Reklāma

Pasaules ātrākā cilvēka dibinātā elektrisko velosipēdu nomas kompānija pārtraukusi darbību

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Ne vienmēr nauda, slava un panākumi sportā ir bijuši priekšnosacījumi veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Kā piemēram, uzņēmums Bolt Mobility pilnībā pārtraucis savu darbību elektrovelosipēdu nomas biznesā, un viens no tā līdzdibinātājiem ir slavenais sprinteris Useins Bolts.

Tas ir Bolt Mobility serviss (nejaukt ar mums pieejamo Bolt), kas Kalifornijas štatā un citos tirgos piedāvājis izīrēt elektriskos velosipēdus. Taču biznesam pienācis diezgan smags gals, un aprīkojums šobrīd atrodas vienkārši uz ielas. Vietējā administrācija ir mēģinājusi sazināties ar uzņēmumu un tā izpilddirektoru (tas nav Useins Bolts), taču bez panākumiem. Izskatās, ka uzņēmums ir pilnībā pārtraucis savu darbību.

Piemēram, Portlendā jūlija mēnesī palikuši 100 nestrādājoši velosipēdi, un neviens no Bolt Mobility par tiem vairs neliekas ne zinis. Vēl pirms pusotra gada uzņēmums iegādājās citu līdžigu uzņēmumu aktīvus, lai paplašinātu savu darbību. Tomēr šādi pārtraukta darbība norāda uz izaicinājumiem mikromobilitātes jomā, tāpēc ka cilvēki noteiktos tirgos atgriežas, piemēram, pie sabiedriskā transporta izmantošanas, jo tas ir lētāks.

Tāpat tas ir labs piemērs tam, ka der atcerēties par kopējo ietekmi uz vidi gadījumos, kad šie jaunuzņēmumi un dažādu transporta servisu ieviesēji tomēr nespēj nodrošināt veiksmīgu uzņēmējdarbību. Atstājot aiz sevis velosipēdus un infrastruktūru, ar kuru tagad galā jātiek vietējai administrācijai par nodokļu maksātāju naudu.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
02.08.2022 13:36

diez vai administrācija paliks mīnusos un tērēs nodokļu maksātāju naudu. infrastruktūra, ja tāda vispār ir, tiks nodota koplietošanā. elektrovelosipēdus izpārdos ūtrupē, nosedzot izdevumus un visticamāk gūstot peļņu. neredzu nekādu, aiz ausīm pievilkto, kaitīgo ietekmi uz vidi.

Biteme
03.08.2022 12:13

Nomas elektrobraucamo tarifs, manā ieskatā, neveicina to izmantošanu. Tik vien, lai saprastu vai tāda braukšana patīk un tad nopirkt pašam savu kamikazooteri.

Reklāma