Reklāma

Latvijā parādījies jauns elektrisko skrejriteņu nomas serviss Tuul

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Paldies kādam acīgam Twitter lietotājam, kurš savā profilā bija ielicis foto ar pāris elektroskrejriteņiem, kurus rotāja līdz šim Latvijas tirgū neredzēts nosaukums Tuul. Un veicot nelielu izpēti, izskatās, ka Latvijā tagad pieejams vēl viens stāvdrāžu nomas serviss.

Tuul ir Igaunijā bāzēts uzņēmums, kas ir daļa no mātes uzņēmuma Comodule, kas piedāvā dažādus e-mobilitātes risinājumus visā pasaulē, kā arī viņiem pašiem ir sava elektrisko skrejriteņu ražotne tepat mums kaimiņos. Tiesa, oficiālajās mājaslapās gluži nav minēts, ka Comodule ir Igaunijā radies uzņēmums, nevis izmanto valsts priekšrocības ērti nodibināt uzņēmumu. Katrā ziņā ir patīkami redzēt, ka tepat Baltijā attīstās mūsdienīgi tehnoloģiskie risinājumu.

Šis skrejriteņu serviss pagaidām sevi Latvijā nav pārāk plaši pieteicis, un tiešām tikai apstākļu sakritības dēļ to uzgāju. Tomēr uzņēmuma plānos ir piedāvāt 1000 skrejriteņus šajā vasarā. Viena no interesantākajām lietām ir viņu braucamie, kas pēc pieejamās informācijas tiek ražoti Igaunijā, līdz ar to nav Ķīnas produkts, kā to pozicionē pats uzņēmums. Lai izmantotu servisu nepieciešams lejupielādēt lietotni, un pēc tam jau ierastās darbības ar reģistrāciju un maksājumu metodes pievienošanu. Pagaidām atlaižu periodā ir draudzīga lietošanas cena, kas ir 0,08 EUR/min, salīdzinājumam Bolt 0,12 EUR/min. Tas gan uz atlaižu laiku.

Tuul piedāvā papildu iespēju iegādāties dienas un mēneša lietošanas biļetes. Vienas dienas biļete maksās 14 EUR, bet viena mēneša 39 EUR. Tāpat būs ierobežojums, ka dienā varēs nobraukt tikai 60 minūtes. Jāatzīst, ka man kā lietotājam, kurš elektrisko skrejriteni izmanto reizi pa reizi šis galīgi neliekas izdevīgi. Pat esot tūristam, 60 minūšu brauciens dienā varētu būt par maz. Katrā ziņā interesanta pieeja. Tuul piedāvā iespēju iegādāties savu ražoto skrejriteni Äike, kas maksās 1590 EUR.

Vienu brīdi Latvijā bija pieejami vairāki elektroskrejriteņu servisi, taču izskatās, ka vai nu daļa no tiem ir beigusi darbību vai arī gaida vēl siltāku un saulaināku laiku. Būs interesanti pavērot tendences šajā sezonā. Vienīgais serviss, kuru ne pārāk gaidu un novērtēju ir sarkanie braucamie no Ride.

AvotsTuul

13 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
13 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Rūdolfs Putniņš
10.04.2022 11:21

Tā mēneša biļete neizskatās slikti, bet ir divi “BET”. Pirmkārt – jābūt labam laikam un otrkārt – aparātam jāstāv mājas/darba tuvumā. Un tad jābrauc katru dienu.

Roberts
10.04.2022 17:36

Mēneša bilete ir loti ok. Jo rekini es nereti braucu ar taksi man diena braucot ar taksi izmaksa ap 9 eur
To celu ar scooter var nobraukt uz katru pusi pa 20 min. ja es katru dienu brauktu ar taksi man menesi tas maksa apmeram 150 eur.

Gundars
10.04.2022 21:16

Nez, kad tie stāvdrāži sāks masveidā sūdzēties par mugurkaula problēmām? Pilnīgi bez amortizācijas stāvēt kā mietam un uzņemt katru ceļa nelīdzenuma triecienu caur savu skeletu diez ko nav. Pie tam ātrums nav mazs. Uz jebkura cita transporta līdzekļa tu, pirmkārt sēdi pozā, kas nodrošina elastīgu triecienu uzņemšanu, otrkārt, praktiski jebkuram ir kaut kāda amortizācija(izņemot varbūt pilnīgi askētisku fiksīti). Bet nu ko, būs atkal kāda jauna nebijusi problēma ko baigā pacilātībā varēs risināt. Un tā viss pa apli.

Hel
10.04.2022 22:06
Reply to  Gundars

Ko? xd

Arcca
10.04.2022 23:29
Reply to  Gundars

Izskatās, ka nekad neesi braucis ar tādu.
Tik pat labi varēji prasīt, kad visi skrituļotāji/skeitbordisti sāks sūdzēties par precīzi tām pašām problēmām. Kaut kā nav redzēts, ne?

Man pašam ir savs aparāts, un nu jau būšu savus 1000km nobraucis, nav par ko sūdzēties.
Nav ko izdomāt problēmas, kur viņas neeksistē.

Gundars
13.04.2022 23:31
Reply to  Arcca

Skritoļotāji brauc ceļos iesēdušies nevis kā mietiņi taisnām kājām. Tur arī atšķirība. Locītavas cilvēkam evolūcija ir radījusi triecienu slāpēšanai. Pamēģini tikpat taisnām kājām kā stāvi uz skrejriteņa paskriet? Laikam ilgi negribēsies. Bet uz skrejriteņa tie triecieni uz ceļgaliem(bet ne tikai) ir spēcīgāki, jo ātrums taču arī lielāks.
1000km saki? Es vasarās mēnesī nobraucu tik ar velo. Kad Tev būs vairāk km salasījušies pēc pāris gadiem, tad būs par vēlu domāt par satraumēto skeletu.

Arcca
23.04.2022 19:55
Reply to  Gundars

Un kāda mārrutka pēc būtu jāstāv ar pilnībā taisnām kājām? Tik pat labi mošk nolec arī no krēsla ar hyperextended ceļgaliem, pastāsti kāda sajūta.
Ja ceļš ir acīmredzami slikts priekšā, es mēdzu vēl arī potītes izmantot amortizācijai.
Cilvēki parasti ar galvu arī draudzējas, un tad neizdomā problēmas, kur viņas neeksistē.

Pareizi, Tavai zināšanai, eksistē arī hardware modi, savējam es pieliku priekšā amartiņus, lai vēl mazāk jāiespringst, strādā tīri labi.

Rūdolfs Putniņš
11.04.2022 10:38
Reply to  Gundars

Gundar, ja papētīsi savas kājas vietā starp dibenu un potīti, redzēsi nelielu kūkumu – tā ir bļodiņa, kas aiz sevis slēpj ceļa locītavu. Pamēģini to palocīt! Sākumā tas šķitīs jocīgi, bet tā noder braucot stāvus. Sava ķermeņa iepazīšana zēniem var būt brīnumains un piedzīvojumiem bagāts ceļojums!

Miks
11.04.2022 19:53
Reply to  Gundars

Kaut kāda neadekvāta tizleņa komentārs.
Kā Tev vispār izdevās tādu sviestu izdomāt?
Tā pat ir ar visiem skrējējiem, slēpotājiem, tāllēcējiem, un pat gājējiem. Es tikai varu iedomāties, kā Tu izskaties un kāda ir Tava gaita/ stāja….

Gundars
13.04.2022 23:36
Reply to  Miks

Visi Tevis piesauktie aktīvi izmanto locītavas, atšķirībā no tiem STĀVdrāžiem, kuri taisni izslējušies vienkārši stāv.
Bet nu jā jūs visi te gudrāki salasījušies. Laikam trāpīju uz īsto punktu, ka tik nikni :)

Skābene
11.04.2022 08:19

Būtu forši sagaidīt Rīgā Uber, Lime vai Lyft un tā, lai tie stāvdrāži ir uz katra stūra. Pagaidām jēdzīgākais piedāvājums ir no BOLT, bet vēlās vakara vai nakts stundās, vai agri no rīta atrast nereāli, jo visi savesti uz nakts lādēšanu.

Jānis
11.04.2022 16:27

Beidzot būs kaut kāds konkurents jeb stāvdrāži būs pieejamāki, citādi izskatās, ka koronai sākoties palika tikai boltiņš un raidiņš, bet pirms tam bija kādi 6 gab, ja ne vairāk.
Bieži vien tieši, kad man vajag, tad tuvākais mājām ir kādas 10 min attālumā un bieži vien virzienā uz kuru man tieši nav jāiet.

Mārtiņš
15.04.2022 11:34

Tā vietā, lai maksātu kautkādu mēnešbiļeti un braukt varbūt tikai pāris reizes mēnesī (laikapstākļi), kur ir problēma iegādāties velo? Tas atmaksāsies jau pēc dažiem mēnešiem, nemaz nerunājot par papildus fiziskām aktivitātēm. Pats uz darbu vienā virzienā braucu savas 30 minūtes, ar sabiedrisko tā ir aptuvrni viena stunda.. Ziemā, protams, ar sabiedrisko vai pa reizei darbs attālināti (ja pienākumi atļauj).

Reklāma