Ne vienmēr nauda, slava un panākumi sportā ir bijuši priekšnosacījumi veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Kā piemēram, uzņēmums Bolt Mobility pilnībā pārtraucis savu darbību elektrovelosipēdu nomas biznesā, un viens no tā līdzdibinātājiem ir slavenais sprinteris Useins Bolts.
Tas ir Bolt Mobility serviss (nejaukt ar mums pieejamo Bolt), kas Kalifornijas štatā un citos tirgos piedāvājis izīrēt elektriskos velosipēdus. Taču biznesam pienācis diezgan smags gals, un aprīkojums šobrīd atrodas vienkārši uz ielas. Vietējā administrācija ir mēģinājusi sazināties ar uzņēmumu un tā izpilddirektoru (tas nav Useins Bolts), taču bez panākumiem. Izskatās, ka uzņēmums ir pilnībā pārtraucis savu darbību.
Piemēram, Portlendā jūlija mēnesī palikuši 100 nestrādājoši velosipēdi, un neviens no Bolt Mobility par tiem vairs neliekas ne zinis. Vēl pirms pusotra gada uzņēmums iegādājās citu līdžigu uzņēmumu aktīvus, lai paplašinātu savu darbību. Tomēr šādi pārtraukta darbība norāda uz izaicinājumiem mikromobilitātes jomā, tāpēc ka cilvēki noteiktos tirgos atgriežas, piemēram, pie sabiedriskā transporta izmantošanas, jo tas ir lētāks.
Tāpat tas ir labs piemērs tam, ka der atcerēties par kopējo ietekmi uz vidi gadījumos, kad šie jaunuzņēmumi un dažādu transporta servisu ieviesēji tomēr nespēj nodrošināt veiksmīgu uzņēmējdarbību. Atstājot aiz sevis velosipēdus un infrastruktūru, ar kuru tagad galā jātiek vietējai administrācijai par nodokļu maksātāju naudu.
diez vai administrācija paliks mīnusos un tērēs nodokļu maksātāju naudu. infrastruktūra, ja tāda vispār ir, tiks nodota koplietošanā. elektrovelosipēdus izpārdos ūtrupē, nosedzot izdevumus un visticamāk gūstot peļņu. neredzu nekādu, aiz ausīm pievilkto, kaitīgo ietekmi uz vidi.
Nomas elektrobraucamo tarifs, manā ieskatā, neveicina to izmantošanu. Tik vien, lai saprastu vai tāda braukšana patīk un tad nopirkt pašam savu kamikazooteri.