 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    19.03.2024 13:26

    Pārsitot par maz piepumpētu kameru, riepa 99% gadījumu nav jāmaina. Tāpēc par to ‘katru veloveikalu’ satraukties nevajadzētu, arī tāpēc ka ne kurā katrā būs tik specifisks riepas izmērs. Bet ko gan mūsdienās nevar nopirkt interneta veikalos.

    Izbrīna krāsu izvēle – melns skūteris ir mazgadīgo bmw pasažieru sapnītis, pelēka (īpaši metālika) ir glīta, bet abas ir nepraktiskas no satiksmes drošības viedokļa. Mēs taču gribam, lai gājēji pa kuriem domāto ietvi jūs plānojat braukt ar šo sprauno braucamo, pamana jūs jau laicīgi, vai ne tā? Un zvaniņš te nelīdzēs – ja gājēji jūs nepamanīs, nāksies vien darbināt hidrauliskās disku bremzes un cerēt, ka to darbība (priekša/aizmugure) ir saskaņota par labu stabilitātei.

    And-so
    19.03.2024 14:58
    Reply to  Biteme

    Par krāsu gan nepiekritīšu, tā kā šāda braucamrīka pirkšanu apsveru situācijām, kad man ir jāierodas uz sapulcēm zolīdi ģērbtam, nevis velo ekipējumā .. es personīgi negribētu spilgti dzeltenzaļu, vai sazin vēl kādā tonī mirgojošu tīņu murgu, ja esmu uzvalkā :D Un vispār cilvēkiem, kas šo lieto darbam, manuprāt tieši neinteresēs krāsaināks variants. Par drošību jā, būtu labāk .. bet tapēc Tev ir lampiņas gan, priekšā, gan aizmugurē, kas tumšā laikā pietiekami palielina pamanāmību uz ceļa.

    Biteme
    19.03.2024 15:27
    Reply to  And-so

    Kāpēc uz rozā skūtera nevar braukt ģērbies zolīdi (lai ko tas arī nenozīmētu)? Rozā krekls pie biznesa uzvalka ir OK, bet rozā skūteris vairs neder? Es tev teikšu – ja cilvēks vispār brauc ar skūteri, tad viņam jau ir jābūt gatavam, ka viņu uzskatīs par jampapmpiņu t.sk. tie kas uz sapulci ierodas zolīdos auto.

    Ar laiku (vairāk piedaloties satiksmē) uzzināsi, kas un kādā mērā ietekmē satiksmes dalībnieku pamanāmību un lampiņas ir tikai daļa no arsenāla, īpaši noteiktos apgaismojuma apstākļos.

    Bet es jau neko neuzspiežu, man liekas ka melns braucamais ir vienkārši neglīts no krāsas viedokļa un papildus arī sliktāk pamanāms. Nav jau vairs Ford-T laiki) un melna krāsa ir vislētākā.

    Biteme
    19.03.2024 15:45

    Black Cars Research suggests that black vehicles are involved in accidents much more frequently than other color cars. During the day, black vehicles are associated with about a 12 percent increase in crash risk. At night, you’re about 47 percent more likely to get into an accident when you’re driving a black car.

    Slais
    19.03.2024 18:53
    Reply to  Biteme

    Ar laiku, vai ne ar laiku…
    Tici man, tu vari vilkt cik spilgtu apģērbu vēlies brauktdams ar motociklu un tik un tā kāds tevi mēģinās notriekt.
    Tikai un vienīgi paša piesardzība un pieredze var paglābt, viss pārējais ir fufels.
    Turklāt spilgta apģērba vietā “labāk” ar “normālu” izplūdi braukt tā, lai logi plaisā, ausis asiņo un sīkajiem trauma jau no kilometra attāluma. Ar elektro protams stulbi – nav drošs transporta līdzeklis.

    Biteme
    19.03.2024 20:09
    Reply to  Slais

    Tur jau citi pētījumi – ko redz satiksmes dalībnieki. Tie saka, ka redz lielus un sev līdzūgus objektus, kas pārvietojas ar līdzīgu ātrumu. Negribās tagad izplūst un novirzīties.

    Skaidrs ir tas, ka neatkarīgi no lomas satiksmē, visiem ir jāskatās un jāsargājas. Bet kā jau daudz kur citur, sasummējas arī sīkumi un beigās arī tiem ir nozīme. Ja melns braucamais maksātu 2x lētāk – ok, tas ir arguments, pērkam melno/tumšo un ietaupīto nobraucam degvielā. Bet maksā taču tikpat.

    Pičs
    20.03.2024 09:14
    Reply to  Slais

    Pilnīgs BS ir tā “normālā” izplūde. Cik tādi “gudrie” ir braukuši garām, viņus sadzird tikai pēc tam, kad jau ir garām un plerkstoņa nāk no pakaļas. Tā “normālā” izplūde ir tikai cilvēku besīšana un sevis mānīšanai.

    Slais
    21.03.2024 09:36
    Reply to  Pičs

    Vispirms iemācies saprast, ko es uzrakstiju, lasīt skatos jau proti. :D

    Pičs
    21.03.2024 15:17
    Reply to  Slais

    Nu, nu austrumu gudras.
    Paskaidro, ko es nepareizi sapratu: “spilgta apģērba vietā “labāk” ar “normālu” izplūdi braukt tā, lai logi plaisā, ausis asiņo un sīkajiem trauma jau no kilometra attāluma.”

    Paskadro zemniekiem, kā pēc tava “vieduma” jāsaprot.

    Slais
    21.03.2024 20:36
    Reply to  Pičs

    Njā, grūti ar Tevi…😃
    Labāk izstāsti, kādēļ Tavs “viedums” ir pēdiņās un izlasi vēlreiz.
    Daudz zemniekus zinu, bet kādu ar tik grūtu galvu dzirdu pirmo reizi, neesi viens no tiem kurš Tīnūžos atradās tajā audi?🥴

    Pičs
    22.03.2024 13:50
    Reply to  Slais

    Kāds asprātis! Pats gan jau sev pa plecu uzsiti par smalkajām asprātībām un skatos, ka smaids līdz ausīm.. Bet pateikt tā arī neko nevari. Skaidrs.

    Slais
    22.03.2024 19:11
    Reply to  Pičs

    Lai sorry man Kristaps, bet Tu tiešām esi neaptēsts.😀

    Karlis
    19.03.2024 14:14

    Cenai nav gadījumā lieka nulle iemetusies?

    HIGH-Zen
    19.03.2024 15:13
    Reply to  Karlis

    Par 3 štukām sanāk lietots automobilis.

    Biteme
    19.03.2024 15:30
    Reply to  HIGH-Zen

    Par 3 štukām var nopirkt sazin ko. Piem. māju pagalam sliktā stāvoklī lauku teritorijā, bez lauksaimniecības zemes. Ko vēl? Var pāris gadus ēst makdonaldā. Kādas vēl idejas?

    Juris
    19.03.2024 15:32

    Nostrādāts skaisti līdz tiec līdz ciparam :) Pa 2,2k es gribētu jau arī amortizāciju un lielāku nobraukumu. Cik tie militārie skūteri maksāja? :D

    Jusu vards
    19.03.2024 21:09

    Nothing special (zhel)

    Rūdolfs Putniņš
    20.03.2024 12:10

    Izskatās pēc aparāta, ko zīmējis cilvēks, kurš ar skrejriteni nekad nav pa Rīgu braucis. Lieli riteņi ir labi, bet deka klīrenss ir krimināls. Tur ne tikai ķersies gar guļošajiem policistiem bet arī uz dažādām nobrauktuvēm. Stūre varēja būt slīpāka, lai vairāk pašcentrētos.

    Jaudas rezerve, kā redzams, ir tieši nekāda. Ja centners nevar attīstīt 25kmh, tad kā būs ar uzsākšanu slīpumā? Piemēram, apstājies uz VEF tilta un tad atsāc. Un kas notiek, kad tā nabaga bača būs zem 50%?

    Kopumā forši, ka mūsējie sitās un būvē, bet pārāk daudz jautājumu.

    Flare
    20.03.2024 18:30

    Lai par tādu cenu pirktu skrejriteni bez amortizācijas, ar kuru pat normāli nevar guļošos policistus pārbraukt tiešām ir jābūt prātā vājam. Nezinu kādiem ceļiem šāds dizains ir paredzēts, bet noteikti ne LV.

    Zentaris
    21.03.2024 08:16

    Zems, lampas nesavienotas ar bremzēm, priekšējais lukturis slikts, nav minimālās piekares. Nē paldies.

    Biteme
    21.03.2024 23:28
    Reply to  Zentaris

    Piekare ir – tā ir pneimatiskajās riepās (kas arī atšķir šo braucamo). Iepūt savam savam un braukšanas apstākļiem atbiltošu spiedienu un lidosi kā uz spilvena. Daudzi arī velo pūš vai nu par maz, bet biežāk par daudz un tad kratās uz visiem nelīdzenumiem un parasti tiem ir viegli pārdot smagu velo ar atsperdakšu (un Diespas, ar aizmugurējo amortizatoru – braukšanai pa pilsētu) jo nav atraduši pareizo spiedienu riepām.

    2.1″ riepa ir milzīgs izmērs, ar tādām riepām pietiks arī smagam cilvēkam lai braucamais nelēkātu kā āzis. Jo t.s. “piekares” skūteriem ir visvienkāršākās (un smagas) konstrukcijas, kuras gan jāvadā līdzi, gan jāuzpasē.

    Biteme
    21.03.2024 13:59

    Par priekšējo lukturi runājot – ir pārmests, ka apgaismo ceļu pirms priekšējā rata, nevis uz priekšu. Manuprāt, tas ir pareizi. Nerunāju par gaismas stara formu, tā var būt arī labāka, bet ir pilnīgi aplami censties spīdināt uz priekšu, cenšoties atdarināt auto tālās gaismas, jo skūteris tomēr brauc pa ietvēm un ar nepareizām gaismām (kuras spīd tālu) tiek žilbināti gājēji.

    Jā, es saprotu ka gribās redzēt tālu, bet kopumā jau braucamā gaismai ir labi jāizgaismo ceļš pirms rata, lai apbrauktu bedres u.c. lokālos šķēršļus. 50m+ attālumā tomēr būtu jāpaļaujas uz ielu apgaismojumu, jo tas 1) gaismo neatkarīgi no skūtera 2) ir izkliedēts un nevienu nežilbina 3) ļauj jau pa gabalu redzēt lielos šķēršļus. Posmos, kur apgaismojuma nepietiek, laikam jau būtu prātīgi braukt mazliet lēnāk, bet tas attiecas ne tikai uz skūteriem.

    Ja visi skūteristi sāks braukt ar jaudīgiem mušiņu cepamajiem, tad arī gājēji sāks bruņoties ar spožiem lukturiem un jau laicīgi ieceps pa tīkleni. Vai nu tad būtu jābrauc pa brauktuvi un skaidrotes ar auto vadītājiem, kas var nolikt šķērsām un paskaidrot savas pretenzijas. Satiksmē visam jābūt saskaņotam – uz tāpēc šai jomai jābūt regulētai, un nedrīkst kāds lietotājs/ražotājs likt gaismas, kas viņam pašam liekas ērtas/noderīgas.

    Jānis
    21.03.2024 20:51

    Tā lampa priekšā galvenokārt ir domāta tam, lai kāds to satiksmes noteikumus neievērojošo drandali redzētu tuvojamies un tikai pēc tam, lai izgaismotu ceļu. Pa šoseju ar tādu nav jābrauc un trotuāri tomēr pamatā ir apgaismoti. Arī aimugurē bremžu lukturis nafig nav vajadzīgs, kam uz trotuāra tas interesē.

    Bet pa 2.2k uztaisīt tipa Latvijai paredzētu braucamo, kam lieli riteņi lai labāk ņem bedres, bet nevarēt ar tādu pārbraukt guļošo policistu, nu tas ir jāmāk!

    Ivo
    22.03.2024 19:15

    Hiboy VE1 Pro cena 535,99 USD ne grama sliktāks. Parametri tie paši +

    Andris B
    23.03.2024 20:50

    Liels prieks, ka daugavpilieši cenšas un dara – attieksme ir galvenais ! Dažas replikas no manas puses, kā nu jau ikdienas skrejriteņu lietotājam. Izlasot apskatu, radās iespaids, ka ar elektronikas izstrādi iet švaki – sākot no maziem sīkumiem ar bremžu gaismām un aplikācijas neesamību (tās tagad pat skolnieki taisa) , beidzot jau ar to, ka nav motora optimizācija (tam 450W motoram vajadzēja viegli ļaut paātrināties līdz 25km/h [legālais ātruma ierobežojums] cilvekam ar svaru 105kg. Pašam ir līdzīgs svars un Ninebot 350W motoriņs ar to lieliski tiek galā, kontrolierim īslaicīgi palielinot spriegumu). Šis lieka arī domāt, ka nav nekāda optimizācija arī baterijai un būtiski rada riskus, ka tā stipri ātri izbeigsies. Par vienkāršo un “lētā gala” displeju arī papildus replika – šis tomēr ir premium klases braucamrīks (vismaz cena par to liecina) un biežāk lietās funkcionālas saskartnes nevar būt – “lētā gala”. Tur vieta ļauj ielikt dažu dolārus dargāku un daudz labāku ekrānu. Līdzīgi ar to lēto stūres savilcēju , lādēšanas spraudni un citiem sīkumiem. Papildus noteikti tas savāksies pie cenas, bet vēl 100 EUR pie gala cenas noteikti nebūs kritiski mērķa auditorijai, taču būtiski uzlabos situāciju. Par 16 collu riepām, tas ir bērnu velosipēda standarts, un tā riepa pati par… Read more »

    ms-sm
    31.03.2024 22:43

    ja elektrisko riteni var nopirkt 2 reizes letak un salocit vel kompaktak tad varbut ari Dauavpils varetu tadus zakt razot
    https://www.bicycling.com/bikes-gear/a25102796/best-folding-e-bikes/

    Auto parvadat tadus elektroritenus butu daudz vienkarsak.

    Reklāma